فراخوان بزرگ کیاموتورز

 فراخوان بزرگ کیاموتورز
کیاموتورز بالغ‌بر ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت کره‌ای را به علت نقص و مشکل فنی در سیستم برقی و کیسه هوا فراخوانده است.

کیاموتورز بالغ‌بر ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت کره‌ای را به علت نقص و مشکل فنی در سیستم برقی و کیسه هوا فراخوانده است.تنها چند روز از فراخوان بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی سدونای کیاموتورز گذشته است، که حالا خبر دیگری مبنی‌بر فراخوان تعداد بیشتری از مدل‌های متعدد از این خودروساز کره‌ای منتشر می‌شود.کیاموتورز که یکی از برترین خودروسازان کره به‌شمار می‌رود، حالا بیش از ۵۰۷ هزار دستگاه خودرو ساخت خود را تحت‌تاثیر مشکل و نقص فنی در سیستم برقی و همچنین باز نشدن کیسه هوا (ایربگ) فراخوان داده است.

چند ماه پیش بود که کارشناسان سازمان ایمنی و ترافیک جاده‌ای در ایالات متحده آمریکا (NHTSA) در بیانیه‌ای اعلام کردند کیسه هوای محصولات هیوندای و کیاموتورز، پس از تصادف باز نمی‌شود و این مساله در میان این دو برند کره‌ای بسیار شایع و مرسوم است. حالا به‌نظر می‌رسد کیاموتورز نیز با بررسی موارد موجود و به‌پیروی از بیانیه سازمان ایمنی بزرگراه‌های آمریکا قصد دارد با فراخواندن خودروهای خود، به بررسی دقیق و بازبینی کیسه هوا و سیستم برقی محصولاتش بپردازد.

منبع خبر: 
  ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۹:۱۵ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد