ساخت هزار واحد مسکن خیرین برای محرومان

ساخت هزار واحد مسکن خیرین برای محرومان
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران گفت : تا پایان سال اینده یکهزار مسکن در استان تهران برای محرومان ساخته می شود.

مسعود حسن وند گفت : یکی از دغدغه های خیرین مسکن ساز خانه دار کردن اقشار محروم جامعه است .

وی افزود : واحدهای مسکونی که خیرین برای قشر هدف می سازند بر اساس چارچوب و حداقل پول متقاضیان است و متقاضیان 30 درصد قیمت یک واحد مسکونی را پرداخت می کنند و باقیمانده را خیرین می پردازند .

حسن وند تصریح کرد : انجمن خیرین مسکن ساز زیرمجموعه بنیاد مسکن است و بنیاد مسکن با بررسی وضعیت زندگی محرومین ، آنها را به ما معرفی می کند.

حسن وند ادامه داد : گروه هدف خیرین مسکن ساز خانوارهای دارای سرپرست و خانواده های بی سرپرست است که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران تصریح کرد : علاوه بر کمک برای مسکن دار شدن خانواده ها کسانی که بی سرپرست هستند و شغلی ندارند ، امکاناتی هم برای شاغل شدن آنها فراهم می کنیم و تلاش کردیم در کنار واحدهای مسکونی ؛ برای ساخت مجتمع های فرهنگی ، رفاهی و تفریحی اقدام کنیم .

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران تصریح کرد : 10 تا 20 سال سکونت در استان تهران ، متاهل و خودسرپرست بودن نیز از شرایط خانه دار شدن محرومین به همت خیرین است.

وی تصریح کرد : در کشور 29 هزار و 700 واحد مسکن در دست ساخت است که تاکنون 17 هزار و 500 واحد آن به اتمام رسیده و 2 هزار و 500 واحد آن آماده افتتاح است .

حسن وند ادامه داد : ساخت واحد برای محرومین نیازمند همکاری ارگانهای مختلف است زیرا ما واحدها را آماده می کنیم ، اما مدتها طول می کشد تا آب ، برق و گاز ساختمان ها وصل شود .

وی افزود : با سازمان بهزیستی ، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن تفاهم نامه ای امضا کردیم که در مدت چهار سال 8 تا 10 هزار خانواده دارای دو معلول در کشور مسکن دار شوند.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۰:۴ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد