تمامی محصولات این فروشگاه تمامی محصولات با شناسنامه و خدمات پس از فروش میباشند
با خرید از سایت زر ، شما امکان کاهش قیمت تا 50% محصول دارید
مشتریان ما اطمینان خاطر دارند که سفارشاتشان در اسرع وقت و با کیفیت فوق العاده بالا به آنها تحویل داده می شود

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زنانه سایت زر

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زنانه سایت زر

 

فروشگاه آنلاین طلا ایده‌ای بسیار کاربردی و بهینه‌شده در جهت سفارش و خرید انواع جواهرات زنانه و مردانه است که می‌تواند جوابگوی طیف وسیع متقاضیان جمع‌آوری کلکسیون جواهرات در سراسر کشور باشد. به‌عنوان یکی از علاقه‌مندان به دنیای مد و جواهرات، تهیه انواع خاص و شکیل جواهرات با حضور در محیط فیزیکی طلافروشی‌ها و سروکله زدن با دردسرهای روزمره کاری بسیار فرسایشی و نفس‌گیر بود.

اگر شما نیز فردی درون‌گرا باشید خرید آنلاین طلا را ترجیح خواهید داد. خرید اینترنتی طلا از فروشگاه آنلاین طلا تجربه‌ای بسیار بهینه‌شده از مرور مداوم و بدون محدودیت مکانی و زمانی در مورد طیف وسیعی از محصولات طلا و جواهر است که می‌تواند شما را با دنیایی از آثار هنری و خلاقانه از ماهرترین جواهرسازان سراسر جهان روبه‌رو کند.

در فروشگاه طلا و جواهرات زر دیگر خبری از محدودیت‌های ساخت و سفارش جواهرات وجود ندارد چراکه تیمی از بهترین جواهرسازان و تیم پشتیبانی دائمی را شاهد هستیم که اطلاعات لازم را از طریق تماس تلفنی، واتس آپ و ایمیل در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

فروشگاه اینترنتی طلا آنلاین با ارسال رایگان

 

یکی از مهم‌ترین ضمانت‌های فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات زر در مورد پشتیبانی رایگان است که می‌تواند امکان خرید طلا آنلاین از حرفه‌ای‌ترین جواهرات را برای افرادی باتجربه‌ی کم فراهم کند. همچنین شما می‌توانید در هنگام سفارش انتظار داشته باشید که محصول طی ۲ تا ۱۰ روز کاری آماده‌ی تحویل شود.

امکان ارسال رایگان نیز به سراسر نقاط کشور فراهم است و حتی پس از دریافت محصول نیز می‌توانید جهت طرح پرسش‌های خود با ما در ارتباط باشید. علاوه بر امکان خرید آنلاین طلا، امکان مراجعه حضوری و سفارش و خرید نیز برای علاقه‌مندان فراهم است.

 

قیمت جواهرات طلا در فروشگاه آنلاین طلا

 

چنانچه به منو و ویترین فروشگاه طلا و جواهرات زر توجه داشته باشید، قیمت‌ها در کنار هر محصول درج‌شده‌اند. قیمت جواهرات طلا درج‌شده کاملاً به‌روز هستند و نیازی به استعلام لحظه‌ای قیمت نخواهید داشت و این امکان برای شما وجود دارد که با کمک گزینه‌های بهینه‌سازی، قیمت تمام‌شده‌ی سفارش محصول را به میزان مشخصی کاهش دهید تا با بودجه‌ی در نظر گرفته‌شده‌ی شما هماهنگی پیدا کند.

فروشگاه آنلاین طلا این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون نگرانی در مورد مذاکرات حضوری تغییر قیمت جواهرات طلا و محدود شدن در نمونه‌های جواهرات محدود، خرید طلا آنلاین بسیار بهینه و ایدئال را به انجام برسانید. خرید اینترنتی طلا به شما امکان می‌دهد تا همچنین به کمک تغییر ویژگی‌های تراش برلیان یا سنگ‌های قیمتی، از قیمت تمام‌شده‌ی جواهر موردعلاقه‌ی خود کاسته یا بر آن بیفزایید.

زیورآلات نگین‌دار با قیمت و شناسنامه‌ی معتبر به دست شما خواهند رسید و ارزش خریدوفروش بالای خود را در طولانی‌مدت نیز حفظ خواهند کرد. شاید داستان‌هایی در مورد جدا شدن نگین و ذوب شدن جواهر پس از یک‌بار خریدوفروش شنیده باشید اما این موضوع در مورد جواهراتی که با ویژگی‌های استاندارد و کیفیت بالا و قطعات شناسنامه‌دار سنگ تهیه‌شده‌اند صدق نمی‌کند و این جواهرات کلکسیونی همواره ارزش و آناتومی خاص خود را حفظ خواهند کرد. در ادامه مقاله فروشگاه آنلاین طلا به بررسی مزیت‌های تهیه انگشتر جواهر زنانه به‌صورت اینترنتی خواهیم پرداخت.

 

خرید اینترنتی طلا و انواع انگشتر جواهر زنانه

 

یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های فروشگاه آنلاین طلا و جواهر، انواع انگشترهای جواهر است که می‌تواند به‌راحتی پاسخگوی نیازهای سلیقه‌ای افراد باشد. در این بخش شاهد انواع انگشتر یاقوت کبود، انگشتر اپال، تورمالین و انگشتر عقیق زنانه هستید. همچنین به لحاظ رنگ پایه‌ی طلا نیز انواع انگشتر طلای زرد، رزگلد و طلای سفید را می‌توان در این مجموعه مشاهده کرد.

طیف سنگ‌های جواهر به‌کاررفته در انگشترهای طلا می‌تواند از انعطاف بالایی برخوردار باشد و در هنگام سفارش، با هر سنگ قیمتی دلخواه دیگری جایگزین شود. شما می‌توانید ساعت‌ها در این بخش از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر به جست‌وجو پرداخته و در مورد سفارشی‌سازی انگشترهای دلخواه خود اقدام کنید. در ادامه مقاله فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر به بررسی انواع آویز و مزیت‌های تهیه اینترنتی این محصول خواهیم پرداخت.

 

دنیای آویز طلا و جواهر در فروشگاه اینترنتی طلا آنلاین با ارسال رایگان

 

آویزها همیشه اسرارآمیز و ظریف وارد میدان می‌شوند و شانس بالایی در تصاحب قلب فرد موردعلاقه‌ی شما دارند. در جریان خرید آنلاین طلا می‌توانید این طیف از جواهرات را در اولویت خود قرار داده و با توجه به سلایق و سنگ‌های موردعلاقه‌ی خود، در مورد سفارشی‌سازی آن‌ها اقدام کنید.

ما طیفی از هیجان‌انگیزترین و اصیل‌ترین شیوه‌های طراحی آویز را از سراسر جهان گردآورده‌ایم که می‌تواند در تکمیل کلکسیون جواهرات شما بسیار موفق عمل کنند. زیورآلات نگین‌دار با قیمت اصلی خود در این ردیف درج‌شده‌اند و در صورت علاقه نیز می‌توانید نسبت به حکاکی و تغییر رنگ پایه‌ی طلای آویزها نیز اقدام کنید. فروشگاه آنلاین طلا همچنین کلکسیون بی‌نظیری از سرویس‌های طلا را فراهم کرده است که در ادامه به بررسی مزیت‌های خرید این محصول خواهیم پرداخت.

 

خرید آنلاین طلا در بخش سرویس طلا و جواهر فروشگاه اینترنتی زر

 

سرویس‌های طلا جزو ثابت بسیاری از مراسمات ازدواج هستند و می‌تواند تبدیل به جزو جدانشدنی کلکسیون جواهرات یک زن شوند. آن‌ها بسیار تجملی و خیره‌کننده ظاهر می‌شوند و می‌توانند در موقعیت‌های مختلف و مهمانی‌های خاص، مجددا ظاهرشده و چهره‌ی شما را درخشان‌تر نشان دهند. ما در اینجا طیفی از سرویس طلا و جواهرات کلاسیک و مدرن را گردآورده‌ایم و می‌توانید این محصولات را بدون نگرانی در مورد عبور و مرور در طلافروشی‌های متعدد مورد مرور قرار دهید.

 همچنین شما می‌توانید کلیه‌ی سنگ‌های اصلی و فرعی به‌کاررفته در سرویس‌های طلا و جواهر را به سلیقه‌ی خود تغییر داده و جلوه‌ای جدید به آن‌ها بیفزایید. به‌این‌ترتیب سرویس طلای شما عملا شخصی‌سازی‌شده و تبدیل به نمونه‌ای تک و منحصربه‌فرد می‌شود. سرویس‌های طلا و جواهرات در فروشگاه اینترنتی طلا به‌صورت دو دسته‌بندی کاربردی ارائه‌شده است.

در فروشگاه آنلاین طلا ما ردیفی از سرویس‌های خاص عروسی را تدارک دیده‌ایم که به لحاظ آناتومیکی و ظاهری، با سلیقه‌ی جامعه در مورد سرویس‌های عروسی نزدیک‌تر هستند. معمولا در طراحی سرویس عروسی از تراش‌های برلیان بیشتری استفاده می‌شود و آن‌ها نقطه عطف کار محسوب می‌شوند. در ادامه مقاله فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر به بررسی بخش حلقه‌های ست طلا خواهیم پرداخت.

 

خرید آنلاین طلا در بخش حلقه ست طلا و جواهر فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

 

حلقه ست طلا و جواهر نیز از کاربردی‌ترین و پر تقاضاترین جواهراتی است که با آن‌ها سروکار داریم و دیر یا زود به خرید آن احتیاج پیدا می‌کنیم. در این مورد دنیایی از حلقه‌های پرنقش و پرحجم تا حلقه‌های ظریف و مینی‌مان پیش روی شماست که می‌توانید به‌تناسب سلیقه‌ی خود در مورد سفارشی‌سازی آن‌ها اقدام کنید.

شما می‌توانید این طیف از محصولات را به‌تناسب سلیقه‌ی خود حکاکی کرده و اسم یا تاریخ تولد یا ازدواج خود را به حلقه‌ها اضافه کنید. همچنین امکان حکاکی جعبه‌ی جواهرات به کمک جمله‌های زیبا یا نقوش گرافیکی سفارشی امکان‌پذیر است. در فروشگاه آنلاین طلا همچنین با طیف وسیعی از انواع نیم ست طلا و جواهر روبه‌رو هستیم که در ادامه به بررسی مزیت‌های تهیه نیم ست و ویژگی‌های سفارشی‌سازی آن خواهیم پرداخت.

 

سفارش نیم ست در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات

 

نیم‌ست‌ها را می‌توانید به مناسبت‌های مختلف و برای افراد خاص پسند در اولویت قرار دهید. نیم‌ست‌ها بسیار معصومانه و ظریف هستند و امکان استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های متنوع‌تری وجود دارد. آن‌ها همچنین امکان خودنمایی سنگ‌های قیمتی به‌صورت موجز را دارند و درصورتی‌که علاقه دارید سنگی خاص را به کلکسیون جواهرات خود اضافه کنید، انتخاب یک نیم ست انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

آن‌ها را می‌توانید به‌صورت روزانه یا در مهمانی‌ها به‌صورت کامل یا تک‌به‌تک مورداستفاده قرار دهید. نیم‌ست‌ها معمولا قیمت تمام‌شده‌ی کمتری نسبت به سرویس‌های کامل دارند و گردنبند به‌کاررفته در آن‌ها نیز عموما به‌صورت آویز است که بر جلوه و ظرافت آن‌ها می‌افزاید.

 

انواع گردنبند طلا و جواهر در فروشگاه اینترنتی طلا

 

گردنبند طلا و جواهر می‌تواند طیفی از مدل‌های پرکار و قطعات متعدد سنگ‌های قیمتی را به همراه داشته باشد و هدیه‌ای خیره‌کننده و ماندگار تلقی شود. آن‌ها از ارزش کلکسیونی و خریدوفروش بالایی برخوردار هستند. فروشگاه آنلاین طلا امکان سفارش این محصولات را برای تمام افراد از نقاط مختلف ایران فراهم کرده است و شما می‌توانید در جریان سفارش، از طریق واتس آپ، ایمیل و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

ازآنجایی‌که سنگ‌های به‌کاررفته در این فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر به‌صورت شناسنامه‌دار و اصل هستند، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که قطعه گردنبند سفارشی شما نه‌تنها در هنگام فروش مجدد تخریب نشده و قطعات سنگ جدا نمی‌شوند بلکه بر ارزش کلکسیونی آن افزوده‌شده و همچنان ارزش خریدوفروش خود را حفظ خواهد کرد.

 

خرید گردنبند پلاک اسم طلا به‌صورت اینترنتی و با ویژگی‌های سفارشی‌سازی خاص

 

طیف متنوع گردنبندهای اسم طلا در فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات زر به شما اجازه می‌دهد تا پیش از هر چیز، گردنبند انتخابی خود را در ابعاد و وزن دلخواه سفارش داده و یک یا چندین اسم را در کنار یکدیگر قرار دهید. این تنوع امکان تهیه هدیه‌های خاص ازدواج، سالگرد ازدواج، یادمان خانوادگی و هدیه‌ی ولنتاین را برای شما فراهم می‌کند.

گردنبندهای پلاک اسم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند چراکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هویتی فرد را در درون خود به نمایش می‌گذارند. این گردنبندهای سفارشی اغلب با قطعات تراش برلیان زینت شده‌اند بااین‌حال شما می‌توانید به‌تناسب علاقه‌ی خود، قطعاتی از انواع سنگ‌های قیمتی را به آن‌ها افزوده و ظاهر آن‌ها را دستخوش تغییر کنید. طیف متنوع کالی گرافی و همچنین رنگ‌های پایه‌ی طلا می‌توانند ترکیب هدیه‌ی شما را دستخوش تغییر کرده و بر زیبایی‌های آن بیفزایند.

در مورد نشان‌های اسم که به گردن انداخته می‌شوند، ما دو بخش مجزا را در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید انواع گردنبند پلاک اسم را در دسته‌ی جداگانه و انواع آویز پلاک اسم را در دسته‌بندی مجزایی مشاهده کنید. طبعا ظرافت آویزها متفاوت از گردنبند پلاک است و می‌تواند بسته به سلیقه‌ی شما مورد قضاوت و بررسی قرار بگیرد. در ادامه مقاله فروشگاه آنلاین طلا به بررسی ویژگی‌های سفارشی‌سازی انواع حلقه تک طلا خواهیم پرداخت.

 

خرید آنلاین طلا، حلقه تک طلا و جواهر، بهترین کلکسیون انگشتر الماس و جواهر

 

خرید اینترنتی طلا می‌تواند در فرصت‌های محدود و رفت‌وآمدهای سنگین پیش از مراسم ازدواج بسیار مفید واقع شود. حلقه‌های تک همچنان از عمومیت بالایی برخوردار هستند که زوجین ممکن است به‌صورت جداگانه قصد تهیه این حلقه را داشته باشند. به هر ترتیب حلقه‌ی انتخابی شما نشانی از تعهد و سلیقه‌ی شخصی شما و ارزشی است که برای فرد مقابل خود قائل هستید.

ما در فروشگاه آنلاین طلا طیفی از نفیس‌ترین و خلاقانه‌ترین حلقه‌های تک ازدواج را فراهم کرده‌ایم که گران‌بهاترین تراش‌های برلیان و سنگ‌های قیمتی را بر روی خود جای‌داده‌اند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفارشی‌سازی که در بخش انواع حلقه و انگشتر لازم است به آن اشاره کنیم، امکان سفارش محصول بر اساس ابعاد انگشت دست فرد است که بخصوص در مورد حلقه‌های ازدواج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فرد بنا است که انگشتر را در طولانی‌مدت و بعضا به‌طور دائم مورداستفاده قرار دهد و استفاده از یک حلقه‌ی نامناسب می‌تواند تجربه‌ی ناخوش آیندی باشد.

 

انواع حروف پلاک اسم و سفارش طلا به‌صورت اینترنتی

 

خرید اینترنتی طلا طرح پلاک اسم می‌تواند طرحی بسیار پررنگ از شما و ارزشی که برای فرد موردعلاقه‌ی خود قائل هستید ایجاد کند. در فروشگاه آنلاین طلا حروف پلاک اسم را می‌توان به‌صورت سفارشی و در ویژگی‌های آناتومیکی متفاوت به‌عنوان پلاک، گردنبند و نیم ست سفارشی کرده و مورداستفاده قرار داد.

برای استفاده بهتر از کالکشن فروشگاه آنلاین طلا، ما یک دسته‌بندی مجزا برای انواع نیم ست حروف الفبا در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بسته به سن و علاقه‌ی شما، طیف متنوعی از سلایق را پوشش دهد. توجه داشته باشید که حرف خاص به‌کاررفته در آناتومی هر یک از این جواهرات درست با همان ویژگی‌های خاص بصری و فونت، قابل‌تغییر است و شما می‌توانید حروف را بسته به اسم فرد دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید.

 

خرید و سفارش سنجاق‌سینه طلا به‌صورت آنلاین

 

سنجاق‌سینه ازجمله ایده‌های کلاسیک و خاص طلا و جواهرات است که حداقل یک عدد از آن‌ها را باید در کلکسیون جواهرات خود داشته باشید. آن‌ها را در رسمی‌ترین مهمانی‌ها و موقعیت‌ها به‌عنوان برگ برنده مورداستفاده قرار دهید یا قطعات سنگ موردعلاقه و زینتی خود را از این طریق به جواهرات شخصی اضافه کنید. خرید اینترنتی طلا در مورد انواع سنجاق‌سینه را می‌توانید درزمانی کوتاه و با درصدهای ویژه‌ای از کاهش قیمت تجربه کنید و هدیه‌ای نفیس و به‌یادماندنی برای خاص‌ترین افراد زندگی خود تهیه کنید.

در هنگام سفارش سنجاق‌سینه از فروشگاه آنلاین طلا، ذهن خود را محدود به تصاویر نکرده و هر سنگ خاصی را به‌جای سنگ اصلی در نظر بگیرید. آن‌ها می‌توانند دید شما نسبت به جواهرات کاربردی را به‌کل تغییر داده و شما را از طرف‌داران پر و پا قرص سنجاق‌سینه کنند. سنجاق جواهرات همچنین ازجمله هدیه‌های کاربردی و فوق‌العاده به مناسبت تولد نوزادان است که می‌تواند برق شادی و رضایت را در نگاه پدر و مادرها ایجاد کند.

 

انواع جواهرات طرح قلب را مرور کنید

 

خرید اینترنتی طلا به شما امکان می‌دهد تا به‌سرعت به دنیایی از کلکسیون جواهرات طرح قلب دست پیدا کنید. جواهرات طرح قلب یک دسته‌بندی ویژه از محبوب‌ترین شکل انتزاعی در طراحی جواهرات است که می‌تواند به‌راحتی شما را به سمت یک جواهر ویژه و رمانتیک به مناسبت ولنتاین، نامزدی یا ازدواج هدایت کند. این دسته‌بندی همچنین شما را از گشت‌وگذار در طیف وسیع جواهرات به لحاظ کاربرد تا حد زیادی بی‌نیاز خواهد کرد، کافی است بدانید که قصد تهیه یک جواهر شکل قلب را دارید. خرید آنلاین طلا از فروشگاه طلا و جواهرات زر شما را از بسیاری از چالش‌های رفت‌وآمد و حضور در محیط‌های شلوغ بی‌نیاز خواهد کرد.

این جواهرات بی‌بروبرگرد امضای رمانتیک خود را فریاد می‌زنند و می‌توانند به کمک قطعات درخشان تراش برلیان یا دیگر سنگ‌های قیمتی تزئین شوند. در مورد رنگ طلای پایه‌ی این دسته از محصولات، انتخاب‌های تنگاتنگ و وسوسه کننده‌ای پیش روی شماست. بخصوص طلای پایه‌ی رزگلد در ترکیب با جواهرات شکل قلب بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است و بر ویژگی‌های رمانتیک آن خواهد افزود چراکه هاله‌های رزگلد صورتی رنگ است. در فروشگاه آنلاین طلا همچنین شاهد دسته‌بندی ویژه‌ی انواع دستبند هستیم که در ادامه به مزیت‌های سفارشی‌سازی این محصول خواهیم پرداخت.

 

دستبندهای طلا و جواهر زنانه را متناسب با سایز دست خود سفارشی‌سازی کنید

 

دستبندها بسیار کاربردی و هیجان‌انگیز هستند و می‌توانند با انواع اکسسوری همراه شده و توجه بینندگان را به خود جلب کنند. ما طیف وسیعی از دستبندهای کودکانه، زنانه و مردانه را از بهترین طراحان جواهر سراسر جهان گردآورده‌ایم تا بتواند پوشش‌دهنده‌ی سلایق مختلف شما باشند.

همچنین شما می‌توانید قطعات سنگ و رنگ طلای پایه‌ی هر یک از این دستبندها را سفارشی‌سازی کرده یا به سلیقه‌ی خود، حکاکی‌هایی را به دستبند موردعلاقه‌ی خود اضافه کنید. خرید آنلاین طلا و دستبند را می‌توانید به همراه فرد موردعلاقه‌ی خود و صرفاً در منزل به سرانجام رسانده و محصول را به‌صورت پستی دریافت کنید.

این نوع از جواهر در فروشگاه آنلاین طلا، پتانسیل بالایی برای تغییر ویژگی‌های ظاهری و آناتومیکی دارد و جواهر شما را عملا به یک جواهر تک و بی‌نظیر تبدیل می‌کند. دستبندها همچنین ازجمله ایده‌های نفیس و کاربردی برای تهیه اکسسوری آقایان هستند که می‌توانید نمونه‌های متنوع آن را در بخش مخصوص مشاهده کنید.

 

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش شد تا بخشی از محصولات و خدمات فروشگاه آنلاین طلا مورد بررسی قرار بگیرد. شما می‌توانید در هنگام سفارش هر یک از محصولات انتظار داشته باشید که جواهر انتخابی شما طی ۲ تا ۱۰ روز کاری آماده‌ی تحویل شود.

همچنین لازم به یادآوری است که خدمات مشاوره و ارسال پستی محصولات کاملاً رایگان است و می‌توانید در طول دوران سفارش، به‌صورت برخط و از طریق واتس آپ، تماس تلفنی و ایمیل، با ما در ارتباط باشید. خرید آنلاین طلا می‌تواند دیدگاه شما نسبت به تهیه جواهرات را متحول کرده و شما را تبدیل به یکی از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و دائمی در زمینه جواهرات کلکسیونی کند.

بخصوص که دنیای از جواهرات بسیار نفیس و هنری پیش روی شما قرار گرفته است. در فروشگاه خرید اینترنتی طلا همچنین شما می‌توانید سفارش‌های خود را با متریال پلاتین سفارشی‌سازی کنید. این موضوع در مورد جواهرات آقایان و بخصوص انگشترهای مردانه از محبوبیت بالایی برخوردار است چراکه در فرهنگ عمومی، همچنان بسیاری از آقایان علاقه‌ای به استفاده از طلا نداشته و در مورد حلقه‌ی ازدواج، به سمت تهیه‌ی حلقه‌های پلاتینی می‌روند. همچنین پلاتین بسیار بادوام است و می‌تواند در مجاورت عوامل فرسایشی و اسیدی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. درواقع پلاتین به‌عنوان بادوام‌ترین و گران‌ترین فلز ارزشمند شناخته‌شده است.

ما همچنین پذیرای ایده‌های خام شما درزمینه‌ی طراحی طلا و جواهرات هستیم و تیم طراحان ما محدودیت خاصی جهت بازآفرینی و خلق جواهرات دلخواه شما ندارند. این موضوع برای افراد کلکسیونر که به دنبال خلق جواهراتی تک و منحصربه‌فرد هستند می‌تواند بسیار کاربردی باشد و امکانات خرید اینترنتی طلا این فرصت را فراهم کرده است تا در مدت‌زمانی کوتاه و بدون دغدغه‌های رفت‌وآمد فیزیکی، تمامی مراحل سفارش یک محصول درخشان را طی کنید.

درباره سایت زر |  تماس با سایت زر |  نظرات ، پیشنهادات و شکایات |  عضویت در سایت زر |  جستجوی پیشرفته |  پرسش و پاسخ  |  قوانین و مقررات
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت زر می باشد و استفاده محدود از مطالب با ذکر منبع بلامانع است و هرگونه کپی برداری غیر مجاز پیگرد قانونی دارد.
شماره ثبت: 336113
© 2009 Zar. All rights reserved. zar.manage@yahoo.com

نشانی دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، 50 متر بالاتر از میدان، برج نگار ، طبقه هشتم اداری، واحد 1 تلفن : 88641503-021، مدیریت: 1598419-0912
نشانی دفتر کارخانه :یوسف آباد، نبش خیابان ششم، ساختمان اختصاصی طلا و جواهر پلاک 4 واحد 2 88641504-021، مدیریت: 2157559-0912
دفتر واردات و صادرات :ولنجك، مجتمع تجاری گالریا، طبقه ششم شماره تماس: 0041782008072
دفتر مستقیم انگلستان: 7452269629-0044 سامانه پیام کوتاه:30007924006953
Manager in Canada: Mrs. Rezaee
180 Grandview Ave Thornhill, ON L3T 1J1, Canada phone number: 0016476414242
طراحی و تولید انحصاری "شرکت پرشین کیمیاگران پاسارگاد"

logo-samandehi e-namad
 سنجش رضایتمندی
بانک ملی
همین حالا تماس بگیرید!  سنجش رضایتمندی