قیمت‌های سکه آتی نزولی شد

قیمت‌های سکه آتی نزولی شد
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با اشاره به دلایل نزولی شدن معاملات امروز آتی سکه نسبت به روز گذشته، گفت: این روند نزولی به خاطر نوسان در بازار نقدی و کاهش قیمت اونس جهانی طلاست.
احسان غفوریان مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با اشاره به دلایل کاهش قیمت‌های آتی سکه، اظهار داشت: نوسان در قیمت دلار و سکه نقدی در بازار یکی از علل افزایش قیمت‌ها در معاملات آتی است.
وی ادامه داد: قیمت هر اونس(معادل 32.131گرم) طلا امروز نسبت به روز گذشته با حداقل 25 دلار کاهش به 1675 دلار رسیده است.
غفوریان با اشاره به اینکه امروز قراردادهای آتی مثبت باز شد، تصریح کرد: روند نزولی قیمت‌ها از آغاز معاملات کلید خورد.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با اشاره به قیمت‌های کنونی در حال معامله قراردادهای آتی، گفت: قرارداد دی ماه هم اکنون با قیمت 1 میلیون و 288 هزار تومان، بهمن‌ماه با قیمت 1 میلیون و 358 هزار تومان و قرارداد آتی تحویل اسفند 1 میلیون و 425 هزار تومان معامله می‌شود.
وی همچنین با اشاره اینکه بازار آتی سکه روز گذشته هیجانی بود، تصریح کرد: امروز حداقل دو درصد کاهش قیمت را در تمامی قراردادهای شاهد هستیم.
معاملات آتی امروز سکه در بورس کالا نسبت به روزهای گذشته نسبتا همراه با کاهش بوده است به طوری‌که قراردادهای دی، بهمن و اسفند تا این لحظه حداکثر دو درصد کاهش قیمت داشته است.
بر اساس این گزارش، معاملات امروز آتی سکه روند منفی را پشت سر می‌گذارد و این در حالی است که روز گذشته معاملات آتی سکه داغ شده بود.
این گزارش اضافه می‌کند: روز گذشته «28 آذر» معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل دی، بهمن، اسفند به ترتیب با قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان، یک میلیون و 367 هزار تومان و یک میلیون و 443 هزار تومان داد و ستد شد.
بر همین اساس ارقام ثبت شده در نمای باز معاملات آتی نشان از افت قیمت‌های امروز دارد به طوری‌که حداکثر به طور میانگین 20 هزار تومان کاهش داشته است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۶:۳۳:۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد