هیچ بازاری به اندازه بورس شفاف نیست

هیچ بازاری به اندازه بورس شفاف نیست
شفافیت شرکت های حاضر در بورس قابل مقایسه با شفافیت بازار پول نیست، چراکه شرکت های حاضر در تالار شیشه ای هر اتفاق کوچکی را از طریق سیستم کدال به اطلاع سهام دارانشان می رسانند .
شفافیت شرکت های حاضر در بورس قابل مقایسه با شفافیت بازار پول نیست، چراکه شرکت های حاضر در تالار شیشه ای هر اتفاق کوچکی را از طریق سیستم کدال به اطلاع سهام دارانشان می رسانند .
شاپور محمدی با تاکید بر شفافیت بورس در مقایسه با بازار پول برای تامین مالی گفت: شفافیتی که شرکت های حاضر در بورس دارند در سیستم بانکی مشاهده نمی شود و این نقطه تمایز بازار سرمایه با سیستم بانکی از نظر تامین مالی است .
مدیر عامل بورس انرژی در ادامه با تاکید بر لزوم  افزایش شفافیت در عملکرد شرکت ها خاطرنشان کرد: با افزایش شفافیت، شرکت ها با سهولت بیشتری می توانند به تامین مالی بپردازند .
محمدی به نقش موثر بورس در تامین مالی شرکت ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بورس یکی از مهم ترین ارکان های تامین مالی در هر کشوری است باید از بازار سرمایه به عنوان رکن اصلی تامین مالی در کشور صحبت به عمل آورد .
بورس ستون اصلی تامین مالی است
کارشناس ارشد بازار سرمایه با بیان اینکه بازار پول یکی از ستون های  اصلی تامین مالی در کشورها محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس بازار سرمایه می تواند نقش بهینه ای در تخصیص منابع به نهادها ایفا کند .
محمدی بر نقش بورس در تخصیص منابع به بنگاه های اقتصادی به واسطه تامین مالی از این بخش اشاره کرد و گفت: بر این اساس بنگاه های اقتصادی می توانند از طریق افزایش سرمایه در بازار سرمایه به تامین مالی بپردازند و به این ترتیب رونق اقتصادی از طریق سرعت بخشی به واسطه انتقال منابع اتفاق بیفتد.
مدیر عامل بورس انرژی در ادامه شعار امسال را مد نظر قرار داد و گفت: بورس نقش کلیدی در تحقق شعار امسال دارد و به عنوان ستون اصلی محسوب می شود، بر این اساس می توان گفت تامین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق بازار سرمایه مهم ترین نقشی است که بورس می تواند در تحقق شعار امسال داشته باشد.
وی اظهار داشت: بورس می تواند نقش تخصیص دهنده منابع به بنگاه های اقتصادی را بازی کند.
محمدی اظهار داشت: بر این اساس بنگاه های اقتصادی می توانند از طریق ابزارهای متنوعی که در بورس وجود دارد  در زمان کوتاه به تامین مالی بپردازند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: سنا
  ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۵:۳۰:۴۳ قبل از ظهر
نظرات (1)

ابراهیم توکلی  ۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۲:۲۸ بعد از ظهر

فیروزه فقط فیروزه نیشابور ، البته فکر کنم این فیروزه امریکاییه ، قبول دارین؟؟

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد