رشد ۱۹درصدی حجم معاملات آتی سکه

 رشد ۱۹درصدی حجم معاملات آتی سکه
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش رو به رو شد و به ۳۷ هزار و ۸۱۵ قرارداد و ارزش ۵ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به دو هفته قبل رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرد

حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با افزایش رو به رو شد و به ۳۷ هزار و ۸۱۵ قرارداد و ارزش ۵ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال رسید که نسبت به دو هفته قبل رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرد.به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم معاملات آتی سکه طی دو هفته گذشته به ۳۱ هزار و ۵۱۷ قرارداد رسیده بود.

به این ترتیب درمعاملات آتی سکه طی هفته گذشته، سررسید اسفند ماه سال جاری به‌عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که معامله‌گران ۲۳هزار و ۶۹ قرارداد را به ارزش ۳هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند. در رتبه دوم معاملات آتی سکه، سررسید دی ماه سال جاری نیز با ۱۱هزار و ۴۸۵ قرارداد به ارزش یک هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال رسید.در مکان سوم بازار آتی نیز قرارداد آبان امسال جای گرفت؛ به‌طوری که با انعقاد یک هزار و ۵۰۲ قرارداد به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال معاملات خود را در هفته اخیر به پایان رساند. همچنین سررسید تیرماه نیز با یک هزار و ۲۹۴ قرارداد به ارزش ۱۶۱ میلیارد ریال در مکان بعدی بازار آتی قرار گرفت. در پایان سررسید شهریور ۹۶ با ۴۶۵ قرارداد به ارزش ۵۹ میلیارد ریال در جایگاه‌های آخر ایستاد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۷:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد