پیش‌بینی‌های متفاوت از بازار آتی

پیش‌بینی‌های متفاوت از بازار آتی
معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالا نسبت به روزهای پیش با افزایش قیمت همراه بوده است، به طوری‌ که قراردادهای بهمن و اسفند و فروردین 92 تا ساعت 5 بعد از ظهر حداقل 22 هزار تومان در هر قرارداد افزایش قیمت داشته است.
معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالا نسبت به روزهای پیش با افزایش قیمت همراه بوده است، به طوری‌ که قراردادهای بهمن و اسفند و فروردین 92 تا ساعت 5 بعد از ظهر حداقل 22 هزار تومان در هر قرارداد افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که همچنان برخی معامله‌گران انتظار تغییر این جریان و کاهش قیمت را دارند. دیروز میانگین قیمت طلا در بازارهای جهانی نیز افزایشی بود، اما معامله‌گران همچنان در انتظار اعلام برنامه‌های جدید تر در حوزه‌های سرمایه گذاری و اقتصاد بودند.
در همین حال مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به قیمت‌های قراردادهای آتی، گفت: قرارداد بهمن‌ماه در حدود یک میلیون و 534 هزار تومان، اسفندماه در حدود یک میلیون و 629 هزار تومان و قرارداد آتی تحویل فروردین 92 نیز در حدود یک میلیون و 719 هزار تومان معامله شد. احسان غفوریان در خصوص پیش‌بینی هفته آینده گفت: به احتمال زیاد در هفته آینده به منظور متعادل شدن قیمت‌ها شاهد ریزش سکه آتی خواهیم بود.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به دلایل نوسان همراه با افزایش قیمت‌های آتی سکه، اظهار كرد: نوسان قیمت دلار و سکه نقدی در بازار یکی از علل افزایش قیمت‌ها در معاملات آتی است.
غفوریان با اشاره به اینکه امکان اصلاح و ریزش قیمت‌ها در هفته آتی در سررسید‌ها وجود دارد، تصریح کرد: این روند به دلیل متعادل شدن قیمت‌ها میان بازار و قراردادهای آتی است. وی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه کد معاملاتی از سوی بورس کالا، گفت: تاکنون خبری از کدهای معاملاتی جدید نیست.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۶:۲۴ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد