راهنمای خرید دستبند طلا زنانه + 10 نکته عالی برای خرید بهتر

راهنمای خرید دستبند طلا زنانه + 10 نکته عالی برای خرید بهتر
در این مقاله 10 نکته که در خرید دستبند طلای زنانه لازم است بدانید گفته شده با خواندن این راهنمای جامع خرید دستبند زنانه طلا بهترین خرید را انجام دهید

راهنمای خرید دستبند طلا زنانه یک راهنمای جامع و کامل برای آشنایی شما با خرید این قطعه طلای دوست‌داشتنی است. بشخصه دستبند طلا تنها قطعه‌ای است که در میان یک سرویس کامل آن را می‌پسندم. تقریباً دختری ۱۰ساله بودم که سه النگوی مات و براق هدیه گرفتم. برایم صدای برخورد النگوها به هم خوشایند نبود پس همیشه در بالاترین قسمت دستم آنها را به‌گونه‌ای محکم می‌کردم که صدایی نداشته باشند. خاطرم نیست چطور اما النگوها شکستند و من به‌شدت تنبیه شدم. بعد از آن هیچ‌وقت النگو را به‌عنوان طلا قبول نکردم و با عطشی سیری‌ناپذیر دستبندهای خاص و شیکی خریدم که همگی چشمگیر و بی‌نظیر هستند.

راهنمای خرید دستبند طلای زنانه

راهنمای خرید دستبند طلا زنانه شیک و خاص

با تجربه شیرینی که از خرید دستبندهای طلا دارم، تصمیم گرفتم تا در این مقاله شما را راهنمایی کنم تا بدانید که چطور می‌توان دستبندهایی شیک و خاص را خریداری کنید. در میان زیورآلات، دستبند طلا به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد بسیار پرطرف‌دار است. خرید دستبند زنانه طلا نکات و اصول مهمی دارد که لازم است برای خرید و ست کردن آن در ابتدا معیارهای مهمی را در نظر بگیرید.

معیارهای خرید دستبند طلا و جواهر زنانه

دستبند طلا ویژگی‌های جذاب و منحصر‌به‌فردی دارد که سبب شده‌اند از سایر زیورآلات تفاوت زیادی داشته باشد. اولین نکته‌ در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه این است که دستبند مانند النگو یک حلقه غیرقابل‌انعطاف و بسته نیست و بزرگ‌ترین ویژگی آن باز و بسته شدن آن است. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که حتماً به قفل آن توجه کنید تا سالم باشد. نکته مهم بعدی اینکه قفل دستبند باید به آسانی باز و بسته شود و ضمن ایمن بودن شما برای باز و بسته کردن آن با مشکلی مواجه نباشید. اندازه دستبند فاکتور دیگری است که باید به آن توجه کنید.

عکس دستبند طلای زرد 18 عیار و برلیان

اگر دستبند به دست شما محکم شود و فضای آزادی نداشته باشد، موجب می‌شود که جریان خون شما با مشکل مواجه شود، ضمن اینکه جای آن بر روی پوست دست شما می‌ماند. استاندارد دستبند در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه این است که کمی آزاد باشد، ضمن اینکه این آزادی و لَختی نباید باعث خارج شدن دستبند آویزان شده از دستان شما بشود. فراموش نکنید که قطعات باید استحکام کافی داشته باشند. دستبند طلا به دلیل آویزان بودن، بیشتر با محیط اطراف خود برخورد می‌کنند و ضربه می‌بیند، به همین خاطر اگر استحکام خوبی داشته باشد پاره نشده و تغییر شکل نخواهد داد. بهترین مدل دستبند طلا زنجیر‌هایی هستند که ماهیت آزاد دارند و به شما اجازه تغییر سایز می‌دهند.

سایزبندی مناسب برای دستبند طلا

در قسمت قبل به این موضوع مهم اشاره کردیم که دستبند طلا نباید زیاد به دست شما چسبیده باشد یا آویزان باشد. در ادامه نکات مهمی را که برای سایزبندی دستبند طلای زنانه باید درنظر گرفت برای شما بازگو می‌کنیم.

اگر دستبند شما گشاد باشد به راحتی از دستان شما خارج می‌شود. اگر بیش از حد تنگ باشد، بر روی پوست دست شما رد انداخته و بر روی جریان خون شما تأثیر منفی خواهد داشت. در هر دو صورت دستبند چه گشاد باشد و چه تنگ، برای دستان شما زیبا نخواهد بود و به این ترتیب کارکرد اصلی خود را که حفظ زیبایی است از دست خواهد داد. در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه قصد داریم مراحل اندازه‌گیری را برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید جدیدترین مدل دستبند طلای ۱۴۰۰ با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

سایز دست در خرید دستبند طلا

برای اندازه‌گیری مچ دست بهتر است که وسیله اندازه‌گیری شما انعطاف داشته باشد تا به راحتی به دور مچ دست شما پیچیده شده و با دست شما مماس شود. بهترین گزینه مترهای پلاستیکی پارچه‌ای خیاطی هستند که به منظور تعیین اندازه ابعاد بدن تولید شده‌اند و انعطاف زیادی دارند. بهتر است در قسمتی که استخوان مچ خود را احساس می‌کنید سر متر را قرار داده و آن را یک دور به دور مچ دست بپیچید و اندازه را ثبت کنید.

توصیه ما در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه به شما این است که اگر متر خیاطی ندارید به شما توصیه می‌کنیم از نوار پارچه‌ای، کاغذی یا حتی یک تکه روبان منعطف استفاده کنید. این نوار یا روبان نباید پهن باشد چون ممکن است که پهن بودن آن بر اندازه‌گیری صحیح مچ دست شما تأثیر بگذارد. برای اندازه‌گیری با نوار کاغذی یا روبان آن را به دور مچ دست خود بپیچید و محل تلاقی ۲ قسمت روبان را به یکدیگر علامت بزنید. بعد از آن نوار را باز کنید و با یک خط‌کش دقیق اندازه علامت زده شده را محاسبه کنید.

نکات مهم سایزبندی در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه

بهتر است در هنگام خرید دستبند با درنظر گرفتن اندازه جدید دستبند موردنظر خود را انتخاب کنید. بد نیست بدانید که سایز و وزن شما حتی در طول یک هفته می‌تواند به راحتی تغییر کند. پس باید در روز خرید اندازه‌گیری دست خود را انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید. نکته اینجاست که در سرما و گرما و ساعات مختلف روز سایز دست شما تغییر خواهد کرد. حتی در شرایط جوی و گرما و سرما نیز ممکن است اندازه دستبند تغییر کند و منقبض و منبسط شود که به عنوان راهنمای خرید دستبند طلا زنانه به شما توصیه می‌کنیم در هنگام خرید به این نکته نیز توجه کنید.

موقعیت‌ها و شرایط متفاوت استفاده از دستبند طلای زنانه

اینکه شما در چه موقعیت مکانی و زمانی قصد دارید از دستبند خود استفاده کنید تأثیر زیادی در انتخاب و خرید شما خواهد داشت. بهترین دستبند طلای زنانه را هم که انتخاب کنید باز باید با درنظر گرفتن موقعیت مکانی و زمانی از آن استفاده کنید. اگر قصد دارید که به‌صورت دائم از دستبند استفاده کنید به عنوان راهنمای خرید دستبند طلا زنانه به شما توصیه می‌کنیم که از یک دستبند ساده، محکم و مقاوم استفاده کنید.

دستبندی که در طی روز و در زمان انجام دادن کارهای منزل، شما را با مشکل مواجه نکند. اگر ورزشکار هستید و یا تحرک زیادی دارید و علاقه دارید که همیشه دستبند داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم از دستبندهایی استفاده کنید که قفل محکمی دارند و ساختار آنها منسجم است. در آخر اگر به واسطه شغلی که دارید به صورت مداوم باید از دست‌های خود استفاده کنید، بد نیست بدانید که مدل‌های آویز دار و شلوغ می‌توانند برای شما دردسرساز باشند.

موقعیت‌های خاص و انتخاب بهترین گزینه در استفاده از دستبند طلای زنانه

به طور حتم برای همه ما پیش آمده که در موقعیت‌های خاصی از زیورآلات متناسب با آن موقعیت استفاده کنیم. به‌عنوان مثال نوع دستبندی که در یک مهمانی رسمی از آن استفاده می‌کنیم با دستبندی که در یک جشن تولد یا دورهمی دوستانه و صمیمی استفاده می‌شود تفاوت زیادی دارد. به این معنا که ما نمی‌توانیم از یک دستبند جواهرنشان و فاخر در یک مهمانی دورهمی ساده استفاده کنیم. بعلاوه یک دستبند شیک و ظریف زنانه در یک مهمانی مجلل و در میان زرق‌وبرق انبوه طلا و جواهرات هیچگاه چشم نمی‌آید.

پس بهتر است در مهمانی‌های مجلل از دستبندهای سنگین و جواهرات درشت استفاده کنیم و در قرارهای خاص از سنگ الماس و سایر سنگ‌های درخشان برای ست کردن جواهرات با لباس و پوشش خود استفاده کنیم. فراموش نکنید که در  راهنمای خرید دستبند طلا زنانه، نکته مهم‌تر این است که حتماً دستبند خود را با نوع پوست بدن هماهنگ کنید. یعنی اگر رگ دستان شما آبی رنگ است از طلای سفید استفاده کنید، اما اگر رگ دستان شما به رنگ سبز است یعنی پوست شما گندمی تا برنز است، پس بهتر است از جواهرات زرد رنگ استفاده کنید.

هماهنگی دستبند طلا زنانه با لباس

ازجمله نکات مهم دیگری که در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه باید به آن توجه شود این است که از دستبند طلای خود با چه لباسی استفاده می‌کنید؟ دستبند شما به‌هیچ‌عنوان نباید در زیر آستین لباس پنهان شده و نامعلوم باشد. اگر شما از لباسی استفاده می‌کنید که آستین بلندی دارد و دستان شما را کامل می‌پوشاند، استفاده از زیورآلات بی‌معنی است. اگر آستین شما بلند است اما به دستان شما چسبیده، می‌توانید دستبند خود را بر روی آستین لباس بپوشید. اگر لباس شما آستین آزادی دارد و گاه مچ دست شما مشخص می‌شود بهتر است از دستبندهایی استفاده کنید که بر روی دستان شما ثابت هستند. مثلاً دستبند النگویی که با این مدل از لباس‌ها هماهنگ بوده و بیشتر خود را نشان می‌دهند. پوشیدن لباس‌های آستین دار به شما امکان می‌دهد که از دستبندهایی استفاده کنید که آویز دارند.

به‌طورحتم یک دستبند جواهرنشان و باشکوه برای یک مجلس مجلل و رسمی پوشیده می‌شود. فراموش نکنید که دستبندهای سنگین به دلیل جلوه زیادی که دارند باید با لباس‌های سنگین نیز پوشیده شوند. اگر به یک مهمانی دوستانه و یا یک جمع کوچک دعوت شدید و لباس شما اسپرت بود، بهتر است از دستبندهای ظریف و اسپرت استفاده کنید. دستبندهای آویز دار مناسب هستند اما توصیه می‌کنیم که شلوغ نباشند. نکته آخر در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه این که مراقب باشید دستبند شما به لباستان آسیب نزند. اگر پارچه لباس شما ظریف و حساس است ممکن است به واسطه برخورد با دستبندی که پوشیده‌اید به تاروپود آن آسیب وارد شود.

انواع مختلف دستبند طلای زنانه را بشناسیم

همان‌طور که می‌دانید در بازار طلا و جواهر با انواع مختلفی از دستبند طلا مردانه و زنانه روبه‌رو هستیم. بهترین مدل دستبند طلا صرفاً با در نظر گرفتن نیاز شما انتخاب می‌شود. اما در حالت کلی ما بر اساس موقعیت‌ها و سلیقه‌های گوناگون و متنوع مدل‌های مختلف دستبند را در فروشگاه‌ها می‌بینیم. در این قسمت از مقاله راهنمای خرید دستبند طلا زنانه مهم‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستبند طلا زنانه زنجیری

دستبندهای مدل زنجیری را در گروه دستبندهای طلای ساده قرارمی دهند. ساختار اصلی آنها تشکیل شده از حلقه‌هایی است که زنجیروار به یکدیگر متصل هستند و گاه از یک یا دو رنگ طلا ساخته می‌شوند. اگر دستبند زنجیری شما تک رنگ بود، می‌توانید از دو یا سه عدد دستبند در رنگ‌های مختلف کنار هم استفاده کنید. 

دستبند طلا زنانه النگویی

در این قسمت از راهنمای خرید دستبند طلا زنانه یکی از خاص‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. این مدل خاصیت انعطاف‌پذیری ندارد و روی دست شما به حالتی لخت قرار نمی‌گیرد. در واقع این مدل النگویی است که ساختار انعطاف‌پذیری ندارد، درست مانند یک النگو طلا زنانه واقعی! تنها تفاوت آن این است که از دست شما خارج نمی‌شود بلکه با قفلی که دارد باز شده و می‌توانید آن را از دست خود جدا کنید.

دستبند النگویی طلا ی زرد زنانه

دستبند النگویی جواهر با نگین الماس تراش برلیان و زمرد طرح فلاور مدل: bng1073
 

از جمله مزیتی که دستبند النگویی طلا دارد این است که به‌راحتی می‌توانید آن را با لباس‌‌ها و موقعیت‌های مختلف و متفاوت ست کنید. این مدل از جمله معدود مدل‌های دستبند است که شما می‌توانید آن را هم در یک مجلس مجلل و هم در یک مهمانی کوچک و خودمانی بپوشید. ضمن اینکه به واسطه بهره‌مندی از ساختاری یک دست، حتی در مواقعی که تحرک دستان شما زیاد است بدون هیچ مزاحمتی بر روی دستان شما جلوه‌گری می‌کند.

دستبند طلا زنانه تنیسی

این مدل همان‌طور که از نامش مشخص است برای استفاده در ورزش و زمان‌هایی که تحرک زیادی داریم کاملاً مناسب خواهد بود. این دستبند از تکه‌های جواهری که بر روی رکاب طلا در کنار یکدیگر سوار شده‌اند تشکیل شده و بسیار ظریف است. البته بر اساس تجربیات به‌دست‌آمده در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه، رکاب‌های این دستبند به راحتی می‌توانند به تاروپود لباس شما آسیب بزنند و حتی خود رکاب‌ها آسیب ببیند. نکته اینجاست که اگر این دستبند از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد، یکی از بی‌دردسرترین و راحت‌ترین مدل‌ها خواهد بود.

دستبند تنیسی برلیان و طلای زرد زنانه

دستبند طلای سفید تنیسی الماس تراش برلیان مدل: bgd2088
 

دستبند طلا زنانه کاف

این مدل از دستبندها به‌شدت به دستبندهای النگویی شبیه هستند اما ویژگی خاص آنها این است که قابل تنظیم بوده و به راحتی به اندازه دستان شما قالب می‌گیرند. در این مدل به‌جای استفاده از قفل از یک قسمت دیگر استفاده می‌شود که باز بوده برای شما این امکان را فراهم می‌کند که آن را به راحتی دور مچ خود انداخته و همانند النگو از قسمت انگشتان رد کنید. مدل کاف تنوع بسیار زیادی دارد. برخی از طرح‌ها و مدل‌های این دستبند کلاسیک هستند و برخی دیگر مدرن که البته در کل این دستبند ماهیت اسپرتی دارد. ظرافت و سادگی آن بسیار زیاد است و توصیه می‌کنیم که در کنار استفاده از این دستبند از مدل‌های شلوغ استفاده نکنید تا دستبند شما جلوه زیبای خود را نمایان کند.

دستبند طلا زنانه لینک

در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه این مدل را بیشتر به افرادی توصیه می‌کنیم که دستان ظریفی دارند، ضمن اینکه به دستبندهای زنانه ظریف نیز علاقه دارند. این دستبند متشکل از زنجیری است که شکل حلقه‌های آن و همین‌طور اتصال آنها به یکدیگر تا حدودی متفاوت است. در ساخت دستبند مدل لینک از انواع رنگ‌ها استفاده می‌شود، اما رنگ‌های سفید و زرد بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. مدل راحت این دستبند به شما اجازه می‌دهد تا مانند دستبند تنیس طلا و جواهر، آن را در تمام موقعیت‌ها و شرایط خاص و معمولی استفاده کنید و به راحتی با تمام استایل‌ها و پوشش‌ها هماهنگ می‌شود.

به نظر شما خرید کدام دستبند طلا زنانه مناسب شماست؟

باتوجه‌به تمام مواردی که در راهنمای خرید دستبند طلا زنانه ذکر کردیم، این‌گونه برمی‌آید که خرید دستبند طلا اهمیت زیادی دارد. زیرا شما باید با درنظر گرفتن مواردی مانند موقعیت، پوشش، رنگ پوست و غیره دستبندی را انتخاب کنید که برای شما بیشتر مناسب است. فراموش نکنید که خرید طلا یک سرمایه‌گذاری به‌حساب می‌آید و می‌تواند پول شما را حفظ و ذخیره کند. به همین دلیل است که خریدن طلا بر سایر زیورآلات ارجحیت دارد. برای اطلاع از قیمت دستبند طلا زنانه به شما توصیه می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر مراجعه کنید و با اطلاع از قیمت انواع و اقسام دستبند طلای جدید، مناسب‌ترین گزینه را برای خود خریداری کنید.

خرید دستبند طلای زنانه

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵:۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد