حباب سکه ۵۴۰ هزار تومان شد

حباب سکه ۵۴۰ هزار تومان شد
هفته گذشته حباب سکه طرح جدید تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود اما در ۲ روز اخیر و به دلیل تقاضایی که در بازار ایجاد شده؛ حباب سکه افزایش یافته و امروز به ۵۴۰ هزار تومان رسیده است.  

کشتی آرای درباره حباب انواع سکه در بازار توضیح داد:هفته گذشته حباب سکه طرح جدید تا ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود اما در ۲ روز اخیر و به دلیل تقاضایی که در بازار ایجاد شده؛ حباب سکه افزایش یافته و امروز به ۵۴۰ هزار تومان رسیده است.  

وی افزود: این روزها با توجه به کاهش سطح درآمد مردم، تقاضای بیشتری برای خرید سکه های یک گرمی، ربع سکه و نیم سکه وجود دارد و این قطعات نیز دارای حباب هستند.

کشتی آرای درباره قیمت انواع سکه گفت: سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴میلیون و ۲۵۰ هزار تومان  و سکه های یک گرمی نیز  ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. وی ادامه داد: انس جهانی طلا امروز ۱۸۴۱ دلار است و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۳۲ هزار تومان داد و ستد می شود.

وی درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای آینده توضیح داد: با توجه به روند اتفاقات سیاسی داخلی و بین المللی و متغیرهای فراوان و تاثیر هر کدام بر سرنوشت بازار، نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت بازار داشت.

منبع خبر: خبرآنلاین
  ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲:۵۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد