گسترش فعالیت‌های رنو در ایران

گسترش فعالیت‌های رنو در ایران
قائم مقام ارشد رنو گفت: ایران ستون اصلی برای توسعه همکاری‌های ما در جهان است.

برنارد کامبیر درچهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: ما مایل هستیم که به بهبود ساختارهای صنعت خودرو با مشارکت ایران بپردازیم.

وی با بیان اینکه کیفیت یکی از مولفه‌های اصلی فعالیت رنو در ایران است، خاطرنشان کرد: فروش رنودر سال گذشته میلادی در ایران رشد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در ایران رفتار مشتریان نیز مانند دیگر نقاط جهان در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: در گذشته بیشتر مشتریان به شیوه‌های سنتی خرید خودرو متکی بودند. در حالی که هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد مشتریان از اینترنت برای این منظور استفاده می‌کنند.

قائم مقام ارشد رنو  ادامه داد: کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران باید ارتقا یافته و رضایت مشتریان جلب شود، ضمن آنکه باید سیاست نرخ‌گذاری مشخص و شفافی برای این خدمات شکل بگیرد.

وی افزود: آموزش پرسنل فعال در خدمات پس از فروش خودرو در ایران و بهینه‌سازی ارائه خدمات از جمله اقدامات آتی رنو در صنعت خودروی ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: به کارگیری فناوری‌های جدید از جمله ارائه وقت پذیرش در تعمیرگاه‌ها به صورت آنلاین و همچنین استفاده از اپلیکیشین‌های تلفن همراه در خدمات پس از فروش خودرو از دیگر اقدامات رنو در ایران خواهد بود.

منبع خبر: ایسنا
  ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۳:۱۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد