از هیجانات کاذب در بازار سرمایه پرهیز کنید

از هیجانات کاذب در بازار سرمایه پرهیز کنید
تا جایی که می توانید از هیجانات دوری کنید و در صف های خرید یا فروش سنگین وارد نشوید، این توصیه فعالان بازار سرمایه به سهام داران تازه وارد برای انجام معاملات در تالار شیشه ای است.
تا جایی که می توانید از هیجانات دوری کنید و در صف های خرید یا فروش سنگین وارد نشوید، این توصیه فعالان بازار سرمایه به سهام داران تازه وارد برای انجام معاملات در تالار شیشه ای است.
محمد مهدی ناسوتی فرد، مدیر عامل کارگزاری بورس بهگزین خطاب به سهام داران تازه وارد بورس اظهار داشت: سهام دارانی که به تازگی به جمع فعالان بورس پیوسته اند، بهتر است از ورود به صف های خرید و فروش پرهیز کنند.
وی با تاکید بر اینکه سهام داران تازه وارد نباید اسیر صف های فروش شوند، اظهار داشت: بر این اساس این دسته از سهام داران باید توجه کنند که با ورود به صف های فروش سهامشان را به قیمت ارزان نفروشند.
مدیر عامل کارگزاری بورس بهگزین در تشریح بهترین راه ورود سهام داران تازه وارد به بازار سرمایه گفت: خرید واحدهای سرمایه گذاری از صندوق های سرمایه گذاری، بهترین راه ورود سرمایه گذاران غیر حرفه ای تالار شیشه ای است، به این ترتیب با خرید واحدهای سرمایه گذاری دیگر سهام داران نیازی به خرید و فروش سهام ندارند و این اقدام توسط مدیران صندوق ها انجام می شود.
ناسوتی فرد با اشاره به خرید و فروش سهام به روشی که نوسان گیران انجام می دهند ریسک بالایی دارد، اظهار داشت: با توجه به این موضوع انجام معامله به این روش به سرمایه گذاران توصیه نمی شود .
وی با بیان اینکه خوش بینی نسبت به نتایج مذاکرات 1+5 در بازار سرمایه وجود دارد تصریح کرد: با مثبت شدن شرایط در نتیجه مذاکرات بغداد، شرایط در بازار سرمایه بهبود خواهد یافت.
مدیرعامل کارگزاری بورس بهگزین امکان کسب 4 درصد بازدهی روزانه در بازار سرمایه را مد نظر قرار داد و اظهار داشت : با این وجود سرمایه گذاران غیر حرفه باید دقت کنند که دامنه نوسان بورس از منفی 4 تا مثبت 4 درصد است و این به معنی دقت زیاد در انجام معامله است .
وی افزود: وجود چنین امکانی در بازار سرمایه به این معنی است که سرمایه گذاران حرفه ای باید به نوسان گیری در بازار سرمایه بپردازند و برای غیرحرفه ای ها ورود به صندوق های سرمایه گذاری بهترین گزینه است . 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: سنا
  ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۶:۳۰:۲۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد