اخبار طلا، سکه و بورس

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۱۱۸۴
  •  یک دروغ بزرگ: محیط کار جای خوش گذراندن نیست یک دروغ بزرگ: محیط کار جای خوش گذراندن نیست

    مشاور عزیز، من کارمند واحد فروش شرکتمان هستم. آخر هفته‌ها با دوستانم دور هم جمع می‌شویم تا بعد از یک هفته کار مداوم، کمی خستگی در کنیم. امروز وقتی به صحبت‌هایی که در این دورهمی‌ها بینمان رد و بدل می‌شود فکر می‌کردم، دیدم که فقط دو، سه نفر ک...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۹:۰ قبل از ظهر
  •  دو برابر مدیران دیگر زمان داشته باشیم دو برابر مدیران دیگر زمان داشته باشیم

    زمانی که شما رهبر یک کسب‌وکار باشید، زمان برای شما تبدیل به یکی از ارزشمندترین منابع‌تان خواهد شد. گروه‌های مختلف ذی‌نفعان چشم به تصمیمات شما و شیوه راهبری شرکت در بازه‌های زمانی مشخص دارند. اگر نتوانید زمان و انرژی خود را به شیوه‌هایی هوش...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۷:۱۷ قبل از ظهر
  •  رمزگشایی از سطوح ارشد سازمان رمزگشایی از سطوح ارشد سازمان

    بخش دوم افرادی که تمایل دارند به سطوح ارشد سازمان برسند و شاید بتوانند به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شوند، باید نتایجی قوی از خود ارائه دهند، توانایی رهبری‌شان را نشان دهند و از هوش هیجانی بالایی برخوردار باشند که بخش‌های نرم‌تر کسب‌و‌کار، مانن...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵:۲۸ قبل از ظهر
  •  کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید

    یکی از چالش‌های همیشگی برای اقتصادهای نوظهور، ایجاد یک اقلیم مثبت برای رشد است؛ اقلیمی که در آن شرکت‌ها چه بزرگ و چه کوچک بتوانند بازارهایی داخل و خارج از کشور پیدا کنند. ادواردو سیروتسکی ملزر (Eduardo Sirotsky Melzer) شرکت EB Capital– یک ش...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴:۱۴ قبل از ظهر
  •  چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟ چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟

    برند و شرکت شما احتمالا به آن اندازه که تصور می‌کنید خاص نیست. در واقع، ممکن است برند شما بسیار معمولی باشد. شاید شما یک محصول جذاب را می‌فروشید یا اینکه سازمان‌تان را بسیار منسجم و کارآ نگه می‌دارید.

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱:۵۰ قبل از ظهر
  •  عرضه خودروی برقی کادیلاک تا ۲۰۲۲ عرضه خودروی برقی کادیلاک تا ۲۰۲۲

    اگرچه اطلاعات زیادی از این مدل در دسترس نیست، اما برای کادیلاک تصمیمی منطقی به‌نظر می‌رسد که بخواهد جانشین غیرمستقیم ELR را به سیستم خودران محبوب خود یعنی سوپرکروز و آخرین فناوری‌های دیگر جنرال‌موتورز مجهز کرده و در بازار عرضه کند.

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸:۳۳ قبل از ظهر
  •  کاهش فروش آئودی در اروپا کاهش فروش آئودی در اروپا

    فروش محصولات شرکت خودروسازی آئودی در اروپا با کاهش ۵۶ درصدی در ماه سپتامبر مواجه شده است. این افت فروش در پی اجرایی شدن مقررات جدید مربوط به آلایندگی خودروهای سبک (WLTP) ایجاد شده است

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷:۲۸ قبل از ظهر
  • قیمت سکه، قیمت طلا روز سه شنبه - ۱۳۹۷/۷/۱۰قیمت سکه، قیمت طلا روز سه شنبه - ۱۳۹۷/۷/۱۰

    قیمت هر نیم سکه با ۱۴۰ هزار تومان کاهش به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان،

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴:۱۹ قبل از ظهر
  • قیمت طلا در بازار جهانی چند؟قیمت طلا در بازار جهانی چند؟

    قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه به دنبال افزایش ریسک‌گریزی سرمایه‌گذاران که تقاضا برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۴:۲ قبل از ظهر
  •  کانال سوم ورود به بورس کانال سوم ورود به بورس

    سومین کانال ورود سرمایه‌گذاران به بازار سهام با تصویب و راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری «صندوق در صندوق» ایجاد شد. از این پس نقدینگی‌های سرمایه‌گذاران نه تنها به‌طور مستقیم از طریق خرید سهام و غیرمستقیم از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری، بل...

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۸:۸ قبل از ظهر
  •  پنج سکانس از افت شتاب بورس پنج سکانس از افت شتاب بورس

    معاملات روز گذشته بورس تهران با رشد ۳۷۶ واحدی شاخص کل به پایان رسید. انتشار خبر تسعیر نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی بر اساس نرخ سامانه نیما مهم‌ترین‌ دلیل کاهش شتاب بورس طی روز گذشته به شمار می‌رود.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۸:۱۴ قبل از ظهر
  •  معرفی کامیونت تمام برقی فورد معرفی کامیونت تمام برقی فورد

    در سال‌های اخیر خودروسازان به‌منظور کاهش آلایندگی‌ها در تلاش هستند تا بخش تولید محصولات برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را توسعه دهند.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۷:۲ قبل از ظهر
  • صفحه ۱ از ۱۱۸۴