بورس | اخبار بورس

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲۵۲ از ۳۰۲
  • ناجی بازار قراردادهای آتی سکه چیست؟ناجی بازار قراردادهای آتی سکه چیست؟

    بازار قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا، روزهای خوشی را از سرگذراند، اما این روزها گویا رمقی برای ادامه راه برایش نمانده است!

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۳۰:۳۶ قبل از ظهر
  • روند معاملات آتی سکهروند معاملات آتی سکه

    در پایان معاملات آتی سکه تمام سررسید‌ها به دنبال روزهای گذشته باز هم با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۱:۱۷ قبل از ظهر
  • علل رشد بورس قبل از انتخاباتعلل رشد بورس قبل از انتخابات

    تنها 10 روز به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و این در حالی است که براساس اظهارنظر بالاترین مقام اجرایی بازار سرمایه، مساله انتخابات روی بورس بی‌تاثیر نیست و البته اثرات آن در کوتاه‌مدت روانی و گذرا است

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۹:۵۵ قبل از ظهر
  • رکود در معاملات سکه آتی رکود در معاملات سکه آتی

    قیمت جهانی طلا که مدتی بود به درستی بازارهای طلا و سکه داخلی را با همراه کرده بود، پس از ریزش شدید در ماه مارس، همچنان با فراز و نشیب فراوان دست به گریبان است و کارشناسان مختلف در خصوص روند آینده آن نظرات متفاوت و بعضا کاملا متضادی را ارائه...

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۵:۴۵ قبل از ظهر
  • امواج، «آتی» را به کدام سو می‌برد؟امواج، «آتی» را به کدام سو می‌برد؟

    طی هفته گذشته، به غیر از بازار آزاد دلار که روند ثابت صعودی را پیش گرفته بود، بازارهای جهانی طلا، سکه نقدی و سکه آتی، روزهای پر نوسانی را از سر گذراندند.

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۹:۵۱ قبل از ظهر
  • حركت سرمايه‌گذاران به سمت گروه‌های حاشيه‌ای حركت سرمايه‌گذاران به سمت گروه‌های حاشيه‌ای

    بورس اوراق بهادار تهران با ثبت بازدهی 58/5 درصد در هفته‌ گذشته ركوردزني جديدي براي سرمایه‌گذاران خود به همراه داشت.

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۸:۵۸ قبل از ظهر
  • سکه آتی، این بار از پی دلار سکه آتی، این بار از پی دلار

    بهای جهانی طلا روز سه شنبه با صعود ارزش دلار آمریکا، اندکی کاهش یافت. این روند نزولی به دلیل مطرح شدن احتمال عقب نشینی بانک مرکزی آمریکا از اجرای برنامه انبساطی پولی که تاکنون یکی از عوامل اصلی تقویت طلا بوده روی داده است.

    ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۶:۲۶ بعد از ظهر
  • اصلاح قیمت‌ها در بازار آتی سکه طلااصلاح قیمت‌ها در بازار آتی سکه طلا

    ادامه خرید طلا از سوی بانک‌های مرکزی جهان و افزایش تقاضای فیزیکی از طرف سرمایه‌گذاران آسیایی، روز گذشته موجب افزایش نسبی قیمت جهانی طلا شد.

    ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۸:۵۸:۵۹ قبل از ظهر
  • سکه آتی با فراغ بال در مسیر صعود سکه آتی با فراغ بال در مسیر صعود

    پس از اینکه چهارشنبه هفته گذشته انتشار اطلاعات اقتصادی و اظهارات برنانکه موجب شد تا بهای اونس طلا تا 1400دلار افزایش یابد، با وجود اینکه وی به نحوی حرف خود را اصلاح كرد، اما قیمت این فلز دوباره با کاهش مواجه شد و روز جمعه در پایان معاملات ب...

    ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱:۵۷ بعد از ظهر
  • افزایش قیمت سکه آتی ادامه می‌یابد؟ افزایش قیمت سکه آتی ادامه می‌یابد؟

    پس از طی یک هفته روند نزولی در بازار قراردادهای آتی سکه طلا در بورس کالا، روز گذشته از همان ابتدای معاملات، قيمت‌ها در هر سه سررسید با افزایش مواجه شد. قیمت‌ها در بازار نقدی سکه و طلا نیز در این روز در قیاس با آخرین روز هفته گذشته با افزایش...

    ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۹:۲۶ قبل از ظهر
  • افزایش تردیدآمیز و ریزش پرقدرت قیمت در بازار آتی سکه افزایش تردیدآمیز و ریزش پرقدرت قیمت در بازار آتی سکه

    این روزها همسویی بازارها با هم، مثال‌زدنی است! طی هفته‌ای که گذشت، بازارهای طلا، سکه نقدی و آتی در داخل کشور، کاملا در مسیر تحولات اونس جهانی حرکت کردند.

    ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۶:۲۰ قبل از ظهر
  • بورس از بازارهای رقیب جا ماندبورس از بازارهای رقیب جا ماند

    مصوبات اقتصادی تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه 92 و التهاب ناشی از تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری منجر شد تا بازار سرمایه کشور که در هفته‌های گذشته رکورد دار رشد بود، نسبت به بازار‌های موازی عقب‌نشینی کند...