بازاریابی تازه تسلا

 بازاریابی تازه تسلا
شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی را به رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد داد. به گزارش نشریه فورچون تسلا با این اقدام به نگرانی‌های مشتریانش پاسخ می‌دهد و خریداران بیشتری خواهد یافت.

شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی را به رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار خواهد داد. به گزارش نشریه فورچون تسلا با این اقدام به نگرانی‌های مشتریانش پاسخ می‌دهد و خریداران بیشتری خواهد یافت.
با اجرای این طرح افراد می‌توانند در طول مدتی که در محل کار حضور دارند خودروی برقی خود را شارژ کنند. این طرح که «شارژ در محل کار» نام دارد، هتل‌ها و رستوران‌ها را نیز در بر می‌گیرد. تسلا امیدوار است به زودی مجتمع‌های مسکونی را هم تحت پوشش این طرح قرار دهد تا ساختمان‌هایی که تأسیسات مناسب شارژ خودروهای برقی در اختیار ندارند به این امکانات مجهز شوند. در حال حاضر کمبود جایگاه‌‌های شارژ یکی از عمده‌ترین نگرانی‌های دارندگان خودروهای برقی است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند تسلا با گسترش جایگاه شارژ خواهد توانست گروه‌های هدف تازه‌ای برای فروش خودروهای برقی‌اش بیابد. البته این جایگاه‌ها از فناوری شارژ سریع بی‌بهره‌اند. هزینه احداث هر یک از این جایگاه‌ها برای تسلا حدود ۵۰۰ دلار به ازای هر خروجی است.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳:۱۸ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد