معاون بورس: روند مطلوب بورس در سال آينده

معاون بورس: روند مطلوب بورس در سال آينده
مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس تاکید کرد : نظارت معقول و علمی در روند تحولات بازار سرمایه داریم و خوشبختانه تاکنون نتیجه بخش بوده است.
مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس تاکید کرد : نظارت معقول و علمی در روند تحولات بازار سرمایه داریم و خوشبختانه تاکنون نتیجه بخش بوده است.
محمودرضا خواجه نصیری در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: بازار سرمایه کشور امسال دوره آزمون سخت اما موفقی را پشت سرگذاشته است و درحالیکه پس از رشد ابتدای سال وارد دوره رکود عمیق شد انتظار می رفت حتی بیش از یکسال هم طول بکشد اما با برنامه ریزی ها و پیش بینی ابزارهای مالی متنوع و مورد نیاز توانستیم زودتر از این رکود خارج شویم که تاکنون سابقه نداشته است.
وی افزود: رکود بازار سرمایه در گذشته بیش از 6 ماه تا یکسال طول می کشید اما امسال خیلی زود از این رکود خارج شد.
خواجه نصیری گفت: نظارت علمی و مدیریت معقول بر تحولات بورس داریم و هدف ما ایجاد پایداری در رشد بازار سرمایه است.
وی با اشاره به راه اندازی ابزار اختیار معامله تبعی افزود: با این ابزار سود حداقل و بالاتر از اوراق مشارکت برای سهامداران شرکت ها تضمین می شود که باعث شد اعتماد سرمایه گذاران به بازار سرمایه افزایش بیابد.
خواجه نصیری گفت: کسانی که از این ابزار استفاده می کنند ضمن اینکه از حداقل سود مطمئن می شوند در صورت افزایش بازدهی سهام می توانند سهام خود را در بازار بفروشند.
وی افزود: تحولات بورس روند طبیعی دارد و باتوجه به پایان سال برخی شرکت ها به دنبال نقدینگی هستند و به همین دلیل حجم معاملات در مدت اخیر به شدت افزایش یافته است.
معاون بورس تهران گفت: روند بازار سرمایه در سال آینده هم مطلوب پیش بینی می شود و هیچگونه نگرانی نداریم.
خواجه نصیری افزود : همه ارکان بازار سرمایه تلاش می کنند عرضه اولیه سهام هلدینگ خلیج فارس تا پایان سال انجام شود
و بسیاری از سهامداران و فعالان بازار سرمایه هم در انتظار این رخداد مهم هستند.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۹:۵۴:۲۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد