آخرین و جدیدترین اخبار بورس تهران امروز - اخبار بورس کالا

تعداد کل: 4969 صفحه 239 از 249
  • بورس 2011 صدرنشین؛ بورس 90 حاشیه‌نشینبورس 2011 صدرنشین؛ بورس 90 حاشیه‌نشین

    در حالي كه بورس تهران در سال 1390 شمسي با ثبت بازدهي 2/11 درصدي عملكرد خوبي نداشت، سال 2011 ميلادي روايتگر صدرنشيني بورس تهران در جهان با بازدهي 5/29 درصدي است

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • صدرنشين‌های بورس تهرانصدرنشين‌های بورس تهران

    دریجی سهام سیمانی در آستانه فصل مجامع، شواهدی از چرخش گروه‌های برتر در بورس تهران است؛ اتفاقی که موجب شده این بار تحلیلگران تکنیکال گمانه‌زنی‌های متفاوتی از گروه‌های پیش روی بازار در فصل رونق بورس بیان کنند؛ پیش‌بینی‌هایی که از صدرنشینی احتمالی سیمانی‌ها، تایرسازان، تجهیزاتی‌ها و احتمال بازگشت رونق به سهام خودروسازان حکایت دارد....

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • مهمترين چالش های پيش روی بازار آتیمهمترين چالش های پيش روی بازار آتی

    يل حساسيت‌هاي موجود و اهميت اين قراردادها در كاهش ريسك سرمايه‌گذاري و وجود برخي مشكلات كه هم درون سازماني و هم برون سازماني بوده، انتظارات فعالان بازار به نحو مطلوبي برآورده نشده است. ...

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • کاهش فاصله قیمت سکه آتی، نقد و نرخ خرید بانک مرکزیکاهش فاصله قیمت سکه آتی، نقد و نرخ خرید بانک مرکزی

    تداوم کاهش قیمت سکه در معاملات آتی برای سومین روز متوالی و کاهش قیمت سکه در بازار نقد به تناسب نرخ دلار، باعث شده هر روز فاصله قیمت سکه با نرخ پیشنهادی بانک مرکزی برای خرید سکه‌های پیش‌فروش از مردم کاهش ‌پیدا کند.

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • قيمت سكه‌های بورس كالای ايران 4 درصد ارزان شدقيمت سكه‌های بورس كالای ايران 4 درصد ارزان شد

    سردار خالدي: قيمت سكه در حالي طي هفته گذشته با افت 4 درصدي همراه بود كه روند حجم و ارزش مبادلات در بازار آتي بورس كالاي‌ ايران با افزايش نزديك 30 درصدي نخستين ركورد سال 91 را ثبت كرد.

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۱
  • بورس؛ هر روز تحت تاثير يك رخدادبورس؛ هر روز تحت تاثير يك رخداد

    رس تهران اين روزها بلافاصله به هر اتفاقي واكنش نشان مي‌دهد، يك روز به مذاكرات مثبت سياسي و يك روز به افت قيمت دلار يا حتي يك اظهارنظر. ...

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۱
  • افت کامل سکه آتی در دامنه ۵ درصدافت کامل سکه آتی در دامنه ۵ درصد

    در ادامه ریزش قیمت سکه در معاملات آتی، امروز نیز با توجه به کاهش دلار و باز شدن بازار جهانی با روند کاهشی، قرار داد‌های آتی مجدداً سقوط 5 درصدی قیمت را در کلیه قرارداد‌های خود ثبت کرد.

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
  • قيمت سكه سررسيد ارديبهشت‌ماه 696 هزار تومانقيمت سكه سررسيد ارديبهشت‌ماه 696 هزار تومان

    تاكيد بانك مركزي مبني بر تحويل پيش فروش سكه‌هاي ثبت‌نامي در روز 29 فروردين‌ماه و سازنده بودن مذاكرات هسته‌اي ايران انتظارات براي افت قيمت سكه طي روزهاي آينده را بيش از پيش قوت بخشيده است.

    ۲۸ فروردین ۱۳۹۱
  • واکنش انفجاری بورس به مذاکرات سازنده 1+5 با ایرانواکنش انفجاری بورس به مذاکرات سازنده 1+5 با ایران

    شاخص کل بورس در واکنش مثبت به مذاکرات سازنده گروه 1+5 با ایران از مرز 27 هزار واحد عبور کرد تا رکورد تازه ای را در تاریخ بورس کشور به ثبت برساند.

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۱
  • سقوط قيمت سکه در بورس کالا سقوط قيمت سکه در بورس کالا

    در حال حاضر نرخ هایی روی تابلوی معاملات آتی در بورس کالا برای خرید و فروش هر قطعه سکه بهار آزادی ثبت می شود که بدبین ترین کارشناسان بازار سکه، تصور چنین قیمت هایی را نمی کردند.

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۱
  • افزایش حجم و ارزش معاملات بورس کالاافزایش حجم و ارزش معاملات بورس کالا

    در سومین هفته فروردین ماه جاری ، 350 هزار تن انواع کالاهای صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی در بورس کالای ایران مورد مبادله قرار گرفت که ارزش این حجم معاملات به بیش از 4 هزار و 336 میلیارد ریال رسید.

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
  • افت 16 هزار تومانی سکه آتی فروردین در آخرین روز معاملاتیافت 16 هزار تومانی سکه آتی فروردین در آخرین روز معاملاتی

    سکه آتی امروز همگام با افت 16 دلاری انس جهانی، روند منفی را سپری می‌کند که قرارداد فروردین ماه در آخرین روز معاملاتی خود بیشترین افت را به خود اختصاص داده است.

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۱
  • گمانه‌زنی ها از آينده سكه آتیگمانه‌زنی ها از آينده سكه آتی

    اشتباه معامله‌گران؛ قيمت سررسيد ارديبهشت‌ماه از فروردين ماه پايين تر آمد!

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۱
  • شاخص سهام آسیا کاهش یافتشاخص سهام آسیا کاهش یافت

    به دنبال ادامه نگرانیها نسبت به بحران بدهی منطقه یورو و وضعیت اقتصادی آمریکا شاخص سهام آسیا برای ششمین روز متوالی کاهش یافت.

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱
  • خيز خوش‌بينانه بورس تهرانخيز خوش‌بينانه بورس تهران

    بيشترين بازدهي بورس در سال‌جاري به هفته خلوت نوروزي و البته پررونق بازار مربوط مي‌شد، زماني كه بورس تهران در يك هفته 6/2 درصد سود حاصل از تغييرات قيمت سهام به سرمايه‌گذاران خود داده بود. اما فعالان بازار سرمايه ايران در شرايطي روزهاي پاياني نخستين‌ماه سال را سپري مي‌كنند كه پس از تعيين نهايي محل مذاكرات هسته‌اي عملا خوش‌بيني مضاعفي نسبت به آينده حل و فصل ريسك‌هاي سيستماتيك بازار؛ يعني تحولات سياسي به وجود آمده است. در اين بين خوش‌بيني‌هاي فعالان بازار سرمايه با افت محدود قيمت دلار و البته كاهش قابل اعتناي سكه طلا به عنوان تضعيف دو بازار رقيب تلقي شده تا به اين ترتيب اميدواري بورس‌بازان به بازگشت آرامش توام با رونق به بورس دو چندان شود....

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱
  • برنامه‌های بورس کالا در سال 91 برنامه‌های بورس کالا در سال 91

    مدیرعامل بورس کالای ایران ضمن اعلام برنامه های آتی بورس کالا گفت: بورس کالا یکی از ابزارهای مهم توسعه اقتصادی کشورهای پیشرفته است و می‌تواند تاثیر بسزایی در عرصه کلان اقتصادی هر کشوری ایفا کند.

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
  • رشد 118 واحدی شاخص کل بورسرشد 118 واحدی شاخص کل بورس

    شاخص کل بورس امروز با رشدی 181 واحدی به رقم 26 هزار و 664 رسید و در داد و ستدهای روز جاری بورس شاخص‌ها در مسیر صعودی قرار گرفتند.

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
  • شاخص سهام در بازارهای آسیا کاهش یافتشاخص سهام در بازارهای آسیا کاهش یافت

    به دلیل کاهش اشتغال زایی در اقتصاد آمریکا شاخص سهام در بازارهای مالی آسیا برای چهارمین روز متوالی با کاهش روبرو شد.

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۱
  • سردرگمی شاخص های جهانی سردرگمی شاخص های جهانی

    شاخص های جهانی در آخرین روز کاری هفته اغلب مابین افزایش و کاهش سردرگم بودند و دلیل آن، تعطیلی بازارهای جهانی به مناسبت جمعه پاک بود.

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۱
تعداد کل: 4969 صفحه 239 از 249
نتایج یافت شده: 0 مورد