سنگ شفابخش چیست؟ خاصيت درمانى سنگ های شفابخش را بشناسیم!

سنگ شفابخش چیست؟ خاصيت درمانى سنگ های شفابخش را بشناسیم!
خواص و خاصیت انواع سنگها، انسان از همان زمانها پيوسته بيماريها و مشكلاتى را كه داشته است با استفاده از طبيعت و امكانات موجود اطرافش به درمان مى نشسته ...

چگونه از یک سنگ شفابخش در زندگی خود بهره ببریم و استفاده کنیم؟ در زمان‌های پرتلاطم، بسیاری از ما از راه‌هایی برای احساس زمین‌خوردگی، آرام کردن اضطراب و تسکین استرس استفاده می‌کنیم، بنابراین جای تعجب نیست که درمان‌های جایگزین مانند سنگ شفابخش به میدان آمده‌اند.

سنگ شفابخش - سنگ درمانی - سایت زر

مفهوم استفاده از سنگ شفابخش برای بهبودی قرن ها مطرح بوده است، اما با توجه به اینکه افراد مشهوری مانند ویکتوریا بکهام و میراندا کر به طور علنی در مورد اعتقاد خود به این عمل صحبت می کنند، در سال های اخیر جریان اصلی بیشتری پیدا کرده است و مانند بسیاری از گرایش‌هایی که دوباره وارد فضای مجازی می‌شوند، رسانه‌های اجتماعی نقش بزرگی در محبوبیت آن ایفا کرده‌اند.

ما در این مقاله از سایت زر پیرامون سنگ شفابخش صحبت می کنیم و علت شفابخش بودن سنگ را توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

درمان با یک سنگ شفابخش دقیقا چیست؟

شفا دهنده میشل روکز اونیل، که بیش از 20 سال با انواع سنگ شفابخش کار کرده است، توضیح می دهد که یک سنگ شفابخش ترکیبات مختلفی از مواد معدنی هستند که با کار با سیستم های بیوانرژیک ما به تصفیه، تعادل و تراز مجدد کمک می کنند."

درمان یک سنگ شفابخش شامل استفاده از سنگ های قیمتی برای ایجاد تعادل در زندگی و ذهن فرد است.

فواید سنگ شفابخش

فواید سنگ شفابخش - سایت زر

مزایای درمانی پیشنهادی سنگ شفابخش عمدتاً مناطقی از سلامت روان را احاطه می کند. از جمله احساس افزایش آرامش، مثبت بودن و تمرکز، و همچنین تقویت ایمنی و تسکین طبیعی درد.

کریستال‌های منفرد نیز به داشتن انرژی‌های خاص خود شناخته می‌شوند که می‌توانند با بخش‌های مختلف زندگی شما هماهنگ باشند و شکل و رنگ آنها - و همچنین نوع آنها - بر تأثیر آنها تأثیر می‌گذارد.

قدرت کریستال ها به عنوان سنگ شفابخش

استفاده از قدرت شفابخش کریستال ها یک سنت باستانی است که به دوران سومریان باستان در سال 4500 قبل از میلاد باز می گردد. در سال‌های اخیر تجدید حیات جهانی در این عمل صورت گرفته است زیرا افراد بی‌شماری فواید عمیق استفاده از انرژی‌های شفابخش انرژی کریستال‌ها را کشف کرده‌اند.

قدرت کریستال ها به عنوان سنگ شفابخش

به طور طبیعی، بحث هایی در مورد اینکه کدام کریستال قوی ترین، کل نگر یا خاص است، وجود دارد. ما معتقدیم که همه کریستال ها دارای خواص منحصر به فردی هستند که هر فرد را به روش های ظریف و قدرتمند تحت تاثیر قرار می دهد

شفابخشى سنگ ها به چه علتى است؟

كانى ها و سنگ های شفابخش باارزش به علت ساختار اتمى كامل و انرژى بسيارى كه دارند و نورهاى ناب رنگى و درخشان كه از خود مى تابانند در كنار دانش پزشكى، بدون خطرآفرينى مى توانند اثرهاى مثبتى بر جاى بگذارند. ولى اين حرف دليل بر اين نيست كه سنگ ها به تنهايى معجزه مى كنند، بلكه یک سنگ شفابخش همراه و در كنار درمان هاى پزشكى تأثيرات مفيدى را بر بيمارى ها دارند.

تغييراتى كه در بدن بر اثر یک سنگ شفابخش وجود مى آيد به چه دليلى است؟

قدرت کریستال ها به عنوان سنگ شفابخش

ارتعاشات متغير در حوزه بدن تعادل جسم و جان را به هم مى ريزد و اين ناهماهنگى است كه باعث بيمارى مى شود. در اين زمان است كه مى توان با كمك گرفتن از ارتعاشات كانى ها و سنگ شفابخش باارزش،  اين ناهنجارى هاى به وجود آمده را كنترل كرد و هماهنگى لازم را در جسم و جان دوباره ايجاد كرد.

در چه سنى مى توان از درمان با سنگ شفابخش استفاده كرد؟

درمان با سنگ هاى شفابخش و باارزش براى زن و مرد و كودك نيز در هر سنى مناسب است به شرطی که اين كار با آگاهى و دانش لازم انجام شود.

چه كشورهايى در زمينه خاصيت درمانى سنگ ها كار كرده و از اين علم استفاده كرده اند؟

عکس انواع سنگ شفابخش - سایت زر

قبل از پاسخ به اين سؤال به نظرم بهتر است ببينيم سنگ ها در ابتدا چگونه و كجا و در چه زمانى به صورت هاى گوناگون استفاده مى شده اند. در گذشته هاى دور كه مربوط به دوران پارينه سنگى يا عصر حجر مى شود، ابتدا بشر از سنگ به عنوان ابزار استفاده مى كرد. در آنجا بود كه آموخت سختى سنگ ها مى تواند حيوانات را كه زندگى او را تهديد مى كنند، از بين ببرد. همانجا بود كه آموخت با ساييدن سنگ ها جرقه و آتش هم توليد مى شود.

اين ابتدايى ترين آشنايى بشر با سنگ بود. بعد از اين مراحل بود كه حس زيبايى پرستى به انسان شوق استفاده از سنگ هاى رنگى مختلف را براى آراستن دست و گردن داد.

باستان شناسان در بسيارى از مناطق كهن از جمله ايران در كاوش هاى خودشان آثار زيادى را كه مبين آشنايى و استفاده ساكنان مناطق باستانى و ايران از اين سنگ شفابخش بوده به دست آورده اند. گيوشمن ضمن اكتشافات خودش از تپه سيلك در كاشان به تعدادى گردنبند با مهره هايى از عقيق، لاجورد، يشم، سنگ شيشه، مرجان، صدف و... برخورد كرد. اين اشيا مربوط به هزاره هاى سوم پيش از ميلاد و حتى شايد قبل از آن باشد. در منطقه شوش كنونى كه متعلق به دوره ايلامى و هزاره سوم و چهارم پيش از ميلاد است، تعدادى تنديس يافت شد. همه اين موارد نشان مى دهد كه مردم با تراش سنگ آشنا بوده اند.

در تخت جمشيد هم آثارى كه به دست آمده حكايت از همين آشنايى مى كند؟

بله! در تخت جمشيد سنگ هايى از جمله مرجان قرمز، فيروزه، عقيق و... به دست آمده كه به شكل سرويس شير، انسان يا انگشترهايى با نگين عقيق كه روى آنها نقش پادشاهان در حال جدال با حيوانات اساطيرى است.

اين هنرها همه مربوط به هزاره اول پيش از ميلاد است. افسانه ها و روايات گوناگونى هم درباره سنگ هاى باارزش نقل شده است. مثل اينكه كاهنان از سنگ هاى باارزش براى تبرك استفاده مى كرده اند يا اينكه جادوگران براى طلسم اين سنگ ها را به كار مى بردند.

در چه كشورهايى از اين خاصيت درمانى سنگ شفابخش استفاده مى شده است؟

آتلانتيسى ها مى دانستند كه براى درمان بيمارى ها چگونه از اين كانى هاى باارزش استفاده كنند. در چين از كوبيدن و پودر جواهرات براى مداواى بيماران سود مى بردند. در قرن هشتم ميلادى شخصى به نام «سن هيلدنبژان» با كمك اين سنگ های شفابخش بيماران خود را درمان مى كرد. اين نشانه آن است كه در گذشته و در مناطق مختلف انسان ها از سنگ ها علاوه بر استفاده آن به عنوان ابزارهاى گوناگون و زينت و در مراسم مذهبى از جنبه درمانى آن هم سود برده اند.

فهرست انواع سنگ شفابخش و عملکرد آنها در بیماری:

انواع سنگ شفابخش - سایت زر

اگر به هر نوع اعتيادى مبتلا شده ايد و مایل به ترک آن هستید.

سنگ شفابخش عقیق سیاه (انیکس): از آنجا كه در شش هزار سال پيش هم اعتياد به الكل و آبجو وجود داشته است كاهنان مصرى استفاده از اين سنگ را به معتادان توصيه مى كردند ، سنگ «انیکس» بيش از ساير درمان هاى ضداعتياد به ياريتان مى آيد. اين سنگ با بالا بردن خودباورى و اعتماد به نفس موجب درمان اعتياد مى شده است.

اگرمشکلات زناشوئی دارید.

سنگ شفابخش یاقوت‌ سرخ‌: اگرمشکلات زناشوئی دارید به گردن آويختن ياقوت قرمز، پيوندهاى زناشويى را محكمتر مى كند.

اگرازچاقی رنج می برید وتمایل به لاغرشدن دارید.

سنگ شفابخش سیترین: از سیترین استفاده کنید زیرا سوخت و ساز سلولی را افزایش می دهد.

اگرمرتب دلشوره هستید و برای هر چیز نگران می شوید.

سنگ شفابخش عقيق سلیمانی، کوارتزصورتی(رزکوارتز): این دو سنگ موجب تقویت قلب شما می گردند.

اگربدخواب هستید یا مدام کابوس می بینید.

سنگ شفابخش آمتیست و زبرجد: این دو سنگ ضد اضطراب و کابوس استوخواب شیرینی را به دنبال دارد.

اگر ازحافظه خوبی برخوردارنیستید و مطالب را نمی توانید به خاطر بسپارید.

سنگ شفابخش هماتیت: استفاده از هماتیت فرایند منطقی ذهنتان را بالامی برد.

منبع خبر: گردآوری: گروه زر
  ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد