گم شدن طلا و 18 مکان برای پیدا کردن طلا و جواهر گم شده + عکس

گم شدن طلا و 18 مکان برای پیدا کردن طلا و جواهر گم شده + عکس
گم شدن طلا برای شما بسیار استرس زا خواهد بود لذا در این مقاله سعی کردیم روش هایی برای پیدا کردن طلای گم شده شما در منزل همراه با عکس ارائه دهیم تا در سریع ترین زمان بتوانید طلای خود را پیدا نمایید.

در صورت گم شدن طلا چه اقداماتی لازم است و چگونه طلا گم شده و یا طلای دزدیده شده خود را پیدا کنیم: آیا تابه‌حال برای شما پیش آمده که انگشتر طلا، گردنبند طلا یا پلاک طلا خود را گم کرده باشید و یا طلا و جواهرات شما دزدیده شده باشد؟ در صورت گم شدن طلا که واقعاً استرس بزرگی برای هر شخصی می‌تواند باشد چه اقداماتی باید انجام دهید.

گم شدن طلا - سایت زر

در ابتدا باید بگم که همیشه گفته‌اند پیشگیری بهتر از درمان است پس برای اینکه از طلای خود نگهداری درستی داشته باشیم باید روش‌های نگهداری طلا در منزل را بدانید و در امن‌ترین جا طلا و جواهرات خود را پنهان نمایید. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد نگهداری طلا به‌صورت امن در خانه می‌توانید مقاله سایت زر در این مورد را بخوانید:

گم شدن طلا در چه صورتی رخ می‌دهد؟

علت اصلی گم شدن طلا خودمان هستیم بله درست است خودمان. اما چرا؟ امروزه باتوجه‌به مشغله‌های زیادی که در اطراف ما وجود دارد ما از حواس‌پرتی رنج می‌بریم، و این موضوع باعث می‌شود نتوانیم تمرکز کنیم و باعث گم شدن طلا، جواهر و یا سایر وسایل قیمتی و حتی وسایل روزمره ما می‌شود!

گم کردن طلا - زر

اگر تابه‌حال یک حلقه طلا، گوشواره طلا یا قطعه دیگری از جواهرات طلای موردعلاقه خود را گم کرده باشید، می‌دانید که جستجو چقدر می‌تواند خسته‌کننده باشد و جدای آن هر بار که قیمت زنده طلا را مشاهده می کنید بیشتر افسوس گم شدن طلای خود را می برید. 

یادم می‌آید تولد خواهر بزرگ‌ترم بود و کلی خوشحال و شاد بودیم؛ اما متأسفانه در انتهای جشن متوجه شدیم دستبند طلا خواهرم دستش نیست و گم شده است. حالا هر چه از استرسی که کشیدیم بگم کم هست و حتی مطمئن نبودیم که گم شدن طلا سهوی بود یا متأسفانه مورد سرقت رفته است؟ و متأسفانه همیشه یک شبهه تو ذهنمان از این قضیه گم شدن طلا خواهرم در ذهن ما خاطره بست.

گم شدن طلا در مهمانی - زر

امروز در مورد اینکه چگونه چیزهای کوچک گمشده را پیدا کنیم و چگونه روز و خانه خود را ترتیب دهیم تا بتوانیم از طلای خود بهتر نگهداری کنیم و به‌راحتی باعث گم شدن طلا خود نشویم صحبت خواهیم کرد .حتماً شما هم تجربه گم شدن طلا و یا وسایل دیگر خود را دارید پس با ما در این مقاله همراه باشید شاید راهکارهای ما در جایی مناسب به کار شما بیاید.

روش های ساده برای پیدا کردن طلای گم شده در خانه

نگهداری از طلا - سایت زر

در اینجا چند ترفند آورده شده است که می‌توانید از آنها برای حفظ یک روال روزانه و یک زندگی منظم در خانه و محل کار استفاده کنید تا این چیزهای کوچک پراکنده و گم شده را به دلیل هرج‌ومرج شدید ناشی از ریتم سریع روزانه زندگی و تعداد زیاد جزئیات حفظ کنید. زمانی که متوجه گم شدن طلا خود و یا هر چیزی از وسایل شخصی خود شدید، سعی کنید آرام باشید و دچار استرس نشوید.

گم شدن طلا در خانه

1. برای اینکه طلای گم شده خود را پیدا کنید بهتر است سعی کنید آرام باشید و به این موضوع فکر کنید که آخرین بار کی آن را دیده‌اید، به‌خاطر بیاورید؟ به‌خاطر داشته باشید درصورتی‌که دچار استرس باشید نمی‌توانید طلای گم شده خود را پیدا کنید، باید آرام باشید و ذهن خود را شفاف کنید تا به یاد بیاورید که چه زمانی و چگونه طلا خود را گم کرده‌اید و آخرین بار کی آن را دیده‌اید.

گم کردن حلقه ازدواج در خانه - زر

2. برای پیدا کردن طلای خود سعی کنید مکان‌هایی را که قبل از گم شدن این شی در آنها بوده اید به‌خاطر آورید و جزئیات آن مکان و آن روز را مرور کنید تا به یاد بیاورید آخرین باری که این چیز را دیدید دقیقاً چه اتفاقی افتاده است.

گشتن اتاق خواب برای پیدا کردن طلا - زر

3. برای جستجوی طلای گم شده خود در ابتدا مکانی که احتمال وجود و قراردادن طلا از جانب شما است را بگردید. پیشنهاد می‌کنم برای پیدا کردن طلا از اتاق‌خواب خود شروع کنید، سپس به بقیه اتاق‌های خانه و در آخر مکان‌هایی که احتمال وجود دارد را جستجو کنید.

گم شدن حلقه طلا در خانه - زر

4. در گم شدن طلا بهترین افرادی که می‌توانند شما را کمک کنند اعضای خانواده شما می‌باشد. می‌توانید از آن‌ها در مورد طلای خود و اینکه آیا آن قطعه طلا به‌عنوان‌مثال حلقه ازدواج طلای شما سؤال کنید تا به یاد بیاورید آخرین باری که آن را داشته‌اید چه زمانی بوده است.

5. همچنین از دوربین‌های امنیتی آن مکان، در صورت وجود، در خانه، محل کار یا یکی از فروشگاه‌هایی که این چیز را گم کرده‌اید، استفاده کنید. مانند کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و غیره.

جستجوی وسیله گمشده در یخچال - زر

6. در پیدا کردن طلای گم شده خود، سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید، جاهایی را جستجو کنید که این مورد انتظار شما نباشد؛ زیرا ممکن است آخرین جایی باشد که در آن هستید و این مورد را فراموش کرده‌اید و گم کرده‌اید، مانند گم شدن طلا در یخچال یا روی شومینه و بر روی اپن آشپزخانه.

سوال کردن از کودک - طلا ی گم شده - زر

7. زمانی که طلای خود را گم کرده‌اید سعی کنید از بچه‌ها در مورد آن قطعه طلا سؤال بپرسید؛ چون ارزش آنها را نمی‌دانند و ممکن است آنها را برای بازی با خود برده و در یک مکان خاص رها کرده باشند. در ابتدا در مورد گم شدن طلا خود به‌آرامی از آنها بپرسید و آنها در مورد محل گمشده به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می‌توانید در وسایل آنها جستجو کنید، مخصوصاً اسباب‌بازی‌هایی که حاوی جیب یا جعبه‌هایی هستند که می‌توانند با چیزهایی در آن‌ها نگهداری کنند، در میان آنها چیزهایی پیدا می‌کنید.

قسمت هایی از خانه که در پیدا کردن طلا مهم هستند

در این قسمت مقاله ما به شما مکان‌هایی در خانه را برای پیدا کردن طلا پیشنهاد می‌دهیم، اگر قطعه‌ای از طلا و جواهرات را در خانه یا نزدیک خانه خود گم کردید، به این مکان‌ها نیز حتماً نگاه کنید. جاهایی چون:

عکس مبلمان منزل و پیدا کردن طلا - زر

1. در زمان گم شدن طلا تمامی محتویات سطل‌های زباله که در منزل استفاده می‌شود، را کامل بگردید.

2. در هنگامی که یکی از طلا و جواهرات خود را گم می کنید با دقت داخل تمامی جیب‌ها و حتی سرآستین شلوار خود را بگردید.

3. داخل کیف‌هایی که مورداستفاده قرار می‌دهید، نیز احتمال پیدا شدن طلای گم شده شما وجود دارد.

گم شدن طلا داخل ماشین‌های لباسشویی - زر

4. گم شدن طلا داخل ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن آنها نیز دور از ذهن نخواهد بود چرا که احتمال اینکه وقتی طلای شما داخل لباس باشد و آن تکه طلا را در داخل جیب لباس خود گذاشته باشید و بعداً آن را شسته‌اید، این یک مکان عالی برای گشتن و پیدا کردن طلا گمشده شما می‌باشد.

5. گم کردن طلا در یخچال یا فریزر (زمانی که دست‌های شما سرد می‌شوند، انگشتر طلا شما در دستان شما می‌لغزند)، نیز دور از تصور نمی‌باشد.

6. شما حتی نگاهی به داخل حمام در وان، یا در کنار روشویی حمام نیز بیاندازید.

گشتن کشوها برای پیدا مردن طلای گم شده

7. گم شدن طلا بر روی مبلمان منزل و زیر کوسن‌های مبلمان بسیار منطقی به نظر می رسد چون جایی است که زیاد از آن استفاده می کنید در مواقعی که در منزل هستید.

8. برای پیدا کردن طلا کشوهای آشپزخانه یا کشوهای لباس را نیز حتماً بگردید چرا که ممکن است طلای شما آنجا افتاده باشد.

حتماً در زمان گم شدن طلا داخل ظروف غذای  و همچنین محل خواب حیوان خانگی خود را بگردید

9. اگر مانند من یک حیوان خانگی دارید حتماً در زمان گم شدن طلا داخل ظروف غذای و همچنین محل خواب آن‌ها را نیز بگردید.

10. در میان راه‌پله و یا پشت در نیز مکانی خوب برای گم شدن طلا می‌باشد پس این محل‌ها را نیز جستجو کنید.

11. در صورت گم شدن طلا، یکی دیگر از جاهایی که باید در نظر داشته باشید بالای کمدها و داخل کمدها و همچنین جاکفشی می‌باشد.

سخن پایانی درباره گم شدن طلا

ازدست‌دادن و گم شدن طلا و یا یک جواهر قیمتی با این قیمت‌های افزایشی بسیار سخت خواهد بود، اما حفظ آرامش برای پیدا کردن طلا و جواهر خود بسیار اهمیت دارد. در این مقاله به شما راه‌حل‌ها و مکان‌هایی جهت جستجوی بیشتر برای پیدا کردن طلای گمشده خودتان پیشنهاد دادیم تا از آنها برای دفعه بعد که گم شدن طلا برای شما یا یکی از عزیزانتان اتفاق می‌افتد، استفاده نمایید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۹:۵۴ بعد از ظهر
نظرات (1)

متین  ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۷:۴۲ قبل از ظهر

با سلام مطلب خیلی آموزنده بود واقعا علت گم شدن طلا و یا هر وسیله دیگه بی حواسی خودمون هست اما برامون قابل پذیرش نیست

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد