وقفه سه ماهه در توزيع ايران‌چك

وقفه سه ماهه در توزيع ايران‌چك
در حالي كه مراجعه به شعب بانكي حاكي از كمبود ايران‌چك و پول‌هاي درشت است دبير كل بانك مركزي تصريح كرد كه كمبودي نيست و در آينده نزديك توزيع ايران‌چك شروع مي‌شود.
در حالي كه مراجعه به شعب بانكي حاكي از كمبود ايران‌چك و پول‌هاي درشت است دبير كل بانك مركزي تصريح كرد كه كمبودي نيست و در آينده نزديك توزيع ايران‌چك شروع مي‌شود.
در عين حال وي گفت: در مدت سه ماهه امسال بعد از نامه رييس مجلس ايران مبني بر غيرقانوني بون ايران‌چك، ايران‌چكي توزيع نكرديم كه از نظر قانوني تكليف ما مشخص شود.
محمود احمدي در مورد مساله كمبود ايران‌چك و پول‌هاي درشت در شعب بانكي كه چند روزي است مشتريان بانكي را با مشكلاتي مواجه كرده است، گفت: براساس مصوبه مجلس در حال هماهنگي هستيم كه توزيع و انتشار ايران‌چك با نظر هيات نظارت اندوخته انجام شود و اين مشكل به زودي مرتفع خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا قرار است ايران‌چك‌هاي جديدي وارد بازار شود؟ عنوان كرد: ايران‌چك‌ها همان ايران‌چك‌هاي قبلي است. چون مصوبه مجلس به ما اعلام كرده كه طبق روال فعلي عمل شود. يعني شيوه گذشته ادامه پيدا مي‌كند.
وي در مورد علت كمبود ايران‌چك‌ در بانك‌ها تصريح كرد: ‌اين موضوع دليل خاصي ندارد و به هيچ وجه كمبودي نداريم.
احمدي با رد جمع‌آوري ايران‌چك‌‌‌هاي موجود، بيان كرد: در ضمن قرار است ما نشر و توزيع را نيز آغاز كنيم. يك مدتي كار توزيع انجام نشده بود تا از نظر قانوني تكليف خودمان را بدانيم و در مدت سه ماهه امسال بعد از نامه رييس مجلس مبني بر غيرقانوني بودن توزيع و انتشار ايران‌چك، ايران‌چكي توزيع نكرديم تا از نظر قانوني تكليف ما مشخص شود. حال كه ديگر مجلس تصويب كرده اين كار مشكل قانوني ندارد ما هم توزيع را آغاز خواهيم كرد.
وي در پايان اعلام كرد: ‌توزيع ايران‌چك‌‌ها را به محض اينكه نظر هيات نظارت اندوخته جلب شود شروع مي‌كنيم.

شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: ایسنا
  ۸ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۶:۳۸:۴۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد