فناوری اطلاعات

تعداد کل: 185 صفحه 5 از 10
  • نكات مهم تبلیغات در اینترنت نكات مهم تبلیغات در اینترنت

    یكی از روشهای مهم بازاریابی الكترونیكی، تبلیغات الكترونیكی است. در این مقاله سعی شده است ۱۰ نكته مهم تبلیغات در اینترنت كه اهمیت زیادی دارند را برای شما بازگو كنیم.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • فناوری اطلاعات: دولت الكترونیكی‌ - تجارت الكترونیكی‌ - آموزش الكترونیكی‌ فناوری اطلاعات: دولت الكترونیكی‌ - تجارت الكترونیكی‌ - آموزش الكترونیكی‌

    لاعات به كاربر انسانی به كار می‌رود كه برخلاف تصور اكثر افراد، این تكنولوژی، تاریخی چند هزار ساله دارد....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • برندسازی وب سایت در عصر بازاریابیبرندسازی وب سایت در عصر بازاریابی

    عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها، مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنند و اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • شهر مجازی: مطالعه موردی شهر مجازی زندگی دومشهر مجازی: مطالعه موردی شهر مجازی زندگی دوم

    معنای به رسمیت شناختن جهان مجازی است....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • تعرفه‌ای به زیان دولت الکترونیکیتعرفه‌ای به زیان دولت الکترونیکی

    این روزها در بخش‌های مختلف خبری چه در صدا و سیما و چه در سایر رسانه‌های گروهی بحث‌های بی‌شماری پیرامون دولت الکترونیک مطرح می‌شود.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • دولت الکترونیک راهی برای ارائه با کیفیت تر خدماتدولت الکترونیک راهی برای ارائه با کیفیت تر خدمات

    مقاله پیرامون دولت الکترونیک و مزایای آن بحث شده است .

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • شهر و شهروند الکترونیکشهر و شهروند الکترونیک

    شهروند الکترونیک، فردی است که توانایی استفاده از خدمات برخط دولت‌ها را در حد مطلوب داشته باشد، در واقع شهروندان الکترونیک همان کاربران جوامع اطلاعاتی هستند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • موانع تجارت الکترونیکی در ایرانموانع تجارت الکترونیکی در ایران

    به طوری که اغلب فراموش می‌شود تجارت الکترونیک یکی از تولیدات اصلی فناوری‌های مدرن و از نتیجه‌های توسعه ارتباطات است....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • دولت الکترونیک، شهروند الکترونیک می‌خواهددولت الکترونیک، شهروند الکترونیک می‌خواهد

    دولت الکترونیک محقق نمی‌شود، مگر درصورتی‌که شهروند الکترونیک داشته باشیم.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • موارد قانونی در تجارت الکترونیکیموارد قانونی در تجارت الکترونیکی

    مبحث تبلیغات و بازاریابی یکی از بحث بر انگیز ترین مباحث قانونی مربوط به تجارت الکترونیک بحساب می آید که در قانون تجارت الکترونیک ایران به آن توجه کافی نشده است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • فناوری اطلاعات و دادگاه الکترونیکیفناوری اطلاعات و دادگاه الکترونیکی

    فناوری اطلاعات امروزه در همه کشورهای جهان مورد توجه بسیار قرار گرفته و دولت ها سعی می کنند با افزایش سرمایه گذاری های خود روی این بخش، از عرصه جهانی توسعه عقب نمانند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • نگاهی به دولت الکترونیکی یا دولت اینترنتینگاهی به دولت الکترونیکی یا دولت اینترنتی

    و و با عنوان "جامعه‌اطلاعاتی" صحه گذارند....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • کیبورد به جای چرتکهکیبورد به جای چرتکه

    امروزه ارزش مبادلات الکترونیکی در جهان به سرعت در حال افزایش است، چنان که در گروه کشورهای توسعه یافته، آمریکا بیش‌ترین سهم از مبادلات الکترونیکی را به خود اختصاص داده و کشورهای اروپایی نیز به سرعت در حال کم کردن فاصله خود با آمریکا هستند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • تبلیغات، خرید و فروش در دنیای مجازیتبلیغات، خرید و فروش در دنیای مجازی

    سازمان های امروزی در حال تلاش و کوشش بیشتر برای استفاده از فناوری اطلاعات هستند که نتیجه آن به وجود آمدن مباحثی جدید در رشته های مدیریت مانند طراحی مجدد فرآیند کسب و کار، سازمان های بدون مرز، سازمان های یادگیرنده و شرکت های دانش محور است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • تجارت با ویترین شیک وب سایتتجارت با ویترین شیک وب سایت

    ۴P که شامل price، product، place و promotion است، نخست توسط فیلیپ کاتلر مطرح شد. به اعتقاد کاتلر این ۴ عنصر که با حرف P شروع شده و به عنوان ۴P نیز شناخته می شود، مهم ترین عناصر آمیخته بازاریابی است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • چگونگی شکل‌گیری تبلیغات اینترنتیچگونگی شکل‌گیری تبلیغات اینترنتی

    ها (پایگاهها)ی پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • از سرطان تا درخودماندگی، سهم شهروندان مجازیاز سرطان تا درخودماندگی، سهم شهروندان مجازی

    آیا شبکه‌های آنلاین و انجام بازی‌های کامپیوتری توسط کودکان و نوجوانان، نوعی تهدید برای سلامتی آنان به‌شمار می‌رود؟

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • گام آهسته بیمه در تجارت الکترونیکگام آهسته بیمه در تجارت الکترونیک

    مه کشورها به تناسب زیرساخت های خود و توانایی هایشان جهت دستیابی به این بحث، سرمایه گذاری های فراوانی انجام داده اند، یکی از زیرمجموعه های تجارت الکترونیکی را می توان بیمه الکترونیکی دانست....

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • فناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد شهر الکترونیکیفناوری اطلاعات و نقش آن در ایجاد شهر الکترونیکی

    شهر مجازی، عنوانی که در این‌روزها در رسانه‌ها زیاد شنیده می‌شود از جمله پیامدهای دنیای جدید مجازی است.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
  • دنیای مجازی در خدمت کسب‌وکاردنیای مجازی در خدمت کسب‌وکار

    شاید دنیا‌های مجازی آن مدینه فاضله‌ای نباشد که شرکت‌های گوناگون برای تبلیغات، به آن دل خوش کرده بودند، اما حداقل بسیاری از شرکت‌ها و موسسات از این دنیا‌های آنلاین به ده‌ها روش مفید گوناگون بهره می‌برند.

    ۱۹ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 185 صفحه 5 از 10
نتایج یافت شده: 0 مورد