حمايت مالی بانك صادرات از ١١ هزار بنگاه كوچك و متوسط

 حمايت مالی بانك صادرات از ١١ هزار بنگاه كوچك و متوسط
بانک صادرات ایران برای افزایش تولید و اشتغال در سال ٩٥ حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط را در دستور کار داشت که عملکرد این بانک بیانگر در مدار تولید قرار گرفتن بیش از ١١ هزار بنگاه در سراسر کشور است.

بانک صادرات ایران برای افزایش تولید و اشتغال در سال ٩٥ حمایت از بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط را در دستور کار داشت که عملکرد این بانک بیانگر در مدار تولید قرار گرفتن بیش از ١١ هزار بنگاه در سراسر کشور است. به گزارش روابط عمومی ‌بانک صادرات ایران، همگام با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه‌های اقتصادی دولت در سال 95 این بانک کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است به‌گونه‌ای که افزون بر٤٠ هزار و ٣٠٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش را به ١١ هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط در اقصی نقاط کشور پرداخت کرده است.

بر پایه این گزارش، این بانک در سال گذشته ٢٣٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات را به ٢١٢ هزار طرح اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت کرده است که با بهره‌برداری تدریجی از این طرح‌ها، شاهد افزایش تولید و خلق فرصت‌های جدید شغلی برای هموطنان خواهیم بود. این گزارش می‌افزاید: نکته در خور تامل، توجه بانک صادرات به پوشش طرح‌های کوچک و متوسط در اقصی نقاط کشور است تا زمینه توسعه پایدار و متوازن در سطح ملی فراهم شود. بنابراین گزارش این بانک برای افزایش اشتغال و رفع موانع تولید در سال 96 نیز حمایت از بنگاه‌های تولیدی را در اولویت برنامه‌های اعتباری خود قرار داده است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۲:۴۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد