بانک‌ها به بورس باز می‌گردند

بانک‌ها به بورس باز می‌گردند
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از برنامه‌ریزی برای بازگشایی نماد یکی از بانک‌ها در هفته جاری خبر داد و گفت: همچنین نماد دو بانک دیگر نیز در هفته آینده بازگشایی می‌شود.

شاپور محمدی  درباره روند بازگشایی نماد بانک ها و آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: ‌نماد یکی از بانک ها طی هفته جاری بازگشایی خواهد شد و نماد دو بانک دیگر نیز هفته آینده باز خواهد شد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره بازگشایی نماد سایر بانک ها نیز اظهارداشت: عدم بازگشایی نماد بقیه بانک ها به دلیل نبود اطلاعات درست شرکت و یا نهایی نشدن حساب های این شرکت ها از سوی حسابداران آنها بوده که تاکنون به سازمان بورس اطلاعات موثقی ارائه نشده است.
محمدی افزود: بنابراین سازمان بورس اقدامی برای بازگشایی نماد آن بانک ها انجام نداده است. وی در ادامه درباره ابلاغیه این سازمان به سازمان ها و نهادهای غیردولتی برای شفاف سازی اطلاعات گفت: سازمان بورس به صورت مستمر پیگیر این موضوع است و ظرف مدت یکماه به آنها فرصت داده شد تا اطلاعات خود را افشا کنند.
وی خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت صورتجلسه آنها ثبت نخواهد شد و ما به صورت مستمر روند بررسی و افشای اطلاعات آنها را دنبال می کنیم.

منبع خبر: 
  ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۹:۵۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد