کاهش فروش خودرو‌های کلاس D در اروپا

 شرکت‌های پژو و تویوتا آخرین خودروسازانی هستند که با وجود پیش‌بینی‌ها مبنی‌بر ادامه استقبال خریداران از شاسی‌بلند‌ها، قصد دارند تا تمرکز خود را بر افزایش تولید خودرو‌های کلاس دی (خودروهای خانوادگی نیمه لوکس) قرار دهند.
شرکت‌های پژو و تویوتا آخرین خودروسازانی هستند که با وجود پیش‌بینی‌ها مبنی‌بر ادامه استقبال خریداران از شاسی‌بلند‌ها، قصد دارند تا تمرکز خود را بر افزایش تولید خودرو‌های کلاس دی (خودروهای خانوادگی نیمه لوکس) قرار دهند.

 شرکت‌های پژو و تویوتا آخرین خودروسازانی هستند که با وجود پیش‌بینی‌ها مبنی‌بر ادامه استقبال خریداران از شاسی‌بلند‌ها، قصد دارند تا تمرکز خود را بر افزایش تولید خودرو‌های کلاس دی (خودروهای خانوادگی نیمه لوکس) قرار دهند.

انتظار می‌رود که فروش خودرو‌های کلاس D  تا سال ۲۰۲۱ به کمتر از رقم ۴۰۰ هزار دستگاه در سال افت کند. این در حالی است که فروش این کلاس خودرو در سال ۲۰۱۷ حدود ۵۴۰ هزار دستگاه در اروپا بوده است. پس از آنکه بازار فروش این کلاس از خودروها در سال ۲۰۱۷ با کاهش۱۲ درصدی روبه‌رو شد انتظار می‌رود در سال‌جاری نیز اقبال مشتریان اروپایی برای خرید خودرو‌های کلاسD با کاهش ۱۰ درصدی مواجه شود.این ارقام فاصله زیادی با میزان فروش خودروهای کلاسD  از برندهایی مانند رنو، اپل، فورد و فولکس‌واگن دارد که بیش از یک پنجم فروش خودرو در اروپا را شامل می‌شدند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۳:۳۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

  •  آخرین مطالب همین گروه