تعیین تکلیف پروژه‌های متروک مسکن مهر

تعیین تکلیف پروژه‌های متروک مسکن مهر
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تعیین‌تکلیف پروژه‌های مسکن مهر با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد

ایشان گفت: جابه‌جایی این پروژه‌ها با پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتر دارند یا خروج آنها از طرح مسکن مهر و تبدیل آنها در قالب‌های دیگر از برنامه‌های این وزارتخانه است.

این پروژه‌ها از آنجا که با گذشت بیش از 7 سال از شروع عملیات ساخت عملا به دلیل مشکلات مختلف از سوی پیمانکاران رها شده‌اند، در واقع همان پروژه‌های متروک مسکن مهر هستند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احمد اصغری مهرآبادی توضیح داد: در صورتی که این پروژه‌ها متقاضی داشته باشند آنها را با پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، جابه‌جا می‌کنیم و اگر متقاضی نداشته باشند آنها را از طرح مسکن مهر خارج می‌کنیم و به قالب‌های دیگر مانند مشارکتی، استیجاری و اجاره به شرط تملیک تبدیل می‌کنیم.

به گفته وی، پروژه‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی چون توجیه اقتصادی ندارند متوقف و راکد بودند و دوران مشارکت مدنی آنها طولانی شده و حتی در صورت تزریق پول جدید هم دو تا سه سال زمان می‌برند تا به نتیجه برسند و ادامه این پروژه‌ها به نفع متقاضی هم نخواهد بود.مهرآبادی ادامه داد: پروژه‌هایی که پرونده‌های آنها در دادگاه‌ها مطرح است نیز از اراده ما خارج است، در عین اینکه ریاست قوه قضائیه، دستور رسیدگی در خارج نوبت را برای این پرونده‌ها داده‌اند اما باید منتظر باشیم تا رای قطعی آنها صادر شود و بعد از آن، تعیین‌تکلیف شود.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۷:۱۷ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد