تعیین هدفی جدید برای بی‌ام‌و

مدیرعامل بی‌ام‌و اعلام کرد هدف جدید این خودروساز این است که به جای تمرکز بر افزایش فروش، روی پیشتازی در حوزه پیشرانه‌های برقی و اتصال به اینترنت متمرکز شود.
مدیرعامل بی‌ام‌و اعلام کرد هدف جدید این خودروساز این است که به جای تمرکز بر افزایش فروش، روی پیشتازی در حوزه پیشرانه‌های برقی و اتصال به اینترنت متمرکز شود.

مدیرعامل بی‌ام‌و اعلام کرد هدف جدید این خودروساز این است که به جای تمرکز بر افزایش فروش، روی پیشتازی در حوزه پیشرانه‌های برقی و اتصال به اینترنت متمرکز شود. به گزارش آتوموتیو نیوز، به گفته هارالد کروگر، مدیرعامل بی‌ام‌و، گرچه بی‌ام‌و قصد دارد به تقویت واحد فروش ادامه دهد، اما هدف ثابتی برای فروش در سال‌های 2020 تا 2025 ندارد. سال گذشته بی‌ام‌و 37/ 2 میلیون دستگاه بی‌ام‌و، مینی و رولز‌رویس تولید کرد. فروش خودروهای برقی این شرکت ازجمله خودروهای برقی-هیبریدی، 62 هزار دستگاه بود. بی‌ام‌و چندی پیش اعلام کرد قصد دارد در سال جاری میلادی 100 هزار دستگاه خودروی برقی به‌فروش برساند. کروگر گفت موفقیت در آینده به پیشتازی تکنولوژیکی در بخش‌های رو به رشد مانند برقی‌سازی و اتصال به اینترنت بستگی خواهد داشت، نه حجم فروش. کروگر همچنین گفت:«بی‌ام‌و باید به جذاب‌ترین کارفرما تبدیل شود، چون برای پیشتازی در بخش تکنولوژی به بهترین افراد نیاز دارد.»

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

  •  آخرین مطالب همین گروه