معرفی 10 مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه لاکچری و اسرارآمیز | زر

معرفی 10 مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه لاکچری و اسرارآمیز | زر
انگشتر نگین دار طلا زنانه از برترین اکسسوری های مورد علاقه برای خانم ها می باشد. در این مقاله به معرفی انواع مدل انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار لاکچری و اسرارآمیز پرداخته ایم و آنها را نقد و بررسی کرده ایم و لینک خرید این مدل انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار لاکچری و اسرارآمیز را آورده ایم.

مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه یک اکسسوری جذاب محسوب می‌شود که انگشتان را زیباتر نشان داده و گاهی علاوه بر زیبایی می‌تواند نشان از تعهد باشد. به شخصه یکی از افرادی هستم که همیشه پشت ویترین مغازه‌های طلاوجواهر فروشی به دنبال انگشتر طلا زنانه زیبا، منحصربه‌فرد و خاص میگردم. حتی اگر قصد خرید نیز نداشته باشم اکسسوری‌هایی مانند انگشترهای چشمگیر همیشه من را میخکوب خود خواهند کرد. اولین هدیه‌ای نیز که از خانواده دریافت کردم یک انگشتر گل آفتابگردان بود که همیشه خاطره آن در ذهنم باقی خواهد ماند.

مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه

انتخاب و خرید انگشتر زنانه کمی حساس است. همان‌طور که می‌دانیم صبح‌ها و یا در فصل تابستان، انگشتان دست‌کمی ورم دارند و بعدازظهرها و در فصل زمستان، انگشت‌ها حجم خود را ازدست‌داده و کمی باریک‌تر می‌شوند. به همین دلیل در زمان خرید مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه یا هر انگشتر دیگری باید به چند نکته مهم و ضروری توجه شود. اول اینکه  در زمان خرید توجه کنید که اگر دستان شما کمی چروک هستند و رگ‌های آن کمی برآمده است حتماً از انگشترهای با نگین درشت استفاده کنید. اما اگر دستانی ظریف دارید که با مشکل چروک مواجه نیستند از انگشترهای نگین دار کوچک و ظریف استفاده کنید.

فاکتور بعدی رنگ پوست است که در انتخاب نهایی تأثیر فراوانی دارد. دقت کنید اگر تناژ پوست شما سرد است و رگ‌های شما آبی و بنفش هستند، طلای سفید و اگر تناژ پوست شما گرم است و رنگ‌های دست شما سبزرنگ هستند، طلای زرد برای شما مناسب است. فرم انگشتان و اندازه دست نیز در انتخاب انگشتر تأثیر زیادی دارد. اگر انگشتانی کوتاه و دستانی کوچک دارید از انگشترهای ظریف و اگر دستانی کشیده و انگشتانی بلند دارید از انگشترهای بزرگ استفاده کنید. نکته آخر و مهم اینکه همان‌طور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم سایز انگشتان شما در طول روز یکسان نیست. به شما پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه حتماً آن را کمی بزرگ‌تر از انگشتان انتخاب کنید تا در زمان تغییر سایز انگشت‌ها با مشکل چندانی مواجه نشوید. از آنجایی که خرید انگشتر طلا زنانه دارای جایگاهی ویؤه بین بانوان می باشد ما راهنمایی در این خصوص نیز تهبه کرده ایم که می توانید برای خرید بهتر آن را نیز مطالعه نمایید.

دنیای جذاب انگشتر طلا زنانه

در دنیای رنگارنگ و متنوع انگشترهای طلا زنانه شما با محصولات بی‌نظیری روبرو هستید که انتخاب کردن را برای شما سخت‌تر خواهند کرد. اما دراین‌بین با رعایت نکات ارائه شده در قسمت قبل به‌راحتی می‌توانید محصولی مناسب و جذاب را برای خود انتخاب کنید. در ادامه ما قصد داریم تا مجموعه‌ای زیبا و جذاب از مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه که در سایت طلا و جواهر زرد ارائه می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

انگشتر طلا زنانه نگین‌دار ازجمله اسرارآمیزترین جواهراتی هستند که از گذشته‌های دور تاکنون، موردتوجه افراد در طبقات مختلف جامعه بوده‌اند. تهیه‌ی یک نمونه انگشتر طلا زنانه خاص و لاکچری می‌تواند شمارا به دنیایی از جواهرات رنگارنگ به همراه سنگ‌های قیمتی کمیاب و خوش‌تراش پرتاب کند.

عکس و خرید و قیمت انگشتر طلا زنانه نگین‌دار - طلا و جواهر زر

ما در اینجا هستیم تا ۱۰ نمونه از محبوب‌ترین و منحصربه‌فردترین انواع انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار به همراه پل ارتباطی جهت سفارش و خرید این محصولات را به شما معرفی کنیم. عکس انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار به شما کمک خواهد کرد تا ساعت‌ها و بدون اضطراب حضور در محیط‌های عمومی، دست به انتخاب زده و طرح انگشتر طلا زنانه دلخواه خود را دست‌چین کنید.

انگشتر نگین دار مروارید و طلا زنانه، انگشتری خاص با گلبرگ‌های گل نسترن

این مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه بیشتر برازنده بانوانی است که در زندگی هدفی والا دارند و تا رسیدن به هدف خود از تلاش دست نمی‌کشند. انگشتر طلای رز گلد زنانه با نگین مروارید و برلیان طرح گل مدل: rgf1673 که با طلای زرد، سفید و رزگلد قابل طراحی و تولید است، انگشتری خاص و ویژه محسوب می‌شود. حلقه تشکیل دهنده این انگشتر در مکان تلاقی و محل اتصال بواسطه یک گل پنج پر نسترن و مزین به نگین‌های الماس‌تراش برلیان و البته تک مرواریدی سفید رنگ و براق و با پیچ و تابی جذاب، طرح اصلی انگشتر را تشکیل داده است. تمامی گلبرگ‌های گل نسترن این انگشتر پر شده از نگین‌های برلیان هستند و بد نیست بدانید که شما برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید نوع و رنگ نگین‌ها را تغییر دهید. نگین مروارید بر پایه‌ای شبیه به دُم یک پری دریایی قرار گرفته و نشان دهنده همان هدف والا و مهما است که باید در زندگی به آن دست یافت.

انگشتر نگین دار زنانه گارنت، تاجی از طلا در دستان شما

انگشتر نگین دار طلا زنانه گارنت و برلیان - زر

هرچه بیشتر به انگشتر جواهر زنانه گارنت و الماس‌تراش مدل: rgf1395 نگاه می‌کنم بیشتر متقاعد می‌شوم که شبیه به تاج زیبای ملکه انگلیس است. این مدل انگشتر نگین دار طلا زنانه که به نگین‌های الماس‌تراش برلیان و جواهری برجسته و زیبا از گارنت مزین شده به نوعی خاص و مقتدرانه، به قدرت و محبوبیت صاحب خود اشاره می‌کند. نگین گارنت بواسطه هشت بازو که چهار عدد از آن‌ها با نگین‌های الماس برش برلیان پر شده‌اند بر روی حلقه محکم شده است. در زیر جایگاه نگین گارنت و درست در قسمت اتصال پایه نگهدارنده نگین به حلقه، طوقی گرد بر روی حلقه خودنمایی می‌کند که با نگین‌های الماس برش برلیان تزیین شده است. این انگشتر حرف‌های فراوانی از صاحب خود برای گفتن دارد.

انگشتر زمرد زنانه طلا، ایده‌ای از دل دنیاهای اسرارآمیز و جنگل‌های کاج

انگشتر زمرد زنانه طلا جدید با سنگ جواهر برلیان مدل: rgf1770، گره‌هایی باستانی و اسرارآمیز از بافت‌های سلتیک را به نمایش می‌گذارد که تراشی حرفه‌ای از زمرد را در مرکز خود دارد. بخش عمده‌ی این انگشتر طلا زنانه با طلای زرد طراحی‌شده است.

عکس انگشتر طلا زنانه نگین‌دار زمرد و برلیان - طلا و جواهر زر

این رنگ در ترکیب با سبز بودن زمرد، بسیار موفق عمل می‌کند. بااین‌حال بافتی از طلای سفید، تکمیل‌کننده‌ی حالت اسرارآمیز این مدل انگشتر طلا زنانه نگین‌دار است. پوشش بخش طلای سفید به‌وسیله‌ی تراش‌های ظریف الماس صورت گرفته است درحالی‌که هلال‌های طلای زرد با تراش‌های کوچک زمرد در بستر سیاه‌رنگ صورت گرفته است.

هارمونی و توازن بصری این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار باوجود پرحجم بودن، حس پرحرفی را تداعی نمی‌کند چراکه اجزا به شکلی هماهنگ و پر هارمونی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

چشم‌های درخشان و سورئال زنبورعسل در انگشتر طلای زرد زنانه با نگین سیترین و الماس

انگشتر طلای زرد زنانه با نگین سیترین و الماس تراش برلیان مدل rgf1670، فرمی مدرن و درعین‌حال رویال از طلای زرد، الماس و سیترین را به نمایش می‌گذارد. درخشش سیترین در این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار، حالتی سورئال و گرم و شیرین از حضور و نگاه یک زنبورعسل را به نمایش می‌گذارد و کاربرد موثر جواهرات الماس در اطراف رینگ، به افزایش شکوه و تاثیر کاریزماتیک و قدرتمند آن افزوده است. برای مشاهد و خرید این انگشتر طلا زنانه سیترین بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

قیمت انگشتر طلا زرد زنانه نگین سیترین و برلیان - طلا و جواهر زر

دانه‌های سرخ اسرارآمیز در شاخ و برگ انحنادار و ظریف الماس

انگشتر طلا زنانه نگین‌دار از دنیای پریان که بوته‌ای وسوسه کننده و رمانتیک با دانه‌های شیرین یاقوت قرمز را به نمایش می‌گذارد. ترکیب طلای رزگلد با موضوعیت انگشتر طلا زنانه، کاری حساسیت‌برانگیز است و در طراحی‌های مینی‌مان و ساده گاها ناموفق ظاهر می‌شود، بااین‌حال انگشتر یاقوت سرخ زنانه طلای رزگلد و الماس تراش برلیان: مدل rgf1608 در این زمینه یک ترکیب برنده محسوب می‌شود. هاله‌های صورتی رزگلد با نگین‌های یاقوت سرخ، هماهنگی و صمیمیت بالایی دارند و جلوه‌ی این انگشتر طلا زنانه درمجموع بسیار جوان، جسور و برونگرا است.

انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار یاقوت قرمز و برلیان - طلا و جواهر زر

رینگ درخشان یاقوت سرخ و طلای سفید، اشرافی و رمانتیک

رینگ کاملی از تراش‌های متوسط یاقوت سرخ خوش‌رنگ با طلای سفید، فضایی رمانتیک و معصومانه، درعین‌حال قدرتمند و کاریزماتیک را ایجاد کرده است. در طراحی انگشتر طلای سفید زنانه با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان: مدل rgf1592 از یک رینگ پوشیده شده از نگین استفاده‌شده است که چشم‌های بیننده را بیش‌ازپیش متوجه ظرافت انگشتان و دست شما خواهد کرد. تعدد تراش‌های یاقوت قرمز باوجود ابعاد و پهنای متوسط این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار، انرژی قدرتمندی از یاقوت را از خود ساطع می‌کند و امضای پررنگی از حس تعلق و عواطف قوی را نشان می‌دهد.

قیمت انگشتر طلا زنانه نگین دار یاقوت و برلیان - طلا و جواهر زر

رمز و راز سنگ فیروزه در ترکیب با طلای زرد

انگشتر طلای زرد زنانه با نگین فیروزه و الماس تراش برلیان: مدل rgf1558، جلوه‌ای مدرن از طراحی انگشتر طلا زنانه را به نمایش می‌گذارد. بااین‌حال شما می‌توانید جلوه‌ی اسرارآمیز و عمیق و فیلسوفانه‌ی سنگ فیروزه را نیز در مرکز این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار مشاهده کنید.

هرچند از قطعه‌ی درشتی از فیروزه جهت طراحی انگشتر طلا زرد زنانه استفاده‌شده است بااین‌حال ما با یک جواهر سبک‌وزن روبه‌رو هستیم. شبکه‌ی قلاب‌ها را می‌توان به‌عنوان نقطه عطف این انگشتر طلا زنانه با نگین فیروزه برشمرد که بر جلوه‌های سورئال و راز آمیز آن افزوده است.

انگشتر نگین دار طلا زنانه - طلا و جواهر زر

زنانگی و روح طبیعت در انگشتر طلا زنانه و زمرد مارکیز

به‌عنوان ششمین انگشتر طلا زنانه نگین‌دارجواهر این لیست 10 تایی، به سراغ انگشتر طلای زنانه با نگین زمرد مارکیز و الماس تراش برلیان: مدل rgf1549 می‌رویم. به‌عنوان فردی علاقه‌مند به جواهرات اسرارآمیز و افسانه‌ای، هر انگشتر طلا زنانه با نگین زمرد، برای لحظاتی چشم‌های من را به‌شدت به خود مشغول می‌کند. وجود حالت غیرمتقارن در طراحی این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار را می‌توان یک نقطه عطف در نظر گرفت.

عکس و قیمت انگشتر طلا زنانه زمرد و برلیان - طلا و جواهر زر

اجرای طرحی غیرمتقارن و درعین‌حال جذاب در طراحی جواهرات طلا، عمدتا دشوار است ولی آن دسته از جواهراتی که ایده‌ی خود را از عناصر طبیعت وام می‌گیرند عمدتا موفق‌تر نیز ظاهر می‌شوند. رشته‌ی تراش‌های زمرد مارکیز در این انگشتر طلا زرد نیز به‌سرعت برگ برنده و حالت شکوه آمیز خود را به‌عنوان یک جواهر زنانه به اثبات می‌رساند.

عناصر دریا و انتزاع طبیعت در انگشتر مروارید زنانه

و بالاخره یک انگشتر مروارید طلا را در این لیست انگشتر طلا زنانه نگین‌دار داریم که با زیرکی و خوش‌سلیقگی کمیابی طراحی‌شده است. قرار دادن 3 مروارید نسبتا درشت روی یک انگشتر طلا زنانه کار ساده‌ای نیست ولی برگ‌ها و شکوفه‌های کوچک انتزاعی پوشیده شده از الماس سفید پاک، این انگشتر طلا الماس را خاص و خیره‌کننده جلوه می‌دهد و مشخصا از ارزش کلکسیونی بالایی نیز برخوردار است.

عکس انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار مروارید و برلیان طرح گل - طلا و جواهر زر

از مزیت‌های تهیه‌ی این مدل انگشتر طلا زنانه نگین‌دار از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر، امکان تغییر رنگ‌بندی مروارید و رنگ طلای پایه است که به همراه گزینه‌های بهینه‌سازی قیمت انگشتر طلا زنانه، شرایط یک خرید حرفه‌ای را فراهم می‌کند.

شادی و معصومیت موجودات اسرارآمیز جنگلی در انگشتر طلا و جواهر با نگین توپاز

در این انگشتر طلا زنانه نگین‌دار سنگ توپاز با تمام زیبایی وسوسه کننده‌ای که دارد، به‌سختی می‌تواند حالتی اسرارآمیز و افسانه‌ای به جواهر ببخشد. به این دلیل که سنگ توپاز بسیار صادقانه و ساده‌دل به نظر می‌رسد. اما ترکیب تراش‌های مارکیز و اشکی شکل در انگشتر طلا و جواهر با نگین توپاز و الماس تراش برلیان طرح گل: مدل rgf1489، حالتی جادویی و مفرح از افسانه‌های جنگلی و مردمان سرزمین میانه را تداعی می‌کند. انحنای فرم و جوانه مانند طلای سفید که از تراش‌های الماس برلیان پوشیده شده‌اند، قاب ویژه و حرفه‌ای این داستان بصری ارزشمند است.

انگشتر طلا زنانه نگین ‌دار توپاز و برلیان طرح گل - طلا و جواهر زر

دنیای رؤیابین‌ها و جاذبه‌ی شهودی در انگشتر طلا و جواهر با نگین آمیتیست

انگشتر طلا و جواهر با نگین آمیتیست و الماس تراش برلیان طرح گنبدی مدل rgf1460، تراش درشتی از آمیتیست را در گره‌های سلتیک مزین شده به غنچه‌های الماس به نمایش می‌گذارد. آمیتیست حالت‌های شهودی قدرتمندی را پشتیبانی و تقویت می‌کند و تراش حرفه‌ای و خوش‌رنگ به‌کاررفته در این انگشتر طلا زنانه نگین دار، لذت داشتن یک جواهر آمیتیستی را در کلکسیون شخصی به ارمغان می‌آورد. بدنه یا رینگ این انگشتر طلا زنانه نیز، الگوی خود را از نقوش اسلیمی وام گرفته است و داستان خود را به‌این‌ترتیب به حد بالایی از کاریزماتیک بودن رسانده است.

انگشتر طلا زنانه نگین‌دارآمیتیست و برلیان - طلا و جواهر زر

رمز و راز دنیای گمشده‌ی گوتیک و درخشش یاقوت سرخ

انتخاب آخرین انگشتر طلا زنانه در این لیست با توجه به تنوع مدل انگشتر طلا زنانه نگین‌دار در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر، بسیار دشوار به نظر می‌رسید. درنهایت شاخک‌های اسرارآمیز انگشتر جواهر طلا سفید با نگین یاقوت قرمز و الماس برش برلیان: مدل rgf1293 برگ برنده را به دست گرفت.

عکس و قیمت انگشتر زنانه طلا یاقوت و برلیان - طلا و جواهر زر

این انگشتر طلا زنانه نگین دار اصولا جواهر پر سروصدایی نیست بلکه بیشتر جلوه‌ی دنیاهای باستانی را به نمایش می‌گذارد. خون سرخ و ارزشمند در یاقوت سرخ که در شاخک‌هایی جهنده و جدی حبس شده است تا از نفرین‌ها و بدگمانی‌ها حفظ شود. در کمتر مواردی می‌توان پرداختی این‌چنین ماجراجویانه به یاقوت سرخ را مشاهده کرد. اما نقطه عطف این انگشتر طلا زنانه را می‌توان شکل برش یاقوت برشمرد که بسیار زنانه و نحوه‌ی جایگیری نیز حالتی بداهه و در جریان بودن یک داستان را تداعی می‌کند.

جمع‌بندی

جست‌وجو  در لیست جدیدترین مدل انگشتر طلا زنانه می‌تواند به‌سادگی توقع شمارا از دیزاین انواع انگشتر طلا زنانه جدید افزایش دهد. شرایط حرفه‌ای سفارش طرح انگشتر طلا زنانه در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر مدل‌های درج‌شده در سایت، اسکچ‌های دستی و کاملا غیرحرفه‌ای را در اختیار ما گذاشته و اجازه دهید که بهترین طراحان ایران در مورد خلق فیزیکی و استاندارد تخیلات شما دست‌به‌کار شوند. انگشتر طلا الماس زنانهدر مورد هدیه‌های مناسبی بسیار قوی عمل کرده و می‌تواند برق رضایت و شادی را در چهره فرد موردعلاقه شما ایجاد کند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۲:۲۹ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد