راهنمای خرید گوشواره طلا از 0 تا 100 - هفت نکته کاربردی خرید

راهنمای خرید گوشواره طلا از 0 تا 100 - هفت نکته کاربردی خرید
در این راهنمای خرید گوشواره طلا به بررسی و معرفی 7 نکته کاربردی در خرید گوشواره طلا می پردازیم تا شما مناسب ترین نوع خرید گوشواره طلا جواهر را داشته باشید
عناوین اصلی

مقالهراهنمای خرید گوشواره طلا، به‌عنوان یک اصل اساسی برای راهنمایی خرید گوشواره طلا از ۰ تا ۱۰۰ و استفاده از انواع مختلف گوشواره‌های موجود در دسترس شما عمل می‌کند. شما باید مهم‌ترین بخش‌های گوشواره را که بشناسید، همچنین نکاتی وجود دارد که در مورد نحوه انتخاب گوشواره‌ی مناسب بر اساس ظاهرتان لازم است بدانید.

هزاران سال است که مردم از گوشواره استفاده می‌کنند. با گذشت زمان، برای دستیابی به اهداف مختلفی تکامل یافته‌اند. امروزه انواع مدل گوشواره به دلایل مختلف از جمله به‌عنوان اکسسوری، نشان‌دادن مد روز و یا بیان اعتقادات خاصی استفاده می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به شما در خرید گوشواره طلای مد نظرتان کمک کنیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید گوشواره طلا

گوشواره چیست؟

گوشواره نوعی از زیورآلات شخصی است که از گوش افراد توسط سوراخی که در لاله گوش ایجاد می‌شود، آویزان می‌شود. گوشواره‌ها با متریال‌های مختلف از جمله نقره و طلا ساخته شده و در استفاده روزمره افراد بسیار رواج دارند. استفاده از گوشواره به‌خصوص گوشواره طلا در کل جهان مرسوم بوده و موردتوجه همه افراد بالاخص دختران و زنان می‌باشد. گوشواره‌ها غالباً به‌صورت جفت و کاملاً مشابه هم استفاده شده، اما گاهی اوقات یک گوشواره استفاده می‌شود.

در مشرق‌زمین، گوشواره از نظر تاریخی توسط هر دو جنس استفاده می‌شد. در غرب از جمله اسرائیل باستان و مصر به‌عنوان یک قاعده کلی، آنها را منحصراً جز زیورآلات زنانه می‌دانستند. در میان یونانی‌ها و رومی‌ها گوشواره‌ها را فقط زنان می‌پوشیدند و معمولاً در ادبیات کلاسیک از آن به‌عنوان یک ویژگی کاملاً شرقی یاد می‌شود.

جالب است بدانید که در مقبره‌های ساکنان یونانی در شبه‌جزیره کریمه (قرن چهارم قبل از میلاد)، گوشواره‌هایی با پیچیدگی و زیبایی شگفت‌انگیز یافت شده است.

در ایران نیز به‌عنوان یک کشور دوستدار زیورآلات به‌خصوص طلا خرید گوشواره یکی از مهم‌ترین خریدهای طلا و جواهر می‌باشد. یکی از افکاری که هر مادری بعد از به‌دنیاآمدن دختر خود دارد خرید یک گوشواره مناسب و همچنین زمان سوراخ کردن گوش وی هست.

دسته‌بندی انواع گوشواره طلا به‌صورت کلی

سه مدل کلی برای گوشواره‌های طلا وجود دارد. گوشواره‌های کلاسیک، گوشواره‌های مدرن و پیرسینگ‌ها. به‌طورکلی، تمام گوشواره‌ها حداقل در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند.

ازآنجایی‌که گوشواره‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، گاهی اوقات می‌توان تنها یک جفت گوشواره را انتخاب کرد و با خرید گوشواره طلا و جواهر مدنظر به یک استایل عالی و قابل‌تحسین دست یابید.

طلا از سپیده‌دم بشر را مجذوب خود کرده است. مصریان، بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان طلا در دنیای باستان، طلا را با خورشید برابر می‌دانستند و استفاده از آن را منحصراً برای فراعنه محفوظ می‌داشتند.

طلا و جواهر، چه برای خودتان خریداری شده و چه به‌عنوان هدیه، نمادی ماندگار از رویدادها، احساسات و دستاوردهای مهم زندگی است.

 این مقاله به‌عنوان یک اصل اساسی برای راهنمای خرید گوشواره طلا و استفاده از انواع مختلف گوشواره‌های موجود در دسترس شما عمل می‌کند. شما باید مهم‌ترین بخش‌های گوشواره را که بشناسید، همچنین نکاتی وجود دارد که در مورد نحوه انتخاب گوشواره مناسب بر اساس ظاهرتان لازم است بدانید. در ادامه انواع مدل های گوشواره‌ طلا را برایتان آورده‌ایم.

انواع گوشواره‌های کلاسیک

به‌منظور اینکه مطالعه‌ی این مقاله با عنوان راهنمای خرید گوشواره طلا برایتان مفید باشد در ابتدا باید با انواع گوشواره طلا و یا بدل آشنا باشید. به همین منظور در این بخش به معرفی انواع گوشواره پرداخته‌ایم.

گوشواره میخی طلا

گوشواره میخی طلا و یا بدل را اغلب گوشواره‌های مینیمال نیز می‌نامند. آنها ساده‌ترین نوع گوشواره هستند. قابل تشخیص ترین ویژگی آنها، ظاهر شناور بودن آنها بر روی لاله گوش است. به این دلیل که نقطه اتصال در اکثر گوشواره‌های میخی از جلو قابل مشاهده نیست.

گوشواره میخی طلا

برای دیدن توضیحات و قیمت گوشواره طلای میخی فیروزه کلیک کنید

گوشواره آویز طلا

گوشواره آویز طلا از دو قسمت تشکیل شده‌اند. قسمت اول به لاله گوش می‌چسبد درحالی‌که قسمت زینتی دیگر از قفل آویزان است. این طرح باعث می‌شود که گوشواره از  گوش آویزان به نظر برسد. این مدل گوشواره‌ها معمولاً از سنگ قیمتی ساخته می‌شوند. طرح کلی قطره اشک همچنین می‌تواند از فلز صاف منحنی ساخته شود یا می‌توانند دارای الماس باشند. اکثر این گوشواره‌ها دارای قفل کوچکی برای محکم کردن گوشواره نیز هستند.

گوشواره آویز طلا

برای دیدن توضیحات و قیمت این گوشواره آویز طلا کلیک کنید

گوشواره حلقه‌ای طلا

گوشواره حلقه‌ای طلا طرح دایره‌ای یا نیم‌دایره‌ای دارند که آن‌ها را شبیه حلقه می‌کند. همان‌طور که از نام آن پیداست، آنها حلقه‌های ساده‌ای هستند که می‌توانند برای عبور از گوش شما باز شوند و از طرف دیگر سوراخ دوباره وصل شوند.

گوشواره حلقه‌ای طلا

برای دیدن توضیحات و قیمت این گوشواره حلقه‌ای طلا کلیک کنید

گوشواره حلقه‌ای طلا می‌توانند طرح‌های صاف معمولی داشته باشند. همچنین می‌توانند از نظر اندازه متفاوت باشند.

گوشواره آویز طلا چند شاخه

گوشواره آویز طلا چند شاخه شبیه به گوشواره‌های آویز دار هستند که دارای طرح‌های پیچیده‌ای هستند که آنها را شبیه به لوستر می‌کند. اکثر آنها دارای سطوح مختلفی از تزئینات هستند. این گوشواره‌های شبیه به لوستر ممکن است به شکل قطره اشکی باشند که از چند قطعه آویزان از قطعه اصلی تشکیل شده است. اگر به دنبال ظاهری شیک و جذاب هستید، این گوشواره عالی است.

گوشواره ی کلیپسی طلا

گوشواره کلیپسی طلا قدیمی‌ترین نوع گوشواره هستند. این گوشواره‌ها از یک قطعه دو قسمتی تشکیل شده است که به پشت گوش متصل می‌شود. هنگامی که گوشواره بسته می‌شود، دو قطعه با استفاده از فشار دست به یکدیگر متصل می‌شوند. گوشواره‌های کلیپسی رایج‌ترین نوع گوشواره هستند و به این دلیل است که آنها نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند.

انواع گوشواره‌های مدرن طلا و جواهر

برخلاف گوشواره‌های کلاسیک که در بالا ذکر شد، گوشواره‌های مدرن طلا دارای طرح‌هایی هستند که به‌روزتر، منحصربه‌فردتر و نوآورانه‌تر هستند و طراحی آنها را می‌توان پیشرفته و غیرسنتی توصیف کرد. مناسب برای ست کردن با لباس‌های شیک که ظاهری خاص دارند. این مدل نگرش را راهنمای خرید گوشواره طلا به سبک خاص و مدرن می‌نامند.

گوشواره طلا دخترانه

گوشواره هاگی طلا

گوشواره هاگی طلا نوعی گوشواره حلقه‌ای است. همان‌طور که از نام آن پیداست، گوشواره‌های هاگی گوش را در آغوش می‌گیرند. گوشواره هاگی شکل دایره‌ای مانند گوشواره‌های حلقه‌ای را دارد اما کوچک‌تر و ضخیم‌تر از آنها هستند.

گوشواره هالتر طلا

گوشواره هالتر طلا در طراحی شبیه وزنه‌های باشگاهی هستند. آنها از یک میله فلزی باریک و مستقیم ساخته شده اند که یک مهره کروی در انتهای آن ثابت شده است. انتهای دیگر از طریق گوش وارد می‌شود. سپس توسط مهره دیگری در جای خود ثابت می‌شود.

آنها از نظر طراحی شبیه به حلقه‌های توپ بسته هستند. بااین‌حال، آنها یک شکاف گسترده‌تر دارند که یک مهره به طور دائم در یک انتها وصل شده است. امروزه، این دسته از گوشواره‌ها را به‌عنوان گوشواره طلای جدید و مد روز استفاده می‌کنند.

اهمیت استفاده از گوشواره طلا

انتخاب فلزات گران‌بها به معنای انتخاب جواهراتی است که ارزش خود را تا قرن آینده به‌خوبی حفظ کنند. اگر قصد دارید گوشواره‌هایی را به طور مداوم استفاده کنید، مطمئناً گوشواره‌هایی از جنس طلا یا پلاتین را می‌خواهید، زیرا این یک فلز واقعی است. علاوه بر ارزشمند بودن، خرید گوشواره‌های طلا نسبت به دیگر گوشواره‌ها زیبایی دوچندان دارند.

گوشواره زنانه طلا

بهترین جواهرسازان امروزی به دلیل ارائه درخشندگی و زیبایی طبیعی، بیشتر از هر فلز دیگری با فلزات گران‌بها مانند طلا و پلاتین کار می‌کنند. به‌ندرت جواهرسازهای درجه یک را خواهید یافت که از چیزی کمتر از فلزهای گران‌بها استفاده کنند. گوشواره‌های طلا و پلاتین چه با سنگ جفت شوند و چه به تنهایی در حلقه‌ای زیبا یا طرح‌های دیگر، تنها انتخاب برای گوش‌های زیبای شما هستند. هم اکنون مجموعه کامل گوشواره‌های طلای طراحی شده و زیبا را از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر خریداری کنید.

گوشواره‌های خود را چگونه انتخاب می‌کنید؟

باتوجه‌به نکات و مجموعه راهنمای خرید گوشواره طلا که تا به اینجا برایتان توضیح دادیم، متوجه خواهیم شد که داشتن چندین گوشواره ی متفاوت داخل جعبه‌ی اکسسوری و جواهرات خانم‌ها بسیار ضروری است. اما چگونه می‌توانید مدل مناسب تیپ خود را انتخاب کنید؟ در اینجا برخی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام خرید گوشواره طلا در نظر گرفته شود آورده شده است.

خرید گوشواره طلا

نکته اول: انتخاب گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

شناخت فرم صورت به شما کمک می‌کند تا گوشواره مناسبی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. به‌عنوان‌مثال، خانم‌هایی که صورت بیضی دارند، می‌توانند تقریباً از همه مدل‌های گوشواره استفاده کنند چرا که گوشواره‌های بیضی‌شکل ظاهر آن‌ها را بیش از هر نوع دیگری برجسته می‌کند.

گوشواره‌های آویزان طلا با منحنی‌های کشیده برای خانم‌هایی با ساختار صورت کشیده مناسب است. آنها با به‌حداقل‌رساندن طول صورت، گونه‌های خود را برجسته می‌کنند.

برای صورت‌های گرد، گوشواره‌های آویزان و قطره‌ای انتخاب‌های عالی هستند. آنها باید به‌جای گرد نشان دادن فرم  صورتشان، طراحی زاویه داری برای صورت خود داشته باشند به جای اینکه ظاهری کشیده به فرم صورتشان ببخشند.

گوشواره‌هایی با طرح‌های کمی کشیده و گرد با خانم‌هایی که فرم صورت مربعی دارند، بسیار مناسب است.

خانم‌ها با چهره‌ی قلبی زمانی که از گوشواره‌های آویز و اشکی  خیره‌کننده به نظر می‌رسند. گوشواره‌ها باید دارای منحنی‌های کشیده باشند تا چشم‌ها، خط فک و گونه‌های آن‌ها برجسته شود.

خانم‌هایی که با ساختار صورتشان الماسی است با استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای و آویزان عالی به نظر می‌رسند.

نکته دوم: انتخاب گوشواره طلا بر اساس رنگ پوست

گوشواره شما باید رنگ پوست شما را برجسته کند. نقره‌ای با رنگ پوست روشن به‌خوبی هماهنگ می‌شود. رنگ پوست تیره و گرم با گوشواره‌هایی با رنگ‌هایی مانند طلایی و رزگلد خیره‌کننده به نظر می‌رسد. رنگ پوست‌های سردتر با رنگ‌های بنفش، آبی و قرمز به‌خوبی هماهنگ می‌شود.

نکته سوم: حساسیت نداشتن گوش به گوشواره

اگر پوست حساسی دارید، باید به سراغ گوشواره‌هایی بروید که با مواد ضد حساسیت ساخته شده اند. حتی اگر پوست حساسی ندارید، باید مراقب موادی که گوشواره‌هایتان از آن ساخته شده اند باشید. برخی از فلزات مانند نیکل می‌توانند در برخی از زنان واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند.

نکته چهارم در خرید گوشواره راحتی استفاده از آن

شما همچنین باید به سراغ گوشواره‌هایی بروید که در آن راحت باشد. گوشواره شما نباید خیلی سنگین باشد. همچنین باید از گوشواره‌های سنگین که ممکن است در حین حرکت گردن یا صورت شما را خراش دهند، خودداری کنید.

با این حال، مهم است که همیشه گوشواره‌هایی را انتخاب کنید که از موادی ساخته شده باشند که پوست شما به آن واکنش نشان نمی‌دهد. بسیاری از مردم برای جلوگیری از تحریک پوست نیاز به نقره و طلا شاید هم برنز دارند.

نکته پنجم: هماهنگی با لباس

گوشواره‌هایی که می‌پوشید باید مکمل لباس شما باشد. لباس‌های ساده برای حفظ تمرکز روی گوشواره‌های شما عالی هستند. همان‌طور که گفته شد، انواع مختلف گوشواره‌هایی که استفاده می‌کنید، می‌تواند ظاهر خاص شما را بهبود بخشد. اگر به صنعت مد توجه کنید، لباس‌هایی که ساده هستند مدل گوشواره‌هایی که استفاده می‌شود بیشتر از لباس نمایان هستند از طرفی لباس‌های پر زرق و برق نیازمند گوشواره‌های ساده هستند.

نکته ششم: استفاده از گوشواره برای انواع مناسبت‌ها

مناسبت‌های مختلف بر روی گوشواره‌هایی که باید استفاده کنید تأثیر می‌گذارد. اگر در یک مراسم غیررسمی شرکت می‌کنید، نیازی نیست گران‌ترین گوشواره الماس خود را بپوشید. با این حال، یک شام رسمی یا یک رویداد ممکن است ظاهر متفاوتی را به‌طورکلی تضمین کند.

سبک‌های کلاسیک مانند گوشواره‌های در حال اجرا برای خوش‌پوشی در محل کار یا حفظ جذابیت در یک رویداد رسمی عالی هستند، درحالی‌که گوشواره‌هایی مانند  هالتر نامناسب به نظر می‌رسند. با این حال، چنین سبکی در یک مهمانی دوستانه عالی به نظر می‌رسد. شما باید مناسبت را در نظر بگیرید، لباس را انتخاب کنید و سپس گوشواره‌هایی را برای هماهنگی، تقویت یا تضاد با لباس انتخاب کنید تا متناسب با موقعیت باشد.

نکته هفتم: انتخاب مدل گوشواره بر اساس سن

یکی دیگر از موارد مهم درمورد خرید گوشواره طلا، انتخاب مدل گوشواره بر اساس سن و ظاهر افراد است. برای مثال هنگام خرید گوشواره ی طلا زنانه باید دقت کنیم که سبک کلاسیکی از گوشواره‌ها را انتخاب کنیم و برعکس برای خرید گوشواره طلا دخترانه می‌توان از سبک‌های مدرن خریداری کرد. این قانون همیشه صدق نمی‌کند اما در بیشتر موارد باعث برقراری توازن در استایل‌ها می‌شود. مطمئن باشید با استفاده از این راهنمای خرید گوشواره یک انتخاب فوق‌العاده خواهید داشت.

راهنمای خرید گوشواره طلا از سایت اینترنتی طلاو جواهر زر

اگر شما قصد خرید و یا سفارش یک مدل گوشواره طلا داشته باشید، سایت اینترنتی طلا و جواهر با مجموعه‌ای از مدل‌های گوشواره طلا در خدمت شما می‌باشد. شما چه به دنبال یک جفت گوشواره طلا میخی، گوشواره حلقه‌ای، گوشواره کلیپسی و یا انواع مدل گوشواره مدرن باشید می‌توانید آن را در فروشگاه طلا و جواهر زر به‌راحتی پیدا کنید و حتی بر اساس علاقه خود می‌توانید نوع گوشواره خود و حتی رنگ طلا و نوع نگین را تغییر دهید.

مجموعه ما با ارائه حجم وسیعی از مدل‌های گوشواره طلا و جواهر پیداکردن یک جفت گوشواره را برای شما آسان کرده است. ما در این راهنمای خرید گوشواره طلا سعی داریم تا به شما انواع مدل هایی که در فروشگاه طلا و جواهر زر برا شما مهیا کرده ایم نیز معرفی کنیم. شما می توانید لیست قیمت گوشواره طلا را به صورت آنلاین در هر لحظه شبانه روز ملاحظه کنید. ما با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی چهار ستاره سعی خود را می کنیم تا بهترین مدل هاس گوشواره طلا و جواهر را با بهترین قیمت خرید در بازار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

در مجموعه سایت زر گوشواره‌های طلا و جواهر بر اساس رنگ طلا به سه گروه گوشواره طلای زرد، گوشواره طلای سفید و گوشواره طلای رزگلد تقسیم‌بندی شده‌اند.

گروه‌بندی اصلی گوشواره‌ها بر اساس نوع نگین می‌باشد. شما با رفتن به قسمت گوشواره طلا و جواهر می‌توانید انواع مدل گوشواره‌های زیر را باتوجه‌به نوع نگین بیابید.

گوشواره الماس زنانه

در گروه‌بندی گوشواره الماس شما انواع مدل گوشواره طلا با سنگ الماس در تراش‌های مختلف الماس مشاهده می‌کنید. الماس‌ها در تراش‌های مختلفی وجود دارند که با توجه وزن و سایز نگین قیمت آنها تغییر می‌کند.

انواع مدل‌های گوشواره طلای دخترانه الماس و همین‌طور گوشواره‌های الماس زنانه در این قسمت گردآوری شده است. تمامی کارها قابلیت سفارشی‌سازی داشته و با رنگ‌های مختلف طلا سفارش دهید.

گوشواره الماس زنانه

برای دیدن مدل گوشواره الماس زنانه کلیک کنید

الماس‌های تراش برلیان و تراش پرنس و همین‌طور مارکیز محبوب‌ترین شکل‌های الماس برای گوشواره‌های میخی هستند. هر دو به دلیل ظاهر کلاسیک و متقارن خود شناخته شده‌اند و حداکثر درخشندگی و درخشندگی را ارائه می‌دهند.

به‌طورکلی جدیدترین طرح‌های گوشواره الماس زنانه در این گروه به‌صورت آنلاین و با بهترین قیمت موجود می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشواره زمرد زنانه طلا

مدل‌های گوشواره زمرد زنانه بسیار بانشاط و چشم‌نواز هستند، طیف زیبای رنگ سبز در این گروه‌بندی وجود دارد ما سبک‌هایی از جمله گوشواره‌های میخی، آویزان در سبک‌های مدرن و کلاسیک را در این شاخه گردآوری کرده‌ایم و شما با خیال راحت می‌توانید یک مدل گوشواره زمرد زنانه را در اختیار داشته باشید.

گوشواره زمرد زنانه

برای دیدن مدل گوشواره زمرد زنانه کلیک کنید

هنگامی که خود را برای یک مراسم رسمی آماده می‌کنید استفاده از گوشواره زمرد شما را بسیار گیراتر جلوه می‌دهد. یک جفت گوشواره کلاسیک را که با الماس‌های درخشان در کنار سنگ‌های زمرد آن جلوه‌نمایی می‌کند انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

گوشواره یاقوت قرمز زنانه طلا

گوشواره یاقوت قرمز زنانه بسیار پرزرق‌وبرق بوده چرا که یاقوت سرخ که با آتش قرمز درونی می‌درخشد، عشق و اشتیاق را تجسم می‌بخشد. شما با استفاده از این مدل گوشواره طلا احساس پیچیدگی و فریبنده بودن کنید.

گوشواره یاقوت قرمز زنانه طلا

برای دیدن مدل گوشواره یاقوت قرمز زنانه طلا کلیک کنید

در این گروه انواع مدل‌های زنانه مجلسی و اسپرت و مدرن با انواع پشت گوشواره موجود می‌باشد هرچند که دست شما در انتخاب رنگ طلا و حتی تغییر پشت گوشواره‌ها باز می‌باشد.

گوشواره یاقوت کبود زنانه طلا

یاقوت کبود یک سنگ قیمتی بسیار پرطرف‌دار است که توسط بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان موردتوجه قرار گرفته است و گوشواره‌های یاقوت کبود را به انتخابی عالی برای جواهرات زیبا تبدیل کرده است.

یاقوت کبود پس از الماس از نظر سختی در رتبه دوم قرار دارد و همین دلیل آن را به انتخابی عالی برای استفاده روزمره، مانند یک جفت گوشواره یاقوت کبود تبدیل می‌کند.

گوشواره طلا زنانه یاقوت کبود

برای دیدن انواع مدل گوشواره یاقوت کبود زنانه طلا کلیک کنید

ما صدها طرح از گوشواره یاقوت کبود زنانه و دخترانه در این شاخه قرار دادیم تا قدرت انتخاب شما در خرید گوشواره طلا با نگین یاقوت کبود باز باشد.

ازآنجایی‌که یاقوت کبود سنگ تولد ماه سپتامبر است، گوشواره‌های الماس یاقوت کبود هدیه‌ای نفس‌گیر و معنادار برای جشن تولد نیز می‌باشد.

گوشواره توپاز زنانه طلا

گوشواره‌های توپاز آبی در سایت اینترنتی طلا و جواهر زر با طیفی زیبا از رنگ‌های آبی و سبک‌های گوشواره‌های متنوعی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از بین طیف وسیعی از گوشواره‌های توپاز زنانه یک مدل با سبک و استایل خود انتخاب کنید.

گوشواره سیترین زنانه طلا

سیترین سنگ ماه تولد نوامبر و جواهر سیزدهمین سالگرد تولد است. گوشواره سیترین زنانه طلا با رنگی که مکمل هر فلزی است، طلای سفید، طلای زرد و رزگلد قشنگی خاص خود را دارد. در این شاخه شما می‌توانید باتوجه‌به مدل گوشواره طلای موردنظر بهترین و زیباترین و درعین‌حال منحصربه‌فردترین انتخاب را داشته باشید.

گوشواره فیروزه زنانه طلا

گوشواره فیروزه طلا یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره در ایران می‌باشد چرا که سنگ فیروزه نمادی از ایران‌زمین است و بسیار متوجه ایرانیان می‌باشد. ما در این قسمت سعی کردیم مجموعه‌ای زیبا از گوشواره طلا با سنگ فیروزه را گردآوری کنیم تا شما برای انتخاب گزینه‌های زیاد را پیشرو داشته باشید.

گوشواره عقیق زنانه طلا

مجموعه گوشواره‌های عقیق زنانه طلا را که توسط  جواهرسازان خبره ما در این مجموعه ساخته شده است را در این شاخه می‌توانید پیدا کنید. سبک منحصربه‌فرد خود را جستجو کنید و بهترین و زیباترین مدل گوشواره را برای خود خریداری کنید.

گوشواره مروارید زنانه طلا

گوشواره‌ مروارید زنانه طلا یک انتخاب طلا و جواهرات جاودانه هستند. گوشواره‌های مروارید طلا، گزینه‌ای کلاسیک و ساده برای خانم‌هایی است که می‌خواهند اکسسوری همه‌کاره‌ای داشته باشند که با هر لباسی، از شلوار جین گرفته تا لباس‌های روزمره، هماهنگ باشد. گوشواره‌های مروارید دارای سادگی و پیچ‌وتاب هستند. در این شاخه طیف گسترده‌ای از انواع گوشواره مروارید، از دراماتیک تا مینیمالیستی وجود دارد.

سخن پایانی

مجموعه مناسب گوشواره می‌تواند هر ظاهری را زیبا کند. با مطالعه‌ی راهنمای خرید گوشواره طلا قبل از خرید می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. ازآنجایی‌که هر کسی سبک منحصربه‌فرد خود را دارد، مهم است که مجموعه مناسبی از گوشواره‌ها را برای رفع نیازهای خود بیابید. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند دقیقاً این کار را انجام دهید. اگر به دنبال مدل‌های متنوع گوشواره طلای جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم از محصولات فروشگاه ما در سایت اینترنتی طلا و جواهر زر دیدن کنید.

در نهایت، همچنین باید به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از عفونت، بسیار مهم است که گوشواره‌های خود را همیشه تمیز نگه دارید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۰:۳۹ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد