پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری

پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری
سه صندوق سرمایه گذاری آرین، سینا و توسعه صادرات در طول یک سال اخیر به ترتیب با 41، 39 و 31 درصد بازدهی ها در صدر برترین صندوق ها قرار گرفتند.
پر بازده ترین صندوق های سرمایه گذاری در ماه و سال منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال معرفی شدند.
ایمان مقدسیان افزود: بر اساس جدیدترین آمارها، در ماه منتهی به پایان اردیبهشت ماه امسال ، صندوق های سرمایه گذاری ممتاز و تدبیرگران آگاه به ترتیب بیشترین و کمترین بازدهی را به دست آوردند .
وی با بیان اینکه در یک روند بلندمدت صندوق های سرمایه گذاری توانسته اند بازدهی قابل توجهی را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان بیاورند، اظهار دادشت : سه صندوق سرمایه گذاری آرین، سینا و توسعه صادرات در طول یک سال اخیر به ترتیب با 41، 39 و 31 درصد بازدهی ها در صدر برترین صندوق ها قرار گرفتند.
کارشناس سابق مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با بیان اینکه ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در پایان اردیبهشت ماه 91 بیش از 18435 میلیارد ریال بود، گفت : حدود 4230 میلیارد ریال از این مقدار متعلق به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است.
وی اظهار داشت : بیشترین ارزش در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری سپهر اول کارگزاری بانک صادرات، سرمایه‌گذاری یکم ایرانیان و آتیه ملت است.
مقدسیان خاطر نشان کرد : تعداد سرمایه‌گذاران حقیقی صندوق‌های سرمایه گذاری به بیش از 62 هزار نفر رسیده است که بیش از 700 سرمایه گذار حقوقی ، تاکنون در صندوقهای سرمایه گذاری حضور داشته اند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: سنا
  ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۶:۳:۵۵ قبل از ظهر
نظرات (1)

میثم  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴:۵۶ قبل از ظهر

چیدمان برلیان هاش خیلی تمیزه پرنس کلا به انگشتر های مردونه خیلی میاد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد