جدیدترین محصولات الکترونیک بانک پارسیان

جدیدترین محصولات الکترونیک بانک پارسیان
مدیرعامل بانک پارسیان از محصولات جدید الکترونیک این بانک رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومیبانک پارسیان؛ طی مراسمی با حضور دکتر پرویزیان مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران بانک و گروه مالی پارسیان از سامانه باشگاه مشتریان، سامانه پارس، خانه پارسیان، همراه بانک پارسیان، سامانه پرداخت مستقیم قبوض و خدمات ویژه رونمایی شد.

پرویزیان در این مراسم با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه به بانکداری الکترونیکو دیجیتال،گفت: بانک پارسیان همسو با تنوع نیازمندی‌های مشتریان و همگام با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا محصولات به‌روز و نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود عرضه کرده است. معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان نیز با تاکید بر اینکه هم‌اکنون تکنولوژی در دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است، گفت: استفاده از ابزارها، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها در دنیا و ایران جا افتاده و توسعه‌یافته و امروزه کودکان ما در حال کار و بازی با تبلت‌ها هستند و نمی‌توان از آنها انتظار داشت در آینده برای کارها و امور بانکی خود به شعب بانک‌ها مراجعه کنند. مهندس جعفری ادامه داد: بسترها و زیرساخت‌های بانکداری نوین در بانک پارسیان فراهم شده است. توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باعث شده خدمات شرکت‌ها به‌شدت وابسته به سیستم‌های الکترونیکی شوند و تصور تجارت موثر بدون حضور فناوری اطلاعات تصوری بجا نیست، گواه این ادعا نیز رتبه‌های بالای شرکت‌های مربوط به فناوری اطلاعات در میان شرکت‌های برتر دنیا است.

وی با اشاره به فاصله قابل‌توجه بانکداری الکترونیک ایران با کشورهای توسعه یافته گفت: در ایران خدمات بانکی روی بسترهایی چون موبایل و کیف پول در حال توسعه است که در این بخش کشور نیازمند ورود خدمات و فناوری‌های جدیداست. جعفری توسعه خدمات و ابزارهای بانکی به‌صورت سیار را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات راحت، امن، سریع و کار روی ایجاد شعبه‌های هوشمند از جمله مواردی است که در معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیان دنبال می‌شود.وی به معرفی باشگاه مشتریان بانک پارسیان پرداخت و گفت: باشگاه مشتریان ابزاری برای ارتباط موثر مشتری با بانک در راستای ارتقای وفاداری مشتری و ارائه خدمات نوین به مشتری است. جعفری هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان را خلق مزیت‌هایی علاوه‌بر خدمات متعارف بانک به مشتریان وفادار و خوش حساب، ایجاد تعامل دو‌جانبه و مستقیم با مشتریان، تشویق مشتریان برای جمع‌آوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی برشمرد.

باشگاه مشتریان بانک پارسیان قابلیت جذب مشتریان غیرپارسیانی را داشته و این مشتریان نیز می‌توانند از امتیازات این باشگاه بهره‌مند شوند. وی خدمات گروه مالی بانک پارسیان در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت در این باشگاه دانست. وی به دیگر سامانه طراحی شده در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: «سامانه پارس» یکی از منحصر به فردترین سامانه‌های طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است.وی ادامه داد: در این سامانه مشتری می‌تواند حساب‌های خود را دسته‌بندی کرده، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف کرده و به هر شخص دسترسی مورد نظر را بدهد. انجام امور مربوط به چک و انواع گزارش‌های خاص این سامانه از نقاط قوت آن است که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه بی‌نیاز می‌کند. وی تاکید کرد: این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هم‌اکنون بانک پارسیان این سامانه را برای 4 مشتری بزرگ راه‌اندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند.

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان به محصول دیگر بانک پارسیان اشاره کردو گفت: «خانه پارسیان» دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی ساده‌سازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان به‌صورت کاملا انحصاری طراحی شده است و به مشتری در گرفتن رمز از درگاه‌های غیرحضوری کمک می‌کند.این سامانه براساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارت‌های ثبت شده، رمز دوم و تایید یک پروتکل از پیش تعیین شده به مشتری رمز درگاه‌های غیر حضوری اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک را واگذار می‌کند.وی همچنین به تشریح محصولات جدید دیگر همچون نسخه جدید همراه بانک پارسیان،سامانه پرداخت مستقیم قبوض، انتخاب اسکناس در خودپردازها، خدمات ویژه و سامانه پردازش ابری بانک پارسیان پرداخت.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۹:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد