خواص سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها و زنان+ جدول خواص سنگ‌ | زر

خواص سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها و زنان+ جدول خواص سنگ‌ | زر
در این مقاله می آموزیم که کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها بر سلامتی و چه اثری دارد و انواع سنگ‌های شفابخش و خواص سنگ‌های شفابخش کدام است؟

کریستال‌ها وسنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها به دلیل قدرت ترمیم‌کنندگی بر سلامتی ما مورد احترام هستند و هزاران سال است که به بشریت خدمت کرده‌انددنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم مکانی است که به طور فزاینده‌ای دیوانه کننده، ناپایدار و ترسناک است. پس جای تعجب نیست که به دنبال سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها باشید و یا سراغ درمان‌های روحی و معنوی بروید. استفاده از انواع سنگ‌ها به‌عنوان نوعی مراقبت از خود محبوبیت خاصی پیدا کرده است. در این مقاله سایت زر می‌خواهیم با انواع سنگ‌های شفابخش و خواص سنگ‌های شفابخش آشنا شویم. با ما همراه باشید.

سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

الهه ایزیس مادر خدایان کیست؟

ايزس بدون روبنده، نام يکي از الهه‌های مصري است که چهره‌اش را با پارچه قرمزي پوشيده بود و نماد جهالت و احساسات‌گرایی است که هميشه در ميان انسان و حقيقت قرار گرفته است. ايزس، روبنده خود را براي فرزانگان و خردمندان برمی‌دارد و اسرار جهان هستي را براي آنها آشکار می‌کند. اين سفر دروني براي آنهايي که قادرند در برابر قدرت طوفاني آگاهي کامل تاب بياورند، بسيار مقدس و ارزشمند است.

الهه ایزیس

در اين سفر خيالي، سنگ‌هاي جواهر نقش شفادهنده ايفا می‌کنند. اين سنگ‌ها همچون اسرار دروني يک زن، به فرایند پايين انداختن روبنده از چهره ايزس دروني کمک می‌کنند و باعث می‌شوند همه موانعي که بر سر راه شناخت خويشتن خود ايجاد کرده‌ایم از ميان برداريم. جواهرات شخص را مورد حمايت قرار می‌دهند و به شفا و آرامش عميق و دروني زن کمک می‌کنند. زن‌ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودي خويش، می‌توانند از سنگ‌ها استفاده کنند.

چرا از انواع سنگ‌ها شفابخش استفاده می‌کنیم؟

انواع مختلفی از کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها وجود دارد. برخی افراد بر این باورند که خواص سنگ‌های شفابخش بسیار گسترده و زیاد است و بر روی ذهن، بدن و روح تأثیر دارند. در بسیاری از فرهنگ‌های باستانی، مانند مصر باستان، معتقد بودند که کریستال‌ها دارای خواص درمانی بسیاری هستند. برخی از افراد ادعا می‌کنند که کریستال‌ها جریان انرژی خوب را تقویت می‌کنند و به خلاص شدن از بدن و ذهن شما از انرژی منفی برای مزایای جسمی و عاطفی کمک می‌کنند. بنا بر برخی باور‌ها، انواع سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها ارتعاشات مثبت، نشاط‌آور، انرژی‌بخش و آرام‌بخشی منتشر می‌کنند که به شما کمک می‌کند به ذهنی آرام‌تر و حالت فیزیکی احیا شده‌ای دست پیدا کنید.

انواع سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

گفته می‌شود که هر کریستال تأثیر متفاوتی بر ذهن و بدن دارد. ارتعاشات سنگ‌های شفابخش از روش منحصربه‌فرد حرکت و تعامل اتم‌ها و مولکول‌های آن‌ها ناشی می‌شود. این ارتعاشات و انرژی‌ها ظاهراً می‌توانند بر بدن و ذهن انسان ما تأثیر بگذارند.

سنگ‌های شفابخش چه کار می‌کنند؟

درحالی‌که هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه آن‌ها می‌توانند شرایط پزشکی را برطرف کنند وجود ندارد، اما به لطف به اصطلاح اثر دارونما، می‌توانند مزایای ذهنی و حتی فیزیکی داشته باشند. مانند روشی که ما به قدرت دعا و سایر باورهای مذهبی ایمان می‌آوریم، امید داشتن به خواص سنگ‌های شفابخش ممکن است چندان دور از ذهن نباشد. مزایای اثر دارونما به شدت توسط تحقیقات پشتیبانی می‌شود.

خواص سنگ‌های شفابخش

علاوه‌ بر این، کریستال‌ها یا سنگ‌های شفابخش احتمالاً هیچ آسیبی به شما نمی‌رسانند. افزودن برخی پلاکِ سنگ‌های شفابخش به زندگی‌تان می‌تواند انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس شما را افزایش دهد یا قصد و نیتی در جهت درمان یا چیزهای دیگر را یادآوری کند. سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها نیز اثرات بسیاری به همراه دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نحوه انتخاب انواع سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

اولین قدم برای کار با سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها این است که نیازهای سلامتی یا تندرستی خود را تعیین کنید، مانند کاهش اضطراب یا افزایش آرامش، و بر این اساس یک کریستال را انتخاب کنید (در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد).

نحوه انتخاب انواع سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها به روش‌های مختلفی استفاده می‌شوند. برخی از آن‌ها مانند رز کوارتز، زیبایی و متفاوت بودن را در خانه شما افزایش می‌دهند و فضایی دوست‌داشتنی ایجاد می‌کنند. کریستال‌ها را می‌توان به‌عنوان پلاک سنگ‌های شفابخش یا انواع دیگر جواهرات نیز استفاده کرد - و با رنگ‌های مختلف از سبز تا مشکی تا صورتی، مطمئناً گزینه‌ای را پیدا خواهید کرد که با روحیه و کمد لباس شما مطابقت داشته باشد. هنگامی که از کریستال‌ها استفاده می‌کنید، قدرت آرام‌بخش خود را اعمال می‌کنند، به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام نوع کریستال یا سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها برای شما بانوان محترم بهتر است.

کریستال‌های شفابخش چگونه می‌توانند به شما کمک کنند؟

برای کمک به شما ابتدا، جمع‌بندی جامعی از برخی از محبوب‌ترین انواع سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها را گردآوری کردیم.

کریستال‌های شفابخش برای سلامتی

کریستال‌های شفابخش برای سلامتی

کوارتز شفاف:

از سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها می‌توان به کوارتز شفاف که به‌عنوان یک شفادهنده ماهر در نظر گرفته می‌شود اشاره کرد. همچنین اعتقاد بر این است که بر کل سیستم انرژی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

جاسپر:

سنگی پرورشی است که گفته می‌شود در مواقع استرس از شما حمایت می‌کند.

ابسیدین:

اعتقاد بر این است که به پردازش احساسات و تجربیات کمک می‌کند و به رها کردن نیز کمک می‌کند.

آمیتیست:

برای شفا، تصفیه و تقویت اراده استفاده می‌شود.

سنگ خون:

گفته می‌شود که گردش خون را بهبود می‌بخشد و در بیماری‌های مربوط به خون تأثیر می‌گذارد.

سنگ‌های شفابخش تأثیرگذار بر ثروت

سنگ‌های شفابخش تأثیرگذار بر ثروت

چشم ببر:

برای ایجاد انگیزه و کاهش ترس می‌توان آن را مورداستفاده قرار داد.

سیترین:

اعتقاد بر این است که باعث ایجاد شور و شوق، خلاقیت و تمرکز نیز می‌شود.

فیروزه:

فکری برای تسکین احساسات و جذب شانس خوب است.

یاقوت کبود:

از آن عنوان سنگ رفاه یاد می‌شود.

یشم:

یکی دیگر از سنگ‌های شناخته شده برای رفاه و شانس است.

کریستال‌های عشق برای خانم‌ها

رز کوارتز:

گاهی اوقات به‌عنوان سنگ عشق شناخته می‌شود و اعتقاد بر این است که عشق و اعتماد را تقویت می‌کند.

سنگ ماه:

گفته می‌شود که احساسات قدرت و رشد درونی را تحریک می‌کند.

یاقوت سرخ:

از سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها باید به یاقوت سرخ اشاره کنیم و اعتقاد بر این است که بر تمایلات جنسی و شهوانی تأثیر می‌گذارد.

تأثیرگذارترین سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

خواص سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها

سنگ ماه، قدرت زن

از نظر انرژی، سنگ ماه قطعاً یکی از سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها و از بهترین دوستان زنان است. علاوه بر شخصیت درخشان و درخشش آبی مرموز خود، از زمان‌های قدیم به‌عنوان نماد جذابیت و قدرت زنانه در نظر گرفته شده است. سنگ ماه قطعاً جواهری است که به شما کمک می‌کند استقامت خود را نشان دهید و خواسته‌های زنانه خود را بهتر بیان کنید. از لحاظ کاربردی بودن، جواهرات سنگ ماه به‌راحتی با لباس‌ها هماهنگ می‌شوند.

سنگ ماه به بهترین شکل ممکن بر درمان سرطان مؤثر است و از تأثیرگذارترین سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها است.

لابرادوریت

یکی دیگر از سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها لابرادوریت معمولاً دارای درخشش داخلی مایل به آبی یا زرد است، با این حال، لابرادوریت‌های گران‌قیمت دارای طیف رنگی یاسی یا حتی تمام رنگ‌های رنگین کمانی هستند. باتوجه‌به درخشش هیجان‌انگیزش، مناسب لباس‌های تیره است و اجازه می‌دهد درخشش اسرارآمیز شما نمایان شود.

این جواهری است که به شما امکان می‌دهد صدای درونی خود را بشنوید و به آن اعتماد کنید و این قطعاً برای همه ضروری است - شهود یک زن چیزی است که ما به‌سادگی باید به آن اعتماد کنیم.

کوارتز رز

کوارتز رز نیز یکی دیگر از سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها است. کوارتز رز قوی‌ترین سنگ شفابخش برای ایجاد هماهنگی در روابط با خانواده، دوستان و عاشقان است. این کریستال برای پوست شما نیز بسیار مفید است. پزشکان طب چینی بر این باورند که لک‌های صورت ناشی از ترس و نگرانی هستند. کوارتز رز به کاهش چنین احساساتی کمک می‌کند و به همین دلیل بر روی زیبایی پوست شما تأثیر می‌گذارد.

برای آن که این سنگ بر بدن شما تأثیراتی بگذارد، باید آن را روی نقاط چاکرا (مرکز قفسه سینه بالای قلب، روی گلو و روی تاج سر خود) قرار دهید تا اثرات خود را بر روی بدنتان منعکس کند. برای راحتی بیشتر می‌توانید زیورآلات و اکسسوری و یا پلاک سنگ‌های شفابخش کوارتز رز استفاده کنید.

مروارید - زیبایی و زنانگی یک زن

جواهرات با مروارید یک سبک کلاسیک است که هرگز از فشن و مد خارج نشده است. اگرچه مروارید یک کریستال نیست، اما زنان در طول تاریخ خود را با آن آراسته‌اند و جز سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها محسوب می‌شوند.

 مرواریدها در لباس عروس ضروری هستند و هارمونی ایجاد شده توسط تعامل بین سفید بر روی سفیدی لباس واقعاً شگفت‌انگیز است. مروارید حداقل به همان اندازه در پس زمینه مشکی زیبا است.

در میان بسیاری از معانی نمادین مروارید، زیبایی و زنانگی بالاترین رتبه را دارند. با پوشیدن مروارید، پیام واضحی را منتقل می‌کنید که با خود صلح کرده‌اید یا در حال صلح هستید و خود و زیبایی منحصر‌به‌فرد خود را دقیقاً همان‌طور که هست می‌پذیرید.

فیروزه

فیروزه از انواع سنگ‌های شفابخش است که خوشبختانه یکی از معادن غنی این سنگ در کشور ما قرار دارد و شما می‌توانید با بهترین کیفیت این سنگ زینتی را بیابید.

گفته می‌شود که این کریستال آبی به شفای ذهن، بدن و روح کمک می‌کند. همچنین فیروزه از تأثیرگذارترین سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها است، چرا که بر سیستم تنفسی، اسکلتی و ایمنی بدن بسیار مؤثر است. از دیگر خواص آن می‌توان به تعادل احساسات و خوش‌شانسی اشاره کرد.

برای آن که از خواص سنگ‌های شفابخش به بهترین شکل استفاده کنید، آن‌ها را در معرض نور خورشید و یا نور ماه قرار دهید تا انرژی آن‌ها را بگیرند و آن را به بدن و روح شما منعکس کنند.

- لعل بنفش:

لعل بنفش يا «سنگ شفادهنده»، بدبيني و منفی‌گرایی را از وجود فرد دور می‌کند و به او صفا و پاکي می‌بخشد. اين سنگ احساس حقارت و خود کم‌بینی را در فرد از بين می‌برد و به او يک چشم‌انداز معنوي می‌بخشد. آرامش و صبر را در شخص افزايش می‌دهد و قلب را سبک می‌کند.

- اشک سرخ‌پوست: 

اشک سرخ‌پوست يا «سنگ غم» کمک می‌کند که اشک‌های شخص از چشمان او جاري شود و همه موانعي را که فرد را از تجربه غم و اندوه سنگين بازمی‌دارد، از ميان برمی‌دارد. اين سنگ همه عقده‌های فروخفته را بيدار می‌کند و باعث سبک شدن روح می‌شود. اين سنگ غم و اندوه شخص را از او می‌گیرد و تغيير رنگ می‌دهد و تيره می‌شود. 

- کهربا:

کهربا يا «سنگ آرامش دهنده» نوعي کريستال است که به اعصاب شخص آرامش می‌بخشد. انرژی‌های منفي را از فرد دور می‌کند و او را تشويق می‌کند که زندگي را زياد سخت نگيرد. اين سنگ همچنين در طي مراقبت‌های بعد از عمل جراحي می‌تواند آرامش دهنده هيجانات و عواطف باشد.

نکته:  بهتر است بيمار هنگام دريافت انرژی‌های شفابخش، در مکاني به دور از صداهاي متفرقه قرار داشته باشد، چرا که ارتعاشات صوت بسيار قوي بوده و باعث بر هم زدن ارتعاشات و مدارات و حتي انرژی‌های آزاد شده می‌شود و از ورود اين نوع انرژی‌ها به مدارات مغناطيسي بدن انسان جلوگيري می‌نماید.

جمع‌بندی:

در این مقاله آموختیم که کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها که به دلیل قدرت ترمیم‌کنندگی بر سلامتی ما مورد احترام هستند، هزاران سال است که به بشریت خدمت کرده‌اند. با کریستال یا کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش برای خانم‌ها، می‌توانید اسرار باستانی شفا و حکمت موجود در این سنگ‌ها را باز کنید. شما در این مقاله آموزشی سایت زر یاد خواهید گرفت که عمداً از کریستال‌ها و سنگ‌های شفابخش استفاده کنید و به شما کمک می‌کند تا سطوح عمیق‌تری از رشد معنوی، شفای یکپارچه و رفاه پایدار را بیابید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۵:۵۷ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد