اخبار خودرو

تعداد کل: 1968 صفحه 79 از 99
  • پیش فروش اچ ۳۰ کراس ایران خودرو آغاز شد پیش فروش اچ ۳۰ کراس ایران خودرو آغاز شد

    گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با آغاز ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، طرح پیش فروش محصول اج۳۰ کراس را از دیروز به اجرا گذاشته شد.

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • شتاب طراحی سیستمهای هیبریدی در تویوتا شتاب طراحی سیستمهای هیبریدی در تویوتا

    تویوتا موتور اعلام کرد به منظور تسریع معرفی موتورهای پاک و عمل به استانداردهای جهانی سخت گیرانه آلایندگی، طراحی فناوری بنزینی-هیبریدی را در پنج سال آینده گسترش خواهد داد.

    ۸ دی ۱۴۰۱
  • نهادینه شدن شعار حق با مشتری در ایران نهادینه شدن شعار حق با مشتری در ایران

    امروزه با توجه به گسترش رقابت در بازار جهان وتاثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکت های تولیدی و خدماتی به اهمیت ارایه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید سیستم های مکانیزه یکپارچه در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش دو چندان شده است.

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • تولید مینی‌بوس کاهش یافتتولید مینی‌بوس کاهش یافت

    آبان ماه امسال تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس به طور میانگین ۴۶.۸ درصد کاهش یافته است.

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • حال و هوای خودروسازان یک سال پس‌از «کمپین»حال و هوای خودروسازان یک سال پس‌از «کمپین»

    در روزهایی که نمایشگاهداران خودرو پایتخت از رکود سنگین در بازار می‌گویند، خودروسازان روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارند و از همین رو قادر به قبول تعهد جدید به‌خصوص در حوزه فروش اعتباری نیستند.

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
  • پژو ۲۰۶ سه ستاره شدپژو ۲۰۶ سه ستاره شد

    نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به آبان، حکایت از ارتقای کیفی پژو ۲۰۶‌هاچ‌بک به سطح سه ستاره دارد.

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • موتورسیکلت‌های آلاینده دوباره جان می‌گیرند!؟موتورسیکلت‌های آلاینده دوباره جان می‌گیرند!؟

    در حالی کلان‌شهرها از جمله پایتخت درگیر معضل آلودگی هوا هستند که شنیده می‌شود تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری به عنوان یکی از متهمان اصلی آلایندگی هوای تهران قرار است دوباره از سر گرفته شود.

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • سی ان جی ۱۳درصد سوخت خودروها را تشکیل می‌دهدسی ان جی ۱۳درصد سوخت خودروها را تشکیل می‌دهد

    رئیس همایش CNG با اشاره به اینکه فقط 13 درصد از حمل و نقل کشور را CNG تشکیل داده است،‌ گفت: بیشترین آلایندگی هوای کلانشهرها مربوط به سوخت‌های بنزین و گازوئیل است.

    ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • فروش کولئوس جدید با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون‌تومان فروش کولئوس جدید با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون‌تومان

    مدیرعامل نگین‌خودرو از آغاز فروش کولئوس جدید با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون‌تومان خبرداد.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • دستورالعمل جدید واردات خودرو در هیات دولت دستورالعمل جدید واردات خودرو در هیات دولت

    وزارت صنعت، معدن و تجارت طی طرحی پیشنهادی به هیات دولت تحت عنوان «دستورالعمل و ضوابط واردات خودرو و نحوه همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی»، واردات خودرو را منوط به سرمایه‌گذاری تولید داخل وارد‌کنندگان کرد.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • سهم 8 درصدی بخش خصوصی در تولید خودروسهم 8 درصدی بخش خصوصی در تولید خودرو

    آمار تولید خودروهای سواری کشور طی 8 ماه امسال در حالی اعلام شده که با وجود رشد 40 درصدی سه خودروساز بزرگ داخلی، خصوصی‌ها افزایش تیراژی بسیار اندک را تجربه کرده‌اند تا همچنان زیر سایه نیمه‌دولتی‌ها باقی بمانند.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • همکاری شرکت توف سود آلمان با یکی ازخودروسازان ایران برای ارتقای ایمنیهمکاری شرکت توف سود آلمان با یکی ازخودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی

    مدیرعامل دفتر شرکت توف سود آلمان در تهران از آغاز همکاری با یک شرکت خودروساز بزرگ ایرانی برای ارتقا ایمنی و ممیزی خودروهای تولیدی این مجموعه خبر داد.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • واگذاری جایگاه‌های سوخت کار اشتباهی استواگذاری جایگاه‌های سوخت کار اشتباهی است

    مزایده ۴۰ جایگاه سوخت دولتی دیگر در حالی در ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود که رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت به شدت نسبت به واگذاری جایگاه‌های سوخت به بخش خصوصی انتقاد کرد و این اقدام را اشتباه دانست.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • احتمال توقف واردات هوندااحتمال توقف واردات هوندا

    در شرایطی که شرکت واردکننده خودروهای هوندا درگیر توقف شماره‌گذاری خودروهای وارد شده از آمریکا است، احتمال لغو مجوز و توقف فعالیت این شرکت در زمینه ثبت سفارش و واردات خودروهای هوندا نیز مطرح شده است.

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
  • راز گسترش چینی‌ها در بازار خودرو ایران راز گسترش چینی‌ها در بازار خودرو ایران

    در‌حالی‌که گمان می‌رفت پس از توافق هسته‌ای و برجام، خودروسازان چینی در بازار ایران به حاشیه بروند، با این حال حضور آنها گسترده‌تر شده است و هم‌اکنون 65 درصد برندهای صنعت خودرو کشور، به چینی‌ها تعلق دارد.

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  • شرایط رقابت‌پذیری صنعت خودرو ایران فراهم نیست شرایط رقابت‌پذیری صنعت خودرو ایران فراهم نیست

    مجموع سهم بخش خصوصی و واردات از بازار خودرو حدود ۷ تا ۸ درصد است در نتیجه اصلا شکل گیری رقابت در چنین بازاری مفهوم ندارد، باید بپذیریم که حضور دولت در صنعت خودرو ، مانع اصلی رقابتی شدن تولید و بازار خودرو است.

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
  • مدارک و شرایط لازم برای تعویض قطعات اصلی خودرو یا تغییر رنگ مدارک و شرایط لازم برای تعویض قطعات اصلی خودرو یا تغییر رنگ

    شهروندانی که تصمیم دارند قطعات اصلی خودرو را تعویض کنند یا تغییر رنگ دهند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارائه مدارک و مهیا کردن شرایط مورد نیاز می توانند نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند.

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
  • قانون کاهش آلودگی هوا اعمال نشده است قانون کاهش آلودگی هوا اعمال نشده است

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه راهکار اساسی کاهش آلودگی هوا اجرای قانون است، اعلام کرد: این مهم در حالی است که قانون کاهش آلودگی هوا اعمال نشده است.

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
  • تولید خودرو افزایش یافتتولید خودرو افزایش یافت

    آبان ماه امسال تولید انواع خودرو ۱۳۱.۷ درصد افزایش یافته است.

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۵
تعداد کل: 1968 صفحه 79 از 99

اخبار خودرو

نتایج یافت شده: 0 مورد