تولید محصولات جدید سایپا با گیربکس اتومات

تولید محصولات جدید سایپا با گیربکس اتومات
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد : در تولید محصولات جدید استفاده از گیربکس اتومات در اولویت است.

به گزارش مدیرعامل : اولویت تولید محصولات جدید با گیربکس اتومات ؛ مهدی جمالی در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران گفت : خوشبختانه پس از 11 سال نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب برگزار شده است و فضای بسیار خوبی ایجاد شده است و امیدواریم به زودی زیرساخت های این نمایشگاه تکمیل شود تا بتوانیم استفاده بهتری از این نمایشگاه برای صنعت کشور داشته باشیم.

وی افزود: گروه سایپا با محصولات جدید و مشترکش با سیتروئن، چانگان و برلیانس شرکت کرده است و امیدواریم این محصولات مورد ارزیابی مردم قرار گیرد و ایده های جدیدی برای توسعه محصولات گروه سایپا ارائه شود.

جمالی درباره بهبود کیفیت محصولات گروه سایپا گفت: اعتقاد گروه سایپا بر پایه اقتصاد مقاومتی است و تنها راه نجات اقتصاد کشور و بنگاه های بزرگ تولیدی در این ویژگی است و بر همین اساس گروه خودروسازی سایپا بخش زیادی از فعالیت خود را به تحقیق و توسعه محصولات جدید اختصاص داده است و امیدواریم با اقداماتی که در مرکز تحقیقات گروه سایپا انجام شده و طراحی مگاپلتفرم جدید، بتوانیم این خاصه مهم و ارتقای کیفی محصولات را دنبال کنیم.

وی گفت: باید در توسعه و بروز رسانی و رقابت پذیری با سایر خودروهای خارجی موفق باشیم.

مدیر عامل گروه سایپا درباره موتورهای جدیدی که در گروه سایپا و شرکت مگاموتور به تازگی طراحی و در حال تولید است گفت: به دلیل رویکرد صادراتی گروه سایپا علاقمند بودیم که اولین بار محصول جدید ساینا اتومات، در بازارهای صادراتی عرضه شود و بر همین اساس هفته گذشته این محصول برای اولین بار در بازار عراق ارائه شد و به زودی در بازار داخل هم عرضه خواهد شد.

جمالی تصریح کرد: استقبال خوبی از محصول اتومات سایپا در بغداد شده که نشان دهنده علاقه مردم به استفاده از خودروهای اتومات است و بر همین اساس در محصولات جدید استفاده از گیربکس اتومات جز سیاست های اصلی سایپا قرار گرفته است.

مدیرعامل گروه سایپا گفت :امسال برای تامین مالی گروه، برنامه هایی را طراحی کردیم و توانستیم افزایش سرمایه خوبی داشته باشیم ، یکی از روشها تحت عنوان اتوخدمت بود که سرمایه مستقیم مردم را در تولید استفاده کردیم.

جمالی اظهار داشت : همچنین سایپا اوراق مرابحه نزدیک به 500 میلیارد تومان برای اولین بار در صنعت خودرو منتشر کرد و تلاش می کنیم 600 میلیارد تومان اوراق جدید تا پایان سال منتشر کنیم ، علاوه بر این با بازار سرمایه و کالا در حال مذاکره هستیم و امیدواریم بتوانیم خودرو سراتو را به صورت عرضه بورسی ارائه دهیم.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۶:۱۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد