اخبار خودرو

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۸۳ از ۹۲
  • چینی‌ها سوپاپ اطمینان خودروسازی ایران؟چینی‌ها سوپاپ اطمینان خودروسازی ایران؟

    با حضور خودروسازان اروپایی در ایران، گویا وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر میلی به گسترش فعالیت شرکت‌های چینی در بازار خودرو کشور نداشته و حالا این پرسش مطرح می‌شود که آیا راندن چینی‌ها به صلاح صنعت و بازار خودرو کشور است؟

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲:۲۴ قبل از ظهر
  • ورود رسمی نیسان به ایران، جوک یا واقعیت؟ ورود رسمی نیسان به ایران، جوک یا واقعیت؟

    در روزهایی که تب دریافت نمایندگی رسمی خودروسازان خارجی در ایران داغ است، یک شرکت مدعی شده توانسته مجوز رسمی نمایندگی محصولات نیسان موتورز ژاپن را دریافت کند.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۷:۳۶ قبل از ظهر
  • عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا به فولکس‌ واگن رسید عنوان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا به فولکس‌ واگن رسید

    گروه فولکس‌ واگن با فروش ۷٫۶۱ میلیون دستگاه خودرو تا پایان ماه سپتامبر، بزرگ‌ترین خودروساز دنیا لقب گرفت.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۱:۸ قبل از ظهر
  • بیشترین واردات نیمه نخست امسال به نام «خودرو سواری» ثبت شد بیشترین واردات نیمه نخست امسال به نام «خودرو سواری» ثبت شد

    بررسی آمارهای واردات نشان می دهد در ۶ ماه نخست امسال خودرو بویژه «خودرو سواری» و «قطعات منفصله خودروهای سواری» بیشترین واردات را به ارزش ۸۳۷ میلیون دلار به خود اختصاص داده اند.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۳۷:۳ قبل از ظهر
  • پراید و تیبا در برزخ!پراید و تیبا در برزخ!

    نماینده رنو در ایران در حالی اخیرا از احتمال تولید خودروی ارزان قیمت کوئید در ایران خودرو خبر داده که تحقق این موضوع عرصه را بر سایپا برای فروش محصولاتی چون پراید و تیبا تنگ خواهد کرد.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۶:۴۶ قبل از ظهر
  • ساخت خودروی جدید سواری در روسیهساخت خودروی جدید سواری در روسیه

    کارخانه لادای روسیه خودروی جدید سواری شاسی بلند به بازار عرضه کرد.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۴:۱۴ قبل از ظهر
  • این شرکت‌ها قانون را نقض کرده‌اند!این شرکت‌ها قانون را نقض کرده‌اند!

    شرکت‌های معین موتور، پرشیا خودرو، نگین خودرو، ستاره ایران، رامک خودرو، آلفا موتور، مرتب خودرو و نیرو خودرو آسیا از اجرای برخی الزامات قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو خودداری کرده‌اند.

    ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۸:۲۷ قبل از ظهر
  • سوخت کارت سوخت!سوخت کارت سوخت!

    کارت سوخت درحالی کم‌کم ۱۰ساله می‌شود که روزهای سرگردانی را پشت سر می‌گذارد.

    ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳:۱۰ قبل از ظهر
  • رقابت فرانسوی ها در سرزمین پارسرقابت فرانسوی ها در سرزمین پارس

    حضور هم‌زمان پژو و رنو در بازار ایران‌همچنان با ابهامات بسیاری مواجه است و بسیاری به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که کدام‌یک می‌توانند حضور موفق‌تری در بازار کشورمان داشته باشند. حضور دو رقیبی که در کشور خودشان نیز رقابت شدیدی با یکدیگر ...

    ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰:۲۱ قبل از ظهر
  • رکود در تولید خودرو نداریم رکود در تولید خودرو نداریم

    پیش‌بینی چشم‌انداز صنعت خودرو در نیمه دوم سال امیدوارکننده است زیرا در ابتدای سال در حوزه خودرو وضعیت امیدوارکننده نبود اما در فصل تابستان وضعیت بهبود پیدا کرد و شاید بتوانیم به برنامه‌ای که برای تولید پیش‌بینی شده بود دست پیدا کنیم.

    ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۴:۳ قبل از ظهر
  • کاهش 90 درصدی تخلفات در مراکز معاینه فنی با سامانه سیمفاکاهش 90 درصدی تخلفات در مراکز معاینه فنی با سامانه سیمفا

    مدیر عامل اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشوراز کاهش 90درصدی تخلفات در مراکز معاینه فنی قرار داد.

    ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۵:۱۱ قبل از ظهر
  • فراخوان جهانی تویوتا برای ۵.۸ میلیون خودروفراخوان جهانی تویوتا برای ۵.۸ میلیون خودرو

    تویوتا موتور برای ۵.۸ میلیون خودرو در سراسر جهان که به ایربگهای معیوب تاکاتا مجهز هستند، فراخوان داد.

    ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۹:۳۷ قبل از ظهر
  • صفحه ۸۳ از ۹۲