اخبار طلا

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲ از ۲۷۵
  •  معاملات طلا با احتیاط انجام می‌شود معاملات طلا با احتیاط انجام می‌شود

    رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: با تصویب نرخ جدید دلار صبح دیروز شوک قیمتی به بازار ارز و طلا وارد شد به‌گونه‌ای که بهای سکه تمام با شوک قیمتی ۲۰۰ هزار تومانی و قیمت نیم‌سکه نیز با شوک ۱۰۰ هزار تومانی همراه شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ح...

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۳:۳ بعد از ظهر
  •  طلا، دلار را پشت‌سر گذاشت طلا، دلار را پشت‌سر گذاشت

    سردرگمی بازارهای جهانی به‌دلیل جنگ تجاری آمریکا و چین با انتشار گزارش اشتغال به سود طلا پیش رفت. فرصت‌های شغلی که در ماه مارس ایجاد شدند با پیش‌بینی ۱۹۳ هزارتایی وزارت کار فاصله زیادی داشت؛ تنها ۱۰۳ هزار فرصت جدید در این بازه تولید شد که ب...

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۷:۳ بعد از ظهر
  • دلار را با پشتوانه«طلا» دلگرم کنیددلار را با پشتوانه«طلا» دلگرم کنید

    نماینده جمهوری‌خواه ویرجینیای غربی، الکس مونی، لایحه‌ای را مطرح و پیشنهاد کرده است که طلا به عنوان پشتوانه دلار تعیین شود. اما آیا آمریکا این مقدار طلا در اختیار دارد؟

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۴:۱۰ بعد از ظهر
  •  عامل اصلی افزایش قیمت طلا در هفته جاری عامل اصلی افزایش قیمت طلا در هفته جاری

    قیمت طلا این اواخر تحت تاثیر اخبار مربوط به وضع تعرفه‌های بالاتر از سوی آمریکا و چین برای کالاهای یکدیگر، بالا و پایین رفته است. اواخر هفته گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، تهدید کرد برای ۱۰۰ میلیارد دلار دیگر واردات کالاهای چینی تعرف...

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۳:۲۵ بعد از ظهر
  •  قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت

    قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه تحت تاثیر ریسک‌گریزی سرمایه گذاران که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، اندکی افزایش یافت.

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۳:۵۵ بعد از ظهر
  •  قیمت اونس طلا کاهش یافت قیمت اونس طلا کاهش یافت

    قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا در هفته جاری که از ارزش دلار حمایت کرد، اندکی کاهش یافت.

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱:۷ قبل از ظهر
  •  ابهام در روند آتی طلا ابهام در روند آتی طلا

    بر اساس ارزیابی هفتگی پایگاه اینترنتی کیتکو (Kitco News) از نظر سرمایه‌گذاران خرد و تحلیلگران حرفه‌ای، روند قیمتی طلا در میا‌ن‌مدت مبهم است. پیش‌بینی هفته گذشته این پایگاه با ثبت انتظار کاهشی هر دو گروه انجام شده بود که در نهایت با تضعیف ن...

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳:۲۳ قبل از ظهر
  •  افزایش قیمت طلا در واکنش به عقبگرد دلار افزایش قیمت طلا در واکنش به عقبگرد دلار

    قیمت طلا روز دوشنبه در پی ضعیف شدن ارزش دلار و انتظار سرمایه‌گذاران برای روشن شدن دورنمای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا، افزایش یافت.

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵:۱۵ بعد از ظهر
  • سرگیجه کارشناسان در بازار طلا؟سرگیجه کارشناسان در بازار طلا؟

    پیش‌بینی این هفته پایگاه خبری کیتکو درباره روند قیمت اونس جهانی به اجماع قاطع در هیچ یک از گروه‌ها نینجامید. در نسخه اول نظرسنجی این هفته ۱۹ تحلیلگر باسابقه در بازار جهانی شرکت کردند. از این تعداد ۷ نفر معادل ۳۷ درصد به افزایش قیمت طلا رای ...

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰:۳۵ قبل از ظهر
  • تمدید نبرد طلا و دلار برای یک هفته دیگر؟تمدید نبرد طلا و دلار برای یک هفته دیگر؟

    با اینکه شاخص دلار با پشتیبانی رشد غیررسمی نرخ بهره بر اونس طلا موقتا غلبه کرد؛ اما آیا توجه بازارها کماکان به نرخ بهره معطوف خواهد ماند؟ نرخ بهره نقش موثری درخصوص نتیجه نبرد دلار و طلا دارد و توجه بازارها به این نرخ موثر قطع نخواهد شد. با ...

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹:۲۷ قبل از ظهر
  •  اونس طلا بدترین هفته سال ۲۰۱۸ را تجربه کرد اونس طلا بدترین هفته سال ۲۰۱۸ را تجربه کرد

    نزول قیمت فلز زرد به ۱۳۲۹ دلار، زمینه‌ساز ثبت بدترین هفته طلا در سال جاری میلادی شد.

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷:۵۸ قبل از ظهر
  •  هفته نبرد طلا و دلار هفته نبرد طلا و دلار

    روند قیمت اونس طلا در هفته آینده با دو رویکرد متفاوت پیش‌بینی می‌شود. هرچند این دو دیدگاه در یک نقطه تلاقی دارند؛ اما یکی با روند افزایشی طلا و دیگری با کاهش هفتگی فلز زرد توافق دارد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹:۳۳ بعد از ظهر
  • صفحه ۲ از ۲۷۵