سیتروئن:همکاری با سایپا افتخار است

سیتروئن:همکاری با سایپا افتخار است
مدیرعامل سیتروئن: همکاری با سایپا برای سیتروئن افتخار است

لیندا جکسون افزود : باعث افتخار ما است که در یکسال قبل اعلام آمادگی کردیم که باشرکت سایپاهمکاری مشترک داشته باشیم.

مدیرعامل سیتروئن  گفت : با محصولات جدید، رفاه و کیفیت را به مشتریان تقدیم می کنیم و در فرایند ارتباط با مشتریان از فروش تا خدمات پس از فروش خود را نسبت به مشتریان متعهد می داند.

وی گفت : با توجه به اینکه همکاری سیتروئن با سایپا یک همکاری تاریخی است، در ژوئن 2016 در چار چوب یک معاهده و قرارداد برای تولید و فروش خودرو در ایران با سایپا به توافق رسیدیم.

مدیرعامل سیتروئن خاطرنشان کرد: مشارکت با سایپا در همه زمینه ها شامل طراحی و مهندسی , بازاریابی , تولید و صادرات خواهد بود.

وی گفت : سیتروئن یکی از سه برندی است که در تولید خودرو های متوسط برنامه ای مشخص دارد و یک برند خوشنام و مردم پسند است.

لیندا جکسون تصریح کرد: سیتروئن با ارائه محصولات جدید ، وعده می دهد که رفا و کیفیت را برای مشتریان به ارمغان آورد و در فرایند ارتباط با مشتریان از فروش تا خدمات پس از فروش خود را متعهد می داند.

وی گفت : خودروهایی در سایپا کاشان تولید خواهد شد که مطابق با تکنولوژی روز و استانداردهای سیتروئن خواهد بود که پس از معرفی در دنیا در سایپاکاشان به تولید انبوه خواهد رسید.

مدیرعامل سیتروئن گفت: ما به دنبال این هستیم که با مشارکت سایپا، 30 درصد از تولیدات در بازار صادراتی منطقه را تحت پوشش قرار داهیم.

جکسون افزود: سیتروئن با سه مدل خودرو در سایپاکاشان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که این خودروها به تدریج تا 70 درصد داخلی سازی خواهد شد و تمامی این خودروها مطابق با استاندارد یورو 6 تولید خواهد شد.

لیندا جکسون گفت: با کمک سایپا شبکه هایی ایجاد خواهیم کرد که بتوانیم قطعات را نیز در ایران تولید کنیم.

مدیر عامل شرکت سیتروئن اظهار کرد: سایپا و سیتروئن می توانند براساس استانداردهای سیتروئن و حفظ کیفیت و ارتقاء تکنولوژی، رضایت مندی مشتریان را حفظ کنند و در بخش خدمات پس از فروش در حد استانداردهای جهانی و در چارچوب کیفیت سیتروئن به مشتریان خدمات ارزنده ای ارائه دهند.

وی افزود: مشارکت سیتروئن با سایپا به نفع طرفین خواهد بود و سیتروئن علاوه برانتقال دانش فنی ، مهندسی و ایمنی خودرو، مسائل زیست محیطی را نیز در نظر خواهد داشت.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۰:۴۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد