بورس | اخبار بورس

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۳۰۲
  •  کدام نمادهای بورسی متوقف شده اند؟ کدام نمادهای بورسی متوقف شده اند؟

    آخرین لیست نمادهای متوقف بورسی تا تاریخ ۱۴مردادماه حاکی از آن است که از میان نمادهای بورسی، ۴۴ نماد به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده، تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و... متوقف شد...

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۳:۴ بعد از ظهر
  • معاملات بورس از هفته آینده دو زمانه می شودمعاملات بورس از هفته آینده دو زمانه می شود

    مدیرعامل بورس تهران گفت: از هفته آینده، معاملات بورس در دو زمان مشخص برگزار می شود.

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۵:۲۷ بعد از ظهر
  • ۳۰ درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است۳۰ درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است

    مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت گفت: این هفته ۳۰ درصد بعدی سبد سهام عدالت قابل معامله است.

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۲۴:۱۹ بعد از ظهر
  •  غول‌های حباب‌ساز در وال‌استریت غول‌های حباب‌ساز در وال‌استریت

    هیولاهای بورس نزدک آمریکا روز به روز قوی‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند. آمارها نشان می‌دهد ارزش بازار۵ شرکت فعال در حوزه فناوری از تمام ۴۹۵ شرکت دیگر مشارکت‌کننده در شاخص S&P۵۰۰ بیشتر شده است. این ۵ شرکت‌ حاضر در منطقه سیلیکون‌ولی در جنوب شرقی سانفر...

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴:۹ بعد از ظهر
  •  تغییر چهره بورس در رالی ۹۹ تغییر چهره بورس در رالی ۹۹

    بررسی‌های آماری  از جابه‌جایی بزرگ در لیست بزرگان بورس پس از رشد ۲۹۰ درصدی بورس در سال جاری حکایت دارد. از این رو سه گروه چند‌رشته‌ای صنعتی، خودرو و فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال ۹۹ در کانون توجه بورس‌بازان حقیقی قرار داشته و از این رو با ...

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲:۴۱ بعد از ظهر
  • کارگزاری‌ها در ثبت سفارش عرضه اولیه تعهدی ندارندکارگزاری‌ها در ثبت سفارش عرضه اولیه تعهدی ندارند

    عرضه‌های اولیه به دلیل این‌که از یک‌سو معمولا سودده هستند و از سوی دیگر خرید آن‌ها به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارد، به جذابیت این روزهای بازار سرمایه تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که مشارکت سهامداران در خرید عرضه‌های اولیه به عدد سه میلیون نفر نیز...

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸:۱۱ بعد از ظهر
  • شاخص بورس بالاخره دو میلیون واحدی شد شاخص بورس بالاخره دو میلیون واحدی شد

    شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز بازار سرمایه از مرز دو میلیون واحد عبور کرد.

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶:۳۳ بعد از ظهر
  •  معمای ورود «خودرو» به بورس معمای ورود «خودرو» به بورس

    در شرایطی که دولت همچنان زیر بار لغو قیمت‌گذاری دستوری خودروهای داخلی نمی‌رود، مدتی است پیشنهاد عرضه خودرو در بورس کالا مطرح شده است. مدافعان این طرح معتقدند با عرضه خودرو در بورس کالا، فروش خودروسازان شفاف‌تر و کشف قیمت نیز انجام خواهد شد.

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴:۱۸ بعد از ظهر
  •  شوک بورسی به وام مسکن شوک بورسی به وام مسکن

    هزینه خرید «امتیاز وام مسکن» با صعود قیمت اوراق از کف ۵ ساله، روند افزایشی پیدا کرد. میانگین قیمت هر فقره اوراق وام خرید مسکن در سال ۹۸ به پایین‌ترین سطح در مقایسه با سال‌های قبل از آن رسید؛ به‌طوری‌که با بی‌اثر شدن قدرت وام برای غالب متقاض...

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲:۳۰ بعد از ظهر
  •  عالیجناب شستا و ماکارونی با رشته‌های طلا عالیجناب شستا و ماکارونی با رشته‌های طلا

    روز گذشته هشتگ‌های دارایکم، ETF، بورس، بازار و عرضه‌اولیه جزو هشتگ‌های پرکاربرد در میان فعالان بازار سرمایه در شبکه‌های اجتماعی بود.

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱:۱ بعد از ظهر
  •  نوسان بورس محدود می‌شود؟ نوسان بورس محدود می‌شود؟

    پرونده‌ای که ۴ ماه پیش به بایگانی سپرده شده بود، ظاهرا دوباره به جریان افتاده است. گفته می‌شود درپی ابراز نگرانی برخی اقتصاددانان از اثرگذاری رشد بورس بر افزایش انتظارات تورمی و همچنین فشار برخی مراجع تصمیم‌گیری در پارلمان، طرح اعمال دامنه ...