معرفی انواع مدل پلاک طلا جدید زنانه 1401 برخاسته از افسانه‌ها + لینک خرید

معرفی انواع مدل پلاک طلا جدید زنانه 1401 برخاسته از افسانه‌ها + لینک خرید
در این مقاله سایت زر نمونه هایی از جدیدترین مدل پلاک طلا جدید که زیبایی منحصربه فرد را دارند معرف کرده ایم و لینک خرید و قیمت پلاک های طلا در زیر آن آمده است. تمامی مدل ها جدیدترین مدل های روز دنیا و ساخت ایران می باشد.

انتخاب بهترین مدل پلاک طلا جدید هیچ‌گاه آسان نبوده است. همواره وجود تعداد بسیاری مدل و طراحی جدید گیج‌کننده خواهد بود؛ به همین دلیل در این مقاله قصد دارم تعدادی مدل از بهترین و افسانه‌ای‌ترین پلاک‌های طلا را که در سایت طلا و جواهر زر یافتم، به شما مخاطبان عزیز این مقاله معرفی کنم.

جدیدترین مدل های پلاک طلا و آویز طلا و جواهر - سایت زر

گردنبند طلا زنانه یکی از خاص‌ترین و محبوب‌ترین زیورآلات است. مهم نیست که به‌عنوان یک خانم در چه سنی قرار داشته باشیم، یک گردنبند می‌تواند خوشحال‌کننده بوده و همین‌طور ما را به خاطرات قدیمی پرتاب کند. به‌خوبی به یاد دارم که وقتی دختربچه کوچکی بودم، هر زمان مادرم برای خرید بیرون می‌رفت، من آهسته و با نفسی که در سینه حبس می‌کردم به سراغ کشوی مادرم می‌رفتم و از جعبه جواهراتی که در گوشه کشو پنهان شده بود، گردنبندی را برداشته و به گردن می‌انداختم.

در بیشتر داستان‌های افسانه‌ای، گردنبندی خاص و اسرارآمیز وجود داشت. جلوی آینه می‌ایستادم و تا آمدن مادرم خودم را قهرمان یکی از این داستان‌ها تصور می‌کردم؛ تا زمانی‌که صدای زنگ در نشان می‌داد که مادرم بازگشته است. حال بااینکه سال‌ها از آن روزها گذشته؛ اما هنوز هم به‌دنبال گردنبندهایی هستم که مرا به یاد داستان‌های افسانه‌ای بیندازد. گردنبندی که پلاک خاصی داشته باشد و در زمان استفاده به من حس شاهزاده‌ای در سرزمین پریان را بدهد.

به‌خوبی می‌دانم که شاید بسیاری از بانوان این را بر زبان نیاورند؛ اما داشتن گردن‌آویزهایی که شبیه هدایای سرزمین پریان به نظر برسد، برای آنان خوشایند است؛ به همین دلیل تصمیم گرفتم خاص‌ترین نمونه‌هایی که از بین انواع مدل پلاک طلا جدید زنانه یافته‌ام، در این مقاله بگنجانم. در ادامه با من و مقاله همراه باشید.

سنگ زمرد؛ جام زندگی محافظ جنگل

زمرد سنگی اصیل با تاریخچه‌ای غنی در تولید و ساخت زیورآلات، خصوصاً برای استفاده در مدل پلاک طلا جدید است. این سنگ در جواهرات لوکس یا کلاسیک برندهای مطرح جهان کاربرد بسیاری دارد؛ زیرا از گذشته تا به امروز این جواهر نمادی برای تجملات و اصالت بوده است. استفاده از سنگ زمرد در پلاک طلا زنانه یک انتخاب هوشمندانه تلقی می‌شود. زمرد قرارگرفته در مرکز این پلاک به شکل بیضی برش خورده است.

عکس گرنبند پلاک طلا و جواهر زمرد و برلیان - سایت زر

آنچه جلوه سنگ زمرد را بیشتر می‌کند، تراش الماس‌هایی هستند که این سنگ را احاطه کرده‌اند. زمرد با قطعات تراش الماس برلیان و تراش الماس اشک محاصره شده است. قطعات تراش الماس برلیان حلقه‌ای را دورتادور زمرد تشکیل داده‌ و بخش اتصال پلاک زمرد طلا به زنجیر را مزین کرده‌اند. قطعات الماس تراش اشک نیز طوری چیده شده‌اند که باعث شده ساختار کلی پلاک به شکل یک لوزی باشد.

داس دِمِتِر؛ هدیه‌ای پر روزی برای شما

عکس و خرید پلاک طلای زنانه یاقوت کبود و برلیان - سایت زر

داس وسیله‌ای برای کشاورزی است؛ ‌به همین دلیل در افسانههای قدیمی برخاسته از تاریخ بسیاری از کشورها، داس نمادی برای زراعت یا رزق و روزی به‌شمار می‌رود. پلاک یاقوت کبود طلا طرحی داسی شکل دارد. این طرح برای دارنده آن پیام‌آور افزایش برکت در زندگی خواهد بود. این مدل پلاک طلا جدید یک ردیف الماس تراش برلیان دارد که روی بخش داسی شکل ساخته‌شده با طلای سفید را پوشانده‌ است. در موازات این الماس‌ها و در بخش بیرونی کار، یاقوت‌های تراش مارکیز قرار گرفته‌اند.

درون‌گرایی و اسرارآمیز بودن به سبک عقیق

عکس پلاک عقیق طلا زنانه و جواهر برلیان، لینک خرید و قیمت در سایت زر

سنگ عقیق پس از صیقل خوردن ظاهری مات و خاص پیدا می‌کند؛‌ به همین دلیل است که این سنگ یک گزینه عالی برای استفاده در مدل پلاک طلا جدید با سنگ است. ترکیب درخشش طلا و تکه‌های الماس تراش برلیان در تضاد با مات بودن سنگ عقیق، ترکیبی خارق‌العاده ایجاد کرده است. طراحی پلاک طلا با سنگ عقیق شبیه به گلی کوچک است که بخش مرکزی آن را سنگ عقیق تشکیل داده و گلبرگ‌های آن نیز با الماس‌های تراش برلیان مزین شده‌اند.

صبوری را با آمیتیست شریک شوید

سنگ آمیتیست در جواهرشناسی سنگی نویددهنده صلح، آرامش و صمیمیت است. بااینکه نام این سنگ از واژه آماتیس به‌معنای بنفش گرفته شده؛ ‌اما بد نیست بدانید آمیتیس نام شاهدختی ایرانی از سلسله ماد بوده که همواره برای ترویج صلح و آرامش تلاش کرده و به همین دلیل در تاریخ شناخته‌شده است.

عکس پلاک طلا آمیتیست و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

شما نیز می‌توانید زمانی‌که از پلاک آمیتیست طلا استفاده می‌کنید، خود را شاهدختی ایرانی‌تبار تصور کنید که حافظ صلح و آرامش است. دنیای امروز در این زمینه پیشرفت چندانی نکرده و هنوز هم نیازمند افرادی است که برای صلح و دوستی قدمی ‌بردارند. این مدل پلاک طلا جدید، قابی نداشته و تنها سنگ آمیتیست که با مسیرهای باریکی از الماس برش برلیان مزین شده، پلاک این گردن‌آویز را تشکیل می‌دهد.

مالاکیت دزدیده‌شده از جادوگر جنگل

عکس پلاک طلا زنانه مالاکیت و برلیان خرید و قیمت در سایت زر

سنگ مالاکیت رنگ سبزی انحصاری دارد. این رنگ چشم را به خود خیره کرده و بیننده را هیپنوتیزم می‌کند. در پلاک طلا با سنگ مالاکیت، جواهر مالاکیت تراش اشک بوده و به‌گونه‌ای استفاده شده است که تیزی نوک اشک به سمت پایین قرار داشته و به‌نوعی اشک وارونه باشد. دورتادور این سنگ را ماری از جنس طلا در بر گرفته که روی بدن آن با الماس‌های تراش برلیان تزئین شده است. این‌گونه به نظر می‌رسد که مار، محافظی برای سنگ مالاکیت است.

فیروزه نیشابور؛ ارمغانی از خاک وطن

بسیاری از سنگ‌های به‌کاررفته در صنعت طلا و جواهر کشور، وارداتی هستند و معدن آن‌ها در کشورهای دیگر قرار دارد؛ ولی فیروزه نیشابور یکی از سنگ‌های قیمتی یافت شده در معادن ایران است. در ساخت پلاک طلا و سنگ فیروزه نوآوری خاصی صورت گرفته است.

عکس پلاک فیروزه طلا و جواهر زنانه - خرید و قیمت در سایت زر

درست است که به‌مانند بیشتر پلاک‌ها، سنگ فیروزه که نمادی برای صمیمیت و دوستی است، در مرکز قرار دارد؛ اما طراحی طلای زرد دربرگیرنده این سنگ وطنی، به‌گونه‌ای است که تصویری از یک خورشید را در ذهن تداعی می‌کند. آبی آسمانی فیروزه و رنگ زرد طلا با این طراحی خاص، تضادی عجیب پدید آورده است. این‌طور به نظر می‌رسد که انگار این بار، آسمان است که در دل خورشید قرار دارد.

روی قسمت طلایی پیرامون فیروزه با قطعات تراش الماس برلیان جلوه‌ای چشمگیرتر یافته است. ظاهر کلی پلاک مربعی است که از یکی از رئوسش آویخته شده باشد. درنهایت زنجیر طلای زرد در نظر گرفته‌شده برای این نمونه از جدیدترین مدل پلاک طلا و جواهر، دارای دایرههای تو خالی و نسبتاً درشت است تا بیشتری توجه به سمت پلاک جلب شود.

با سلطان سنگ‌ها در مسیر سلامتی قدم بردارید

سنگ یاقوت قرمز یا یاقوت سرخ با جذابیت غیرقابل وصفی که دارد، شهرت چشمگیری در صنعت ساخت جواهرات پیدا کرده است. یاقوت سرخ به‌عنوان سلطان سنگ‌ها شناخته می‌شود که در باورهای باستانی نیرویی خاص را به صاحب و دارنده خود منتقل کرده و سبب حفظ سلامت او خواهد شد.

عکس پلاک طلا زنانه جدید یاقوت سرخ و برلیان - سایت زر

پلاک یاقوت سرخ طلا با محوریت سنگ یاقوت جلوه‌ای خاص دارد. رنگ سرخ طلای رزگلد ظاهر این پلاک را استثنائی کرده است. هارمونی رنگ طلا و جواهر استفاده شده احساس خوبی را به بیننده منتقل می‌کند. تکه‌های کوچک الماس‌های برش برلیان زیبایی کار را افزون کرده و این پلاک را به یکی از بهترین مدل پلاک طلا جدید تبدیل می‌کنند.

توپی جادویی و الماس پوش به درخشش ستارگان

یاقوت کبود سنگی گران‌بها است که در زمان استفاده شدن در زیورآلات می‌تواند جلوه‌ای بی‌نقص را پدید آورد. پلاک یاقوت کبود طلا سفید شبیه به جواهرات سلطنتی به نظر می‌رسد. طراحی آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند با هر استایلی هم‌خوانی پیدا کرده و ظاهر شما را از حالتی ساده و یکنواخت به حالتی کلاسیک، گران‌قیمت و سلطنتی تغییر دهد. یاقوت قرار گرفته در این گردن‌آویز سلطنتی، یاقوت تراش اوال است.

عکس پلاک طلا جدید زنانه یاقوت و برلیان - زر

در ادامه و برای بی‌نظیر کردن این مدل پلاک طلا جدید، از قطعات الماس استفاده شده است. الماس‌های به‌کاررفته در این پلاک، در دو مدل تراش برلیان و تراش مارکیز برش خورده‌اند. الماس‌های تراش برلیان گرد به نظر رسیده و در این پلاک دورتادور یاقوت تراش اورال و بخشی از پلاک را که محل آویخته شدن به زنجیر است، در بر گرفته‌اند. بعدازآن دو ردیف از الماس‌های تراش مارکیز قرار دارند که چشم را شیفته خود می‌کنند.

اشک درخت کهن؛ زیبایی به وسعت ابدیت

رنگ سبز یکی از تأثیرگذارترین رنگ‌ها است. بر طبق باوری که در کشور ژاپن وجود دارد و از داستان‌های کهن این کشور سرچشمه می‌گیرد، رنگ سبز به رنگی بیان‌کننده ابدیت تبدیل شده است. خیره شدن به طراحی اشکی شکل سنگ مالاکیت به‌کاررفته در پلاک طلا با سنگ مالاکیت ما را به اعماق زندگی پرتاب می‌کند.

عکس پلاک طلا زنانه جدید مالاکیت و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

جواهر مالاکیت تنها سنگ زینتی استفاده‌شده در این مدل پلاک طلا جدید زنانه و دخترانه نیست. قطعات برش الماس برلیان نیز وجود دارند. این الماس‌ها دور مالاکیت را در بر گرفته و با طرح‌های شاخه مانندی که روی سنگ پدید آورده‌اند، این حس را ایجاد می‌کنند که این پلاک طلا هدیه‌ای از یک درخت کهن به صاحب آن است.

پیشکشی از قعر دریا برای زینت بخشیدن به گردن‌آویزی گران‌بها

محال است داستان یا افسانه‌ای از قعر دریا شنیده باشید که خالی از مروارید باشد. مرواریدها برخلاف بیشتر سنگ‌های زینتی و قیمتی، زادگاهی زمینی نداشته و از میان صدف‌های موجود در کف دریا به دست می‌آیند. شاید به همین دلیل هم باشد که استفاده از مروارید برای ساخت مدل پلاک طلا جدید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدل پلاک طلا جدید مروارید

طراحی پلاک طلا و مروارید زنانه ترکیبی متفاوت با زادگاه مروارید داشته و همین امر جلوه این گردن‌آویز را افزایش می‌دهد. طرح کلی پلاک طلای سفید گلی چهار پر است. چهار دانه مروارید از شاخه‌های این گل آویزیان هستند و به‌نوعی شبیه برگ‌های این گل به نظر می‌رسند.

چنین طراحی خاص و سورئالی تنها در فروشگاه طلا و جواهر با سنگ مروارید زر دیده می‌شود. روی بخش‌های طلای سفید این کار تماماً با قطعات الماسهای تراش برلیان پر شده و درخششی خاص پیدا کرده است. این گردنبند با ست گوشواره‌ای مرواریدی، بی‌همتا می‌شود.

سیترین؛‌ خورشیدی کهکشانی

خورشیدی که در آسمان می‌تابد شما را به یاد چه می‌اندازد؟ شور، نشاط، قدرت و گرما احساساتی هستند که تابش خورشید در ما ایجاد می‌کند. همین حس‌ها می‌توانند با نگاه کردن به پلاک سیترین طلا نیز پدیدار شوند. درهم‌آمیختگی طرح طلای زرد این پلاک من را به یاد پیچیدگی کهکشان‌ها می‌اندازد. الماس‌های به‌کاررفته در این پلاک حجت را تمام کرد و شبیه سیاراتی هستند که به دور خورشیدی جوان میچرخند.

مدل پلاک طلا جدید سیترین و برلیان

دریایی کبود؛ احاطه‌شده با سنگ‌های سخت

الماس سخت‌ترین سنگ در جهان بوده و بعدازآن دومین جایگاه به یاقوت تعلق دارد. نگاه کردن به آبی یاقوت استفاده‌شده در پلاک یاقوت کبود طلا کافی است تا شما باور کنید این سنگ ارزشمند توسط پری‌های ساکن دریا ساخته شده و توسط پوزیدون، خدای دریاها، بوسیده شده است.

دورتادور یاقوت کبود تراش اورال به محاصره قطعات الماس تراش برلیان درآمده تا از این زیبایی خاص محافظت شود. ترکیب طلای زرد و طلای سفید در کنار هم و به‌عنوان بخش آویزی پلاک طلا زرد و سفید یاقوت کبود و برلیان زنانه سبب گیرایی بیشتر این آویز شده تا باور کنیم این مدل پلاک طلای جدید از افسانه‌ای بیرون آمده است.

مدل پلاک طلا جدید یاقوت کبود و برلیان

شکوفه سرخ یونان باستان

اگر نگاهی به افسانه‌های یونانی بیندازیم، همواره یاقوت را سنگی می‌یابیم که قدرت، ثروت و موفقیت را برای دارنده آن به ارمغان می‌آورد. پلاک یاقوت سرخ طلا طرحی به شکل گل دارد. در مرکز این پلاک یاقوتی با برش بیضی قرار دارد؛ سپس حلقه‌ای از تراش الماس‌های برلیان بوده و بعد گلبرگ‌های این گل با کنار هم قرار گرفتن یاقوت‌های لوزی شکل ساخته شده‌اند. درنهایت بیرونی‌ترین حلقه نیز پر از الماس‌های برش برلیان است.

مدل پلاک طلا جدید یاقوت سرخ و برلیان

تبدیل به رقیبی برای ایرنه (EIRENE) شوید

صلح به‌معنای دوستی اجتماعی بوده و مفهومی شبیه به همدلی و مهربانی دارد. کلمه انگلیسی EIRENE که در این زبان غالباً با معنای صلح شناخته می‌شود، برگرفته از نام الهه‌ای باستانی بوده که همواره حافظ صلح و آرامش است. پلاک آمیتیست طلا به‌دلیل وجود سنگ آمیتیست در ساختار آن، برای صاحب خود آسایشی وصف‌ناپذیر را به‌دنبال دارد. دارنده این مدل پلاک طلا جدید می‌تواند این حس آرامش را در محیط پیرامون خود منعکس کرده و به اطرافیانش منتقل کند.

مدل پلاک طلا جدید آمیتیست و برلیان

سخن پایانی مقاله معرفی جدیدترین مدل پلاک طلا زنانه

در این مقاله درباره برخی از جدیدترین مدل پلاک طلا زنانه و دخترانه صحبت کردیم. من تلاش را بر این داشتم که نمونه‌هایی منحصربه‌فردتر و خاص‌تر را در این مقاله بگنجانم. پیش‌ازاین نمی‌توانستم آن مدل گردنبندی را که دوست دارم و مرا به دنیای افسانه‌ها و داستان‌ها می‌برد، پیدا کنم؛ تا اینکه با فروشگاه طلا و جواهر زر آشنا شدم.

یکی از ویژگی‌های مثبت فروشگاه الماس و جواهرات زر این است که در سایت این مجموعه امکان سفارشی‌سازی محصولات و ایجاد تغییر وجود دارد؛ به همین دلیل است که می‌دانم حتی اگر نتوانم پلاکی که می‌خواهم پیدا کنم، می‌توانم نزدیک‌ترین پلاک به آنچه در ذهن دارم را تبدیل کنم به آنچه می‌خواهم داشته باشم.

در سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر نمونه‌های بسیاری برای مدل پلاک طلا جدید وجود دارد. کافی است سری به این سایت بزنید تا از تنوع بی‌نظیر محصولات شگفت‌زده بشوید. قطعاً می‌توانید نمونه‌ای که می‌خواهید پیدا کنید؛‌ ولی حتی اگر نتوانستید، می‌شود آنچه می‌خواهید را خلق کنید!

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰:۲۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد