مسکن مهر طرح احساسی دولت قبل

مسکن مهر طرح احساسی دولت قبل
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که مسکن مهر طرح شتاب‌زده دولت قبل و برخاسته از احساس بود، گفت: با خرید هواپیما بخشی از آرزوهای مردم برای سفر ایمن محقق شده است.

اسدالله قره‌خانی‌آلوستانی اظهار کرد:مسکن مهرطرح و حرکتی شتاب‌زده بود که در دولت قبل آغاز شد و بیش از آنکه بر اساس نظرات کارشناسی و تخصصی باشد حرکتی برخاسته از احساسات بود و این واقعیتی است که بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن مهر به دولت قبل مرتبط است اما در دولت یازدهم بخش عمده ای از‌ آنها تکمیل شد.

وی ادامه داد: در استان گلستان صدها واحد مسکن مهر ساخته شده که هم اکنون بدون متقاضی است و این حکایت از آن دارد که طرح مسکن مهر فاقد برنامه‌ریزی مناسب بوده و سرمایه کلانی از کشور در این بخش به هدر رفت در حالی که می‌توانست در سرمایه گذاری های دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی خرید هواپیماهای ایرباس و قرارداد با شرکت بوئینگ را برای نوسازی صنعت هوانوردی کشور از نکات حائز اهمیت خواند و گفت: خرید هواپیما، هنرمندی خاصی را طلب می‌کرد که خوشبختانه با تدبیر آقای آخوندی این مهم بعد از سال‌ها به ثمر نشست و هم اکنون بخشی از آمال مردم ایران برای سفر ایمن هوایی به تحقق پیوسته است.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵:۱۰ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد