معرفی انواع نگین انگشتر مردانه با عکس و خواص باورنکردنی | زر

معرفی انواع نگین انگشتر مردانه با عکس و خواص باورنکردنی | زر
در این مقاله به معرفی انواع نگین انگشتری مردانه که شامل سنگ های قیمتی می باشند می پردازیم انواع سنگ رنگی که با حس فردی و ظاهری چشم نواز برای همه جذاب است

انواع نگین انگشتر مردانه می‌تواند با درنظرگرفتن سلیقه شخصی افراد تهیه شود. انگشترهای مردانه می‌توانند با نگین‌های مختلف و متعددی تهیه شوند که البته هر کدام خاص خود را دارند؛ بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که باتوجه‌به هدفی که دارید انگشتر نگین‌دار را تهیه کنید. برای پی بردن به خواص هر نگین برای انگشتر طلا مردانه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.  

انواع نگین انگشتر مردانه

انواع نگین انگشتر مردانه

خاطرم هست پدربزرگم یک انگشتر نگین عقیق بزرگ و قرمز رنگ داشتند که در کودکی تصور می‌کردم این انگشتر بزرگ‌ترین نگین دنیا را دارد. انگشتر جذابی بود و همیشه همچون دانه اناری بزرگ و سرخ رنگ بر دستان پدربزرگ می‌درخشید. هدیه‌ای بود از طرف مادربزرگم در اوایل ازدواج و هیچگاه یاد ندارم که آن را در هیچ زمان و مکانی خارج از انگشتان دست پدربزرگم دیده باشم. همیشه کنجکاو بودم تا سایر نگین‌های انگشتر مردانه را نیز بشناسم و در این مطلب قصد دارم تا در مورد  انواع نگین انگشتر مردانه با شما صحبت کنم.

معرفی انواع نگین انگشتر مردانه

بدون شک با نگین‌هایی مانند الماس، یاقوت کبود، زمرد، اُنیکس، یاقوت سرخ، عقیق و فیروزه آشنا هستید و احتمالاً خواص آنها را می‌دانید. به همین دلیل قرار است تا نگین‌های دیگری را به شما معرفی کنیم.

نگین مردانه شرف شمس

نگین مردانه شرف شمس

در میان انگشترها و نگین انگشتر مردانه، نگین شرف شمس از مناسب‌ترین‌ها و بهترین‌ها به حساب می‌آید. این نگین بسیار معروف است و هر ساله در روز ۱۹ فروردین و در ساعتی بخصوص تهیه می‌شود. آداب و رسوم تهیه این نگین بدین صورت است که در یک روز و ساعت معین باید با رعایت مراسم و آداب مخصوصی که دارد طلسم مربوطه بر روی نگین زرد رنگ شرف شمس حک شود. در میان انواع نگین انگشتر مردانه نگین شرف شمس برای سردرد بسیار رافع و مجرب است. همچنین استفاده از این نگین کسب و کار را رونق داده و رزق و روزی را افزایش می‍‌دهد. برخی معتقدند که استفاده کردن از نگین شرف شمس در بیماری‌هایی نظیر صرع و میگرن تاثیر فراوانی دارد.

نگین مردانه حدید

نگین مردانه حدید

نگین حدید در میان انواع نگین انگشتر مردانه یکی از بهترین نگین‌ها برای انگشتر آقایان به حساب می‌آید و برای رفع مشکل و گرفتاری بسیار کارآمد است. رنگ این سنگ قهوه‌ای تیره یا سیاه است و معمولاً بر پشت و روی نگین ذکری مخصوص نوشته می‌شود. یکی از خواص این نگین، در امان ماندن از آسیب و آزار هر موجودی بوده که ممکن است در طول زندگی با آن مواجه شوید. برخی معتقدند که استفاده از این سنگ کمک می‌کند تا نیروهای بد و انرژی‌های منفی از ما دور شوند. البته استفاده از نگین حدید بر روی انگشتر، چشم‌زخم را نیز مرتفع می‌کند و در اجابت حاجت‌های سخت و سنگین مؤثر است. اگر در طول روز از فشار عصبی و استرس زیاد رنج می‌برید بهتر است از این نگین استفاده کنید.

نگین مردانه لاجورد

انگشتر مردانه لاجورد

مطمئنم تا این قسمت متن متوجه شده‌اید که ما قصد داریم در مورد انواع نگین انگشتر مردانه و خواص آنها صحبت کنیم. در اینجا به نگین لاجورد می‌رسیم که یکی از محبوب‌ترین و البته با ارزش‌ترین جواهر در میان انواع نگین انگشتر مردانه محسوب می‌شود. لاجورد در حالت کلی انواع مختلف دارد، اما تقریباً تمام انواع آن به یکدیگر شبیه هستند. سنگ لاجورد نقاطی زرد رنگ دارد و هزاران سال است که از این سنگ در زمینه حکاکی جواهرات و تهیه طلسمات استفاده می‌کنند. سنگ لاجورد به دلیل رنگ آبی پررنگی که دارد بسیار گران‌قیمت بوده و استفاده از انگشتری که مزین به نگین لاجورد باشد در درمان بیماری‌هایی مانند بی‌خوابی، مالیخولیا، مشکلات صفرا و غیره بسیار نافع و مفید است. برخی معتقدند که استفاده کردن از سنگ لاجورد بر روی پلک چشم کمک می‌کند تا مژه‌ها رویشی سریع و زیاد داشته باشند.

نگین مردانه یشم

انگشتر مردانه یشم

سنگ و نگین یشم بعد از زمرد، یکی از بهترین نگین‌های سبز رنگ در میان انواع نگین انگشتر مردانه بحساب می‌آید. استفاده از انگشتر مزین به نگین یشم سبز سبب می‌شود تا فرد استفاده کننده در میان مردم محبوب باشد. البته نگین یشم در رنگ‌های سفید، مغز پسته‌ای، سبز و سبز تیره در بازار یافت می‌شود. استفاده از این نگین در انگشتر، معده را تقویت کرده و برای آن بسیار مفید است. ناگفته نماند پشم سبز پیروزی فرد استفاده کننده را به همراه داشته و به همین دلیل هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان بهتر است که از این نگین انگشتری استفاده کنند. ناگفته نماند که تهیه‌کردن نگین یشم واقعی و اصیل کمی دشوار است.

نگین مردانه لعل

حتما این مثال زیبا را که مصرعی از حضرت حافظ است زیاد شنیده‌اید که: گویند سنگ لعل شود در مقام صبر!

این سنگ در صنعت طلا و جواهرسازی بسیار پرکاربرد و مفید است. در میان انواع نگین انگشتر مردانه این سنگ بسیار محبوب است و البته کمیاب که سبب شده افراد زیادی به دنبال آن باشند. این سنگ که بهترین سنگ انگشتر برای مردان محسوب می‌شود البته خواص بی‌شماری نیز دارد. البته گاها دیده شده که سنگ لعل را با یاقوت اشتباه می‌گیرند و این سبب شباهت ظاهری این دو سنگ به یکدیگر است. اما در حالت کلی سنگ لعل زردی چهره را از بین برده و سردرد را کاهش می‌دهد، تصفیه خون و تنظیم فشار خون را به‌خوبی انجام داده و افزایش دهنده اعتماد به نفس است. ضمن اینکه نشاط‌آور و نیروبخش بوده و شجاعت را نیز افزایش می‌دهد. بهترین سنگ لعل، سنگ لعل ایالت بدخشان افغانستان است که بسیار معروف و پرطرف‌دار بوده و البته کمیاب است. این نگین انگشتر مردانه به رنگ‌های زرد، سرخ، سبز و بنفش در بازار موجود است درصورتی‌که بتوانید نوع مرغوب و بااصالت آن را به دست آورید. این سنگ به دلیل رنگ سرخی که دارد به لعل سرخ بدخشانی معروف است که طرف‌داران بسیار زیادی نیز دارد.

نگین مردانه زبرجد

یکی دیگر از انواع نگین انگشتر مردانه که می‌توان به‌خوبی مورداستفاده داد، سنگ زبرجد است که به رنگ سبز بوده اما در رنگ‌های صورتی روشن تا آبی نیز یافت می‌شود. این سنگ که از قدیمی‌ترین سنگ‌های گران‌بهای جهان محسوب  می‌شود و مربوط به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد است. استفاده از نگین زبرجد سبب می‌شود تا  فرد استفاده‌کننده توانمند و پرقدرت شده و تمام دشواری‌ها برای او آسان گردند. این سنگ فقر و نیازمندی را برطرف می‌کند و برای گردش خون و از بین بردن افسردگی نیز بسیار مفید است. افرادی که قصد دارند در سخنرانی‌ها خوش صدا باشند بهتر است از این سنگ استفاده کنند چون تاثیر بسیار زیادی بر روی تُن صدای افراد دارد. ضمن اینکه دستگاه گوارش را نیز بهبود بخشیده و از سردردهای میگرنی نیز جلوگیری می‌کند.

نگین مردانه کهربا

آخرین نگین گران‌بهایی که در میان انواع نگین انگشتر مردانه بسیار محبوب است نگین کهربا نام دارد. سنگی که در انگشترهای مردانه زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد، نیروی اراده را افزایش داده و انرژی‌های منفی و اضافی را از بدن خارج می‌کند. همچنین سبب آرامش شده و نقاهت بعد از درمان‌های پزشکی را نیز تسریع می‌کند. بهترین و زیباترین سنگ کهربا مربوط به کشور لهستان، سیبری و جمهوری دومنیکن است و معمولاً در عمق ۳۰ متری زمین و جایی در زیر شن‌ها و ماسه‌ها می‌توان آن را یافت. نکته جالب اینجاست که در میان سنگ‌های کهربا، سنگ‌هایی که درون خود جانور و یا حشراتی دارند قدیمی‌تر و البته گران‌بهاتر هستند. این سنگ در حالت کلی به رنگ‌های زرد طلایی تا نارنجی طلایی، سبز، قرمز، بنفش و سیاه موجود است و به صورت‌های نیمه شفاف، شفاف، گرهی یا نوک تیز توده‌وار با سطحی هواخورده و ترک دیده یافت می‌شود.

جواهراتی پرکاربرد با خواصی شگفت‌انگیز

سایت‌های بسیار زیادی در اینترنت وجود دارند که به‌راحتی می‌توانند انواع نگین انگشتر مردانهرا به شما ارائه کنند. خرید آنلاین انگشتر مردانه بخصوص با نگین‌های اصل مانند فیروزه نیشابور عجمی و شجری، زمرد پنج شیر، الماس، یاقوت همچنین زبرجد، کهربا، حدید و غیره بهتر است که از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر انجام شود.

انگشتر طلای مردانه

سایت اینترنتی فروشگاه طلا و جواهر زر با درنظرگرفتن سلیقه و سفارش شخصی شما محصول نهایی را با گارانتی و شناسنامه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد کرد. سایت زر نماد اعتماد الکترونیک دارد و شما می‌توانید به‌وسیله تماس با راه‌های ارتباطی مجموعه زر و صحبت با مشاوران ما در مدت زمانی کوتاه، سفارش خود را ثبت و تهیه کنید. 

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۰:۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد