شیب تند کاهش قیمت‌ سکه در آتی

شیب تند کاهش قیمت‌ سکه در آتی
روند نزولی قیمت جهانی طلا، سکه و دلار در بازار موجب شد تا معاملات آتی روز گذشته حداقل با 4 درصد منفی آغاز و نهایتا در سررسید خرداد، اردیبهشت و فروردین به ترتیب با ۵۸،‌ ۵۵ و ۴۶ هزار تومان کاهش داد و ستد شوند.
روز گذشته با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا، دلار و سکه در بازار نقدی، معاملات آتی سکه نیز تحت تأثیر آن حداقل با 4 درصد منفی آغاز شد به طوری که سکه در بازار نقدی یک میلیون و 335 هزار تومان و دلار در محدوده 3 هزار 470 تومان داد و ستد می‌شد.
این گزارش اضافه می‌کند معاملات تمام سررسیدهای آتی حداقل 3.5 درصد منفی را به خود دیدند و معاملات در حالی به پایان رسید که 58 هزار تومان به عنوان بیشترین کاهش در سررسید خرداد به ثبت رسید.
بر همین اساس، روزگذشته در پایان معاملات سررسیدهای فروردین نسبت به آخرین روز معاملاتی به ترتیب با 3.31% کاهش یک‌میلیون و 345 هزار تومان، اردیبهشت‌ماه با 3.85% یک‌میلیون و 382 هزار تومان و خردادماه نیز با 3.9% یک‌میلیون و 431 هزار تومان داد و ستد شد.
همچنین  به گفته برخی از کارشناسان کاهش مجدد قیمت‌ها در تمام سررسیدها با توجه به حرکت نزولی طلای جهانی و دلار در بازار نقدی بعید نیست
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۷:۱۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد