تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر در دولت

تحویل 840 هزار واحد مسکن مهر در دولت
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: دولت یازدهم در 3 سال 840 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر عملکرد دولت یازدهم در افتتاح و تحویل واحدهایمسکن مهررا 55 درصد اعلام کرد و گفت: از یک میلیون واحد افتتاح شده در دو دوره گذشته تنها 690 هزار واحد آن به متقاضیان تحویل داده شده است.

احمد اصغری مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره شرایط مسکن مهر روستایی کشور در دو دوره گذشته تاکید کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از معاونت روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مجموع یک میلیون و 545 هزار و 980 واحدی که در دولت نهم و دهم عقد قرارداد شده ، یک میلیون و 291 هزار و 654 واحد آن خاتمه و به متقاضیان تحویل داده شده است.

مهرآبادی در ادامه تأکید کرد: از ابتدای طرح مسکن مهر 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر شهری تنظیم قرارداد شده بود که یک میلیون واحد در دولت نهم و دهم به افتتاح رسید.

به گفته وی این در حالی است که از تعداد واحدهای افتتاحی، 690 هزار واحد به متقاضیان تحویل و بقیه در دولت یازدهم به مالکان تحویل داده شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین با تأکید بر اینکه عملکرد دولت یازدهم در حوزه ساخت و واگذاری مسکن مهر چشمگیر و قابل قبول است ، گفت : در سه سال اخیر 840 هزار واحد با برخورداری از تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی به متقاضیان تحویل داده شده است که آماری 55 درصدی را به خود اختصاص می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری هیچ گونه اعتباری برغم تصویب دولت برای تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی سایت های باقی مانده این طرح در سطح کشور تخصیص و پرداخت نشده است ، گفت: به منظور مساعدت برای تکمیل، آماده سازی و محوطه سازی پروژه ها و همچنین جهت کمک به خدمات زیر بنایی و رو بنایی پروژه های مسکن مهر با مجوز وزیر راه و شهرسازی و با مصوبه دولت تا جایی که ممکن بود طی سال های اخیر از اراضی دولتی بهره جسته ایم که البته چاره ای هم جز آن نداشتیم.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۳:۳۳ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد