راهنمای تعیین سایز النگو + چگونه سایز النگو را بفهمیم | زر

راهنمای تعیین سایز النگو + چگونه سایز النگو را بفهمیم | زر
در این مقاله تعیین سایز النگوی طلا و جواهر سایت زر، دو روش تعیین سایز النگو در بزرگسالان و همین طور نحوه تعیین سایز النگوی بچه گانه طلا را با عکس می گوییم

تعیین سایز النگو، یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید طلا و جواهرات به آن دقت می‌کنیم سایز النگو، انگشتر و دستبند است زیرا اگر هر کدام از این آیتم‌ها را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز خودمان و یا فرد موردنظر خریداری کنیم، دچار دردسر می‌شویم و می‌بایست به تعمیرات طلا و جواهرات مراجعه کنیم تا سایز آن را مطابق با سایز موردنظرمان تنظیم کنیم. ما در این مقاله از سایت طلا و جواهرات زر روش‌هایی را به شما آموزش خواهیم داد تا در منزل و بدون مراجعه به طلافروشی یا جواهرسازی، خودتان بتوانید با به دست آوردن سایز النگوی خودتان و یا افراد خانواده‌تان با اطمینان خاطر خرید نمایید.

راهنمای تعیین سایز النگو - طلا و جواهر زر

با یادگرفتن این روش‌ها می‌توانید سایز النگوی خودتان یا هر فرد دیگری را اندازه‌گیری نمایید و در هنگام خرید یا سفارش ساخت انواع النگو به طلافروش یا طلاساز اعلام کنید. مخصوصاً در خرید آنلاین جواهرات این اندازه سایز بسیار مفید و کارساز است و دیگر لازم نیست نگران سایز سفارش النگوی خود باشید؛ با خیال راحت می‌توانید سایز خود را اعلام کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید.

ما در سایت طلا و جواهرات زر انواع مدل‌های النگوهای زنانه و بچگانه را برای سنین مختلف و مطابق با سلیقه‌های مختلف آماده کرده‌ایم تا همه مشتریان عزیز مخصوصاً خانم‌های محترم بتوانند مدل‌های النگوهای موردنظرشان را از سایت زر به‌صورت آنلاین خریداری نمایند.

نحوه به دست آوردن سایز النگو - طلا و جواهر زر

مشکلات سایز بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز مناسب النگو

مطمئناً یکی از نگرانی‌های خانم‌ها در هنگام خرید النگوی طلا به‌صورت آنلاین، سایز و اندازه النگو است؛ زیرا بزرگ و کوچک بودن سایز النگو موجب بروز مشکلات و دردسرهای زیادی می‌شود. به طور مثال اگر سایز بزرگ‌تر از سایز خودتان خریداری کنید، ممکن است مدام احساس کنید که ممکن است النگو از دستتان خارج‌شده و گم شود و حتی احتمال سرقت نیز در این مورد زیاد است. مخصوصاً اگر النگوی بزرگ‌تر از سایز واقعی برای کودکان خریداری کنید، خطر سرقت و گم‌شدن النگو بسیار زیاد است.

سایز مناسب النگو طلا - طلا و جواهر زر

اگر النگویی با سایز کوچک‌تر از سایز مناسب تهیه کنید، با اینکه خطر گم‌شدن و سرقت بسیار کم می‌شود اما ممکن است النگو را نتوانید وارد دست خودتان کنید و یا در هنگام استفاده مجبور شوید از روش‌هایی مثل کف صابون و یا استفاده نایلون فریزر استفاده کنید که باعث زخمی شدن دستتان می‌شوند. گاهی نیز کار به جایی می‌رسد که مجبور می‌شوید النگوی خود را تعویض کنید و یا به تعمیرات مراجعه کنید تا تغییر سایز النگو را مطابق با سایز شما انجام دهد. طبیعتاً تعمیرات طلا به تمیزی مدل اصلی نخواهد بود و بهتر است از ابتدا به سایز النگو در هنگام خرید دقت کنید تا چنین مشکلاتی برایتان پیش نیاید.

چگونه سایز النگو را بفهمیم؟

اما ممکن است برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه سایز النگو را بفهمیم؟ در ادامه این مطلب از سایت طلا و جواهر زر، روش‌های خانگی اندازه‌گیری سایز النگوی زنانه و بچگانه را ارائه خواهیم داد تا خودتان بتوانید سایز النگوی خودتان و یا فرزندانتان را تعیین کنید. پس با ما با روش‌های اندازه‌گیری سایز النگو همراه باشید.

چگونه سایز النگو را بفهمیم؟ طلا و جواهر زر

روش اول: استفاده از یک‌تکه نخ یا روبان برای اندازه‌گیری سایز النگو

استفاده از یک‌تکه نخ یا روبان برای اندازه‌گیری سایز النگو

در این روش کافی است انگشت شست و انگشت کوچک دستی که قرار است برای آن النگو تهیه کنید را در داخل کف دست جمع کنید. درواقع انگشت‌هایتان را به حالتی که گویی می‌خواهید النگویی را وارد دست خود کنید، نگه‌دارید. حال یک‌تکه نخ یا روبان به طول ۳۰ سانتی‌متر را دور پهن‌ترین قسمتی که انگشت‌هایتان جمع شده‌اند، بپیچید. سپس اندازه روبان یا نخ را با متر یا خط کش اندازه‌گیری کنید. بهتر است این کار را فرد دیگری انجام دهد که اندازه گرفته‌شده صحیح و بدون خطا باشد.

بعد از اینکه طول روبان را در دور دست خود اندازه گرفتید، با توجه به جدول زیر می‌توانید سایز النگو بر اساس دور مچ خود را پیدا کنید.

به طور مثال اندازه ۱۹/۹۵ سانتی‌متر برای سایز ۸ النگوی زنانه است. بهتر است اندازه‌گیری سایز النگو با دور مچ را چندین بار تکرار نمایید تا از اندازه به‌دست‌آمده مطمئن شوید.

روش دوم: استفاده از یک النگوی دیگر برای اندازه‌گیری سایز النگو

 استفاده از یک النگوی دیگر برای اندازه‌گیری سایز النگو - طلا و جواهر زر

در این روش از یکی از النگوهای خودتان که سایز مناسبی دارد و در هنگام استفاده از النگو از دستتان خارج نمی‌شود و یا آن‌قدر تنگ نیست که دست شما در هنگام وارد کردن در دست زخم شود، استفاده کنید. النگوی موردنظر را روی سطح صافی بگذارید و دقیقاً از وسط النگو قطر آن را با خط کش یا متر اندازه‌گیری کنید. حال عدد به‌دست‌آمده را با اعداد جدول زیر مقایسه کنید تا سایز النگوی شما به دست بیاید.

 

اما برای اینکه بدانید در این روش سایز النگو چگونه است، یک مثال می‌زنیم. به طور مثال اندازه قطر ۴۷/۶ میلی‌متر برای سایز دو النگوی بچگانه است. این روش اندازه‌گیری سایز النگو بر اساس قطر می‌تواند روشی مناسب‌تر و بدون ریسک باشد زیرا شما در این روش النگویی دارید که می‌توانید سایز آن را کاملاً در دستتان ببینید و از مناسب بودن سایز النگو مطمئن شوید.

سایز النگوی بچگانه و نوزادی حدوداً چقدر است؟

سایز النگوی بچگانه و نوزادی - طلا و جواهر زر

ممکن است با وجود اندازه‌گیری سایز النگو بچگانه با این روش‌ها باز هم دچار شک و تردید باشید و از سایز دقیق النگوی فرزندتان مطمئن نباشید. برای اینکه بتوانید به اطمینان نسبی دست پیدا کنید می‌توانید به سایز حدودی که برای کودکان در نظر گرفته می‌شود مراجعه کنید و سایز به‌دست‌آمده را با آن‌ها مقایسه کنید. ما سایز النگو بچگانه و سایز النگو نوزادی را به‌صورت حدودی در ادامه برای شما آورده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید از سایز النگوی بچگانه‌ای که به دست آورده‌اید اطمینان حاصل کنید:

  • سایز دست کودکان ۶ماهه حدود ۱۰ سانتی‌متر است.
  • سایز دست کودکان ۶-۱۲ ماهه حدود ۱۱٫۵ سانتی‌متر است.
  • سایز دست کودکان ۱۲-۲۴ ماهه حدود ۱۳ سانتی‌متر است.
  • سایز دست کودکان ۲-۵ ساله حدود ۱۴ سانتی‌متر است.
  • سایز دست کودکان ۶-۸ ساله حدود ۱۵ سانتی‌متر است.
  • سایز دست کودکان ۹-۱۳ ساله حدود ۱۶٫۵ سانتی‌متر است.

پس به‌این‌ترتیب با مقایسه اندازه‌ای که به دست آورده‌اید با اعداد بالا، می‌توانید مطمئن شوید که سایز النگو طلا بچگانه را درست به دست آورده‌اید یا در محاسبات دچار اشتباه شده‌اید و می‌بایست مجدداً اندازه‌گیری کنید.

خرید آنلاین مطمئن، مشاوره با کارشناسان طلا و جواهر، ارسال سریع

به‌طورکلی با هر کدام از این روش‌ها می‌توانید سایز النگوی خود را به دست بیاورید و در خرید النگو به‌صورت حضوری یا آنلاین به فروشنده مربوطه اعلام کنید. ممکن است در خرید حضوری طلافروش یا طلاساز شما را با روش‌های دقیقی راهنمایی کنند تا سایز النگو را اعلام کنید اما در روش خرید آنلاین، کارشناس مربوطه نیز همین روش‌ها را پیشنهاد خواهد داد تا سایز استاندارد النگو را به دست بیاورید.

خرید آنلاین النگو طلا -سایت زر

بااین‌حال می‌توانید در هنگام خرید آنلاین النگو از وب‌سایت زر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را در انتخاب سایز و حتی مدل النگوی دلخواهتان راهنمایی نمایند و به سؤالاتی ازجمله چگونه سایز النگو را بفهمیم، پاسخ دهند. حتی می‌توانید سایر آیتم‌های ست با النگوی خود را نیز سفارش دهید تا برای شما آماده کنیم. به طور مثال می‌توانید گوشواره یا گردنبند و حتی سرویس ست با النگوی انتخابی خود را سفارش دهید تا همراه با النگو برای شما ارسال نماییم. پروسه آماده‌سازی و تحویل سفارش‌ها در سایت زر پروسه‌ای دو الی ده روزه است که بهتر است قبل از سفارش این بازه زمانی را در نظر بگیرید. مخصوصاً اگر قصد خرید النگو یا هر آیتم دیگری را به عنوان هدیه برای عزیزانتان دارید، بهتر است با احتساب این فاصله زمانی ارسال محصولات، خرید خود را ثبت کنید تا سفارش شما به‌موقع به دست خودتان یا عزیزانتان برسد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷:۲۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد