حرکت قیمت سکه‌ آتی بر خلاف جهت اونس جهانی

حرکت قیمت سکه‌ آتی بر خلاف جهت اونس جهانی
برخلاف تصور با کاهش اونس جهانی در روز گذشته، بازار آتی سکه مثبت شد که دلیل اصلی آن افزایش بیش از 10 تومانی دلار بود و موجب شد سکه شهریور ماه در نزدیکی مرز 800 هزار تومان قرار گیرد
با کاهش اونس جهانی در روز گذشته، بر خلاف اینکه تصور می‌شد قیمت سکه در بازار داخل افت کند، معاملات آتی نخستین روز هفته جاری را با روند افزایشی شروع کرد. بر اساس تحلیل الهام خوشنویسان معامله‌گر بازار آتی نرخ سکه آتی به دلیل افزایش دلار، با روند صعودی شروع شد که با گذشت زمان اندکی از این رشد کاسته شد.
وی افزود: از ابتدای شروع معاملات فعالان بازار پیش بینی افزایش نرخ دلار را داشتند و بر این اساس بازار مثبت بود. امروز نرخ دلار تا 1810 تومان نیز رشد کرد ولی در حال حاضر به دلیل افت 5 تومانی دلار در بازار نقد، روند افزایشی سکه آتی نیز اندکی افت کرد.
این معامله‌گر سکه آتی با اشاره به اینکه اختلاف قیمت آخرین قرارداد آتی سکه با بازار نقد زیاد است، گفت: قیمت نخستین سررسید سکه آتی با آخرین سررسید نیز زیاد است بنابراین برخی از فعالان وضعیت خود را در بازار با فروش و خرید یک قرارداد تغییر می‌دهند.
در حال حاضر بر اساس دلار 1806 هزار تومان و اونس 1595 تومانی، سکه آتی خرداد و تیر ماه با رشد اندک نسبت به پنج‌شنبه 694 و 724 هزار تومان و سکه مرداد و شهریور ماه نیز 755 و 796 هزار تومان معامله می‌شود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۷:۴۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد