اخبار طلا

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۵ از ۲۷۷
  • سرگیجه کارشناسان در بازار طلا؟سرگیجه کارشناسان در بازار طلا؟

    پیش‌بینی این هفته پایگاه خبری کیتکو درباره روند قیمت اونس جهانی به اجماع قاطع در هیچ یک از گروه‌ها نینجامید. در نسخه اول نظرسنجی این هفته ۱۹ تحلیلگر باسابقه در بازار جهانی شرکت کردند. از این تعداد ۷ نفر معادل ۳۷ درصد به افزایش قیمت طلا رای ...

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰:۳۵ قبل از ظهر
  • تمدید نبرد طلا و دلار برای یک هفته دیگر؟تمدید نبرد طلا و دلار برای یک هفته دیگر؟

    با اینکه شاخص دلار با پشتیبانی رشد غیررسمی نرخ بهره بر اونس طلا موقتا غلبه کرد؛ اما آیا توجه بازارها کماکان به نرخ بهره معطوف خواهد ماند؟ نرخ بهره نقش موثری درخصوص نتیجه نبرد دلار و طلا دارد و توجه بازارها به این نرخ موثر قطع نخواهد شد. با ...

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹:۲۷ قبل از ظهر
  •  اونس طلا بدترین هفته سال ۲۰۱۸ را تجربه کرد اونس طلا بدترین هفته سال ۲۰۱۸ را تجربه کرد

    نزول قیمت فلز زرد به ۱۳۲۹ دلار، زمینه‌ساز ثبت بدترین هفته طلا در سال جاری میلادی شد.

    ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷:۵۸ قبل از ظهر
  •  هفته نبرد طلا و دلار هفته نبرد طلا و دلار

    روند قیمت اونس طلا در هفته آینده با دو رویکرد متفاوت پیش‌بینی می‌شود. هرچند این دو دیدگاه در یک نقطه تلاقی دارند؛ اما یکی با روند افزایشی طلا و دیگری با کاهش هفتگی فلز زرد توافق دارد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹:۳۳ بعد از ظهر
  •  پیش‌بینی صعود قیمت طلای جهانی در هفته جاری پیش‌بینی صعود قیمت طلای جهانی در هفته جاری

    در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، کارشناسان فلزات ارزشمند در وال استریت همانند سرمایه‌گذاران دیدگاه خوش بینانه‌ای نسبت به رشد قیمت طلا در هفته جاری پیدا کردند.

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷:۴۵ قبل از ظهر
  • بازار ارز و سکه فروکش کردبازار ارز و سکه فروکش کرد

    در بازار نخستین روز هفته، قیمت دلار و سکه فروکش کرد و نسبت به آخر هفته اخیر، قیمت‌ها کاهشی شده است.

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶:۱۹ قبل از ظهر
  •  بهترین هفته طلا از آگوست ۲۰۱۶ رقم خورد بهترین هفته طلا از آگوست ۲۰۱۶ رقم خورد

    تورم آمریکا بازارهای جهانی را وارد فاز جدیدی کرد. بلافاصله پس از انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده و سبقت آن از پیش‌بینی وزارت کار ایالات متحده، شاخص دلار تقویت و اونس طلا تضعیف شد؛ اما پس از گذشت یک ساعت ورق در این بازارها برگشت. شاخص دلا...

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸:۱ قبل از ظهر
  •  روند افزایش قیمت طلا از سرگرفته شد روند افزایش قیمت طلا از سرگرفته شد

     هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۶ درصد رشد کرد و به ۱۳۲۳.۶۸ دلار رسید. این فلز ارزشمند هفته گذشته ۱.۲ درصد کاهش داشت که دومین کاهش هفتگی متوالی بود.

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵:۶ قبل از ظهر
  • فراز و فرود قیمت‌های جهانی طلا در بازار آتیفراز و فرود قیمت‌های جهانی طلا در بازار آتی

    نوسان قیمت سررسیدهای طولانی‌مدت در بازار آتی سکه نشان می‌دهد که بسیاری از تحلیلگران به دورنمای رشد قیمت‌های جهانی طلا خوش‌بین هستند و این مطلب نشان می‌دهد که بازار آتی از هم‌اکنون برای برخی موقعیت‌های پیش‌رو پیشقدم شده است. فراز و فرود قیمت...

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰:۹ قبل از ظهر
  •  ادامه پس‌لرزه آمار اقتصادی آمریکا در بازار جهانی طلا ادامه پس‌لرزه آمار اقتصادی آمریکا در بازار جهانی طلا

    قیمت طلا روز دوشنبه پس از آمار اشتغال بهتر از حد مطلوب آمریکا که دورنمای افزایش بیشتر نرخ‌های بهره این کشور در سال جاری را تقویت کرد کاهش یافت.

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۱:۴۰ قبل از ظهر
  •  طلا از رویای ۱۳۷۰ دلاری دورتر می‌شود؟ طلا از رویای ۱۳۷۰ دلاری دورتر می‌شود؟

    فلز زرد که هفته گذشته را با امید عبور از قیمت ۱۳۶۸ دلاری استارت زده بود، تا انتهای این هفته نزدیک به ۱۸ دلار افت کرد. شاخص دلار در هفته آتی از ۳ جبهه مورد حمایت قرار خواهد گرفت؛ اما آیا این حمایت ۳ جانبه می‌تواند از روند نزولی شاخص دلار در ...

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۵:۵۳ قبل از ظهر
  • پیش بینی قیمت طلا: قیمت طلای جهانی ارزان‌تر می‌شودپیش بینی قیمت طلا: قیمت طلای جهانی ارزان‌تر می‌شود

    کارشناسان و سرمایه‌گذاران شرکت کننده در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز برای نخستین بار در سال میلادی جاری اختلاف نظر عمیقی درباره روند قیمت طلا در هفته جاری داشتند.

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵:۴۵ قبل از ظهر
  • صفحه ۵ از ۲۷۷