خودرو 212 تا پایان سال وارد بازار می شود

خودرو 212 تا پایان سال وارد بازار می شود
مدیر عامل سایپا گفت: خودرو 212 محصول جدید ایران تا پایان سال وارد بازار می شود.

مهدی جمالی در مراسم تحویل نخستین سری از کامیون های ولوو طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای گفت: یکی از نگرانی هایگروه سایپاآلودگی هواست و ما تلاش کردیم برنامه های مختلفی را در گروه خودروسازی سایپا و سایپا دیزل اجرا کنیم .

وی ادامه داد: برنامه ای طراحی کردیم که تا پایان امسال 3500 دستگاه از محصولات جدید در زمینه کامیون ها با هماهنگی بانک توسعه تعاون ، بانک دی ، بانک ملت و سازمان راهداری کشور به مصرف کنندگان عرضه شود.

جمالی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا محصولاتی با کمترین آلایندگی و کمترین مصرف سوخت به بازار عرضه کنیم گفت: کامیون های قدیمی بیش از 65 لیتر در هر 100 کیلومتر سوخت مصرف می کند.

وی ادامه داد: تسهیلات در سقف 300 میلیون تومان با سود 11 درصد به رانندگان کامیون های قدیمی برای نوسازی در نظر گرفتیم .

جمالی افزود: به هر یک از کامیون های طرح نوسازی ، کارت طلایی خدمات پس از فروش به ارزش 20 میلیون تومان به عنوان هدیه به رانندگان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: با فرصتی که بعداز برجام صورت گرفته انتقال سرمایه ایجاد شد و مشارکت خوبی صورت گرفت و در بحث نظام مهندسی محصولات جدیدی در گروه خودروسازان سایپا طراحی کردیم و 2 فلتروم جدید طراحی کردیم.

جمالی تصریح کرد: برنامه قطعی گروه خودروسازی سایپا این است که هر سال یک محصول جدید با طراحی و قطعات ایرانی به بازار عرضه شود.

مدیر عامل سایپا ادامه داد: امروز وزیر صنعت بازدیدی از مجموعه مگا موتورز انجام داد و ماشین جدیدی را که تا آخر سال به بازار عرضه می شود، تست کرد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۱:۱۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد