معرفی 10 مدل حلقه ازدواج ست خاص و زیبا برای زوج های عاشق!

معرفی 10 مدل حلقه ازدواج ست خاص و زیبا برای زوج های عاشق!
حلقه ازدواج ست خاص برای نوعروسان و آقا داماد ها داراری جذابیت خاصی می باشد ما در این مقاله انواع حلقه ازدواج ست خاص طلا و جواهر نگین برلیان را گرد هم آورده ایم تا برای افرادی که دنبال خرید ست حلقه عروسی هستند کارگشا باشد

خرید حلقه ازدواج ست خاص طلا و جواهر یکی از خاطره‌انگیزترین و مهم‌ترین مراحل خرید ازدواج است چراکه این حلقه قرار است سالیان طولانی در دست زوج قرار بگیرد و نشانی از پیوند آن‌ها باشد. به همین دلیل زوج‌ها برای انتخاب حلقه دقت بسیاری به خرج می‌دهند تا با سلیقه آن‌ها و علاقه‌ای که به هم دارند تناسب داشته باشد.

حلقه ازدواج ست خاص
 

در این مقاله 10 مدل حلقه ازدواج ست خاص به شما معرفی خواهد شد تا اگر در شرف برگزاری جشن ازدواج هستید، این نمونه‌های زیبا را برای انتخاب و خرید در نظر داشته باشید.

عناوین اصلی

مدل حلقه ست ازدواج طلا خاص

تاریخچه خرید حلقه ازدواج ست خاص طلا

قبل از این که با هم کاتالوگ مربوط به معرفی 10 حلقه ازدواج ست زیبا و جذاب را ورق بزنیم بهتر است تاریخچه مربوط به خرید حلقه را نیز مورد توجه قرار دهیم. همان‌طور که می‌دانید تا چند سال پیش چندان مرسوم نبود که حلقه نامزدی طلا به صورت ست خریداری شود و معمولا حلقه‌ها به صورت جداگانه تهیه می‌شد.

تاریخچه خرید حلقه ازدواج ست خاص طلا

اما مدتی است که برای تناسب و هماهنگی بیشتر حلقه‌های عروس و داماد، استفاده از حلقه ازدواج ست برای بسیاری از زوج‌ها جذاب جلوه کرده است و در این بین، خرید حلقه ازدواج ست خاص نیز طرفداران زیادی دارد، چراکه افراد مایلند حلقه ازدواجی متمایز و جذاب داشته باشند. به همین دلیل بیشتر حلقه‌های ازدواج به صورت ست به زوج‌ها معرفی و عرضه می‌شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره تاریخچه حلقه ازدواج پیشنهاد می‌شود مقاله زیر را نیز مطالعه کنید.

 

نکات خرید جديدترين مدل حلقه ازدواج ست خاص

برای خرید حلقه ازدواج شیک و به‌روز لازم است به نکاتی توجه داشته باشید. اولین مورد این است که مشخص کنید به چه رنگ طلایی علاقه دارید، چراکه مدل‌های متنوع حلقه ست ازدواج با رنگ‌های سفید، زرد و رزگلد وجود دارند و شما می‌توانید حلقه مدنظر خود را با رنگ دلخواه خود خریداری کنید. مورد بعدی توجه به سبک حلقه است. باید بین طراحی ساده یا شلوغ و یا نگین‌دار یا بدون نگین بودن حلقه ازدواج ست خاص، انتخاب کنید.

نکات خرید جديدترين مدل حلقه ازدواج ست خاص

هم‌چنین ظرافت و ابعاد حلقه ست ازدواج را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر وجود المان‌های نمادین مانند قلب برای شما مهم است یا طرح خاصی مانند ورساچی برایتان جذاب است، می‌توانید این موارد را هم برای انتخاب حلقه در نظر بگیرید. برای آشنایی بیشتر با نکات خرید حلقه، مقاله راهنمای خرید حلقه ست که باید بدانید را نیز بررسی کنید.

 

مشاهده حلقه ازدواج ست خاص با قیمت

قیمت حلقه ازدواج ست خاص

همان‌طور که می‌دانید قرار است در این مقاله چند نمونه حلقه ازدواج ست خاص را به شما معرفی کنیم تا انتخاب خوبی داشته باشید. با این حال لازم است این نکته را در نظر بگیرید که برای انجام یک خرید عالی و خاطره‌انگیز در وهله اول باید به یک فروشگاه طلا و جواهر معتبر مراجعه کنید. برای آشنایی با فروشگاه‌های عرضه طلا در تهران به مقاله معرفی مراکز خرید حلقه ازدواج در تهران سر بزنید.

 

خرید اینترنتی حلقه ازدواج خاص با بهترین کیفیت

با وجود این که هنوز خرید حلقه ازدواج به صورت حضوری رایج است اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند حلقه ازدواج ست خاص خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا هم از قیمت حلقه نامزدی طلا مطلع شوند و هم نمونه‌های زیبای ست حلقه را بدون عجله و با دقت مشاهده کنند و انتخاب خود را انجام دهند. پیشنهاد ما به شما خرید از گالری آنلاین زر است که به‌روزترین حلقه‌ ست ازدواج را بهترین کیفیت عرضه می‌کند. در این فروشگاه امکان حکاکی اسم زوج، روی هر یک از حلقه‌ها به صورت رایگان وجود دارد و حلقه ازدواج طلا در جعبه‌هایی لاکچری به دست شما می‌رسد. هم‌چنین امکان سفارش حلقه برای آقایان با پلاتین نیز برقرار است. کلیه نگین‌های استفاده شده روی حلقه‌ها از جمله سنگ الماس با تراش برلیان از کیفیت بالایی برخوردار است و مشخصات آن در شناسنامه حلقه ست درج شده است.

خرید اینترنتی حلقه ازدواج ست طلا

به مهم‌ترین بخش از این مقاله رسیدیم و در ادامه قرار است 10 مدل حلقه ازدواج ست خاص را مشاهده کنید. در مقاله معرفی 10 عکس حلقه نامزدی جدید و جذاب سال 1401 برای نوعروسان مدل‌های متنوعی برای حلقه ازدواج معرفی شده بود، اما در این قسمت قرار است تنها حلقه ازدواج ست خاص که نشان از هماهنگی عروس و داماد دارد را به شما معرفی کنیم. ست‌ها در مدل‌های مختلف نگین‌دار، بدون نگین، با طراحی خاص و... در این لیست قرار دارند. با ما همراه باشید تا با این ست‌های باشکوه، به‌روز و زیبا آشنا شوید.

عکس حلقه ست ازدواج طلا

مدل شماره 1: حلقه ست ازدواج طلا سفید رزگلد عروسی نگین برلیان مدل:srd1658

اولین مدل حلقه ست ازدواج که قصد معرفی آن را داریم، حلقه‌هایی ساخته شده با ترکیبی از طلای سفید و رزگلد هستند. روی حلقه زنانه، نگین‌های الماس با تراش برلیان قرار گرفته است که ظرافت و زیبایی انگشتر را دوچندان می‌کند. این نگین‌ها روی بخش رزگلد حلقه قرار دارند و تضاد رنگی که با آن ایجاد می‌کنند موجب جذابیت بیشتر حلقه زنانه می‌شود. در روی هر حلقه ازدواج ست خاص در این مدل، بخش اعظم حلقه طلای سفید است و رزگلد به صورت ضربدری روی آن قرار می‌گیرد. این ست حلقه با نمای ساده ولی جذابی که دارد، انتخاب بسیاری از زوج‌های جوان به ویژه مینیمال‌پسندان است.

حلقه ست ازدواج طلا عروسی نگین برلیان

مدل شماره 2: حلقه ست ازدواج طلا با نگین الماس تراش برلیان طرح اسم مدل: srd1378

اگر دوست دارید نام شما و همسرتان، روی حلقه ازدواج حک شود و از نشان دادن عشق و علاقه‌ای که به هم دارید از طریق حلقه ازدواجتان استقبال می‌کنید، مدل بعدی حلقه ازدواج ست خاص می‌تواند نظر شما را جلب کند. در این ست، تلفیقی از طلای سفید و زرد به کار رفته است به طوری که طلای زرد در وسط و طلای سفید در بالا و پایین حلقه به صورت لایه‌ای قرار گرفته‌اند. حلقه مردانه بدون نگین و شامل نام عروس و حلقه زنانه با نگین‌های زیبای برلیان روی طلای سفید و به همراه نام داماد ساخته می‌شوند. این ست حلقه زیبا برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقه‌مند هستند و یا به دنبال حلقه‌های ظریف نیستند می‌تواند بسیار مناسب باشد.

حلقه ازدواج ست با اسم حکاکی شده

مدل شماره 3: حلقه ست ازدواج طلا با نگین برلیان و حکاکی اسامی مدل: srd1332

با توجه به این که زوج‌های زیادی به دنبال حکاکی اسم یار خود بر روی حلقه ازدواجشان هستند، مدل بعدی که معرفی خواهیم کرد نیز یک حلقه ازدواج ست خاص شامل اسم عروس و داماد و یا حرف اول نام هریک از آن‌ها است. در این مدل، از طلای سفید و زرد استفاده شده است؛ با این حال نود درصد حلقه را طلای زرد تشکیل می‌دهد و تنها نگین‌های برلیان روی طلای سفید روی یک طرف حلقه زنانه قرار گرفته‌اند. نکته مهم درباره این ست زیبا، استفاده از علامت بی‌نهایت در کنار حرف اول نام خانم و آقا برای حکاکی روی حلقه است که نشانگر عشق بی‌حدوحصر دارندگان حلقه به یکدیگر است.

حلقه ست ازدواج خاص با حکاکی اسم

مدل شماره 4: ست حلقه عروسی جواهر با نگین الماس تراش برلیان مدل: srd1278

اگر به دنبال یک رینگ تقریبا ساده و در‌عین‌حال زیبا برای حلقه ازدواج خود هستید، مدلی که در این بخش معرفی خواهد شد برایتان جذاب خواهد بود. این حلقه ازدواج ست خاص از طلای سفید ساخته شده و درست در وسط این رینگ درخشان و زیبا، شیاری پر شده از طلای زرد قرار گرفته است تا گرمایی به این حلقه جذاب تزریق کند. این ست، در حلقه زنانه شامل نگین‌های برلیان است که روی بخشی از لبه حلقه قرار گرفته‌اند و یک نگین تک برلیان نیز آن سوی مرز طلای زرد خودنمایی می‌کند. این ست باشکوه انتخاب مناسبی برای زوج‌هایی است که به دنبال حلقه ازدواجی ساده، سنگین و خوش‌نما هستند.

حلقه ست ازدواج خاص طلا و جواهر برلیان

مدل شماره 5: حلقه ست طلا ازدواج خاص سفید و زرد نگین برلیان مدل:srd1662

مدل بعدی که قرار است با آن روبه‌رو شوید، یک ست زیبا و حامل نمادی از دلدادگی است. این حلقه ازدواج ست خاص در بخشی از خود یک قفل یا گره دارد که نمایان‌گر قفل شدن قلب دو عاشق به یکدیگر است. بخش اعظم این ست از طلای سفید تشکیل شده است و بخش حلقه قفل و نگه‌دارنده نگین شامل طلای زرد است. این ست حلقه از جمله نمونه‌هایی است که هر دو حلقه زنانه و مردانه آن دارای نگین هستند و این نگین تکی زیبا نیز سنگ الماس با تراش برلیان است. اگر به یک ست حلقه نگین‌دار که مفهومی نمادین نیز داشته باشد فکر می‌کنید، این ست زیبا می‌تواند انتخابی بسیار عالی باشد.

حلقه ست طلا ازدواج خاص طلا

مدل شماره 6: حلقه ست طلای ازدواج با نگین الماس تراش برلیان مدل: srd1348

مدل بعدی، یک حلقه ازدواج ست خاص برای کسانی است که به طرح و نقش ورساچی علاقه دارند و در استایل خود نیز از این طرح استفاده می‌کنند و برای حلقه ازدواج نیز مایلند از این طرح بهره ببرند. این ست از طلای سفید و زرد ساخته شده است و سراسر رینگ نیز با طرح ورساچی پوشانده شده است. حلقه زنانه این ست دارای نگین‌های برلیان است که دورتا دور هر دو لبه حلقه با فاصله‌هایی مشخص قرار گرفته‌اند. حلقه‌های این ست، پهن محسوب می‌شوند و اگر به دنبال یک حلقه درشت و چشم‌گیر با یک طرح مشهور و جهانی هستید، این ست می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

حلقه ست ازدواج ورساچه - رینگ

مدل شماره 7: حلقه ست ازدواج طلا سفید رزگلد الماس تراش برلیان مدل:srd1657

بار دیگر نوبت به معرفی یک ست حلقه جذاب با ترکیب طلای سفید و رزگلد ملیح و زیبا رسیده است. این ست زیبا که ظرافتی دل‌نشین دارد بیشتر از طلای سفید ساخته شده ولی لایه وسط رینگ را قشر نازکی از رزگلد تشکیل داده است که سطح قرارگیری آن نیز پایین‌تر از طلای سفید است و نوعی فرورفتگی که موجب جذابیت ظاهر این حلقه ازدواج ست خاص می‌شود را به وجود آورده است. رزگلد زیبا با رکابی هفتی‌شکل پایه قرارگیری نگین برلیان انگشترها نیز است. در حلقه زنانه، نگین‌های برلیان روی نوار رزگلد نیز قرار گرفته‌اند. این ست جذاب، می‌تواند انتخاب خوبی برای زوج‌های ظریف‌پسند باشد.

خرید حلقه ست طلا عروسی خاص

مدل شماره 8: حلقه ست ازدواج طلا سفید رزگلد الماس تراش برلیان مدل:srd1655

در این بخش یک حلقه ازدواج با طراحی ویژه، مناسب زوج‌هایی که به طراحی انگشتر اهمیت می‌دهند و به دنبال انتخاب نمونه‌ای متفاوت و زیبا هستند معرفی خواهد شد. این انگشتر نیز ترکیبی از طلای سفید و رزگلد است که این دو رنگ طلا در قسمت بالای حلقه به یکدیگر گره خورده‌اند و نمایی مدرن و جذب را ایجاد کرده‌اند. در این ست خبری از نگین‌ درشت نیست و تنها حلقه زنانه روی بخش‌هایی از رزگلد نگین‌های کوچک برلیان دارد. تاج این حلقه ازدواج ست خاص با زوایه‌ای که دارد بسیار چشم‌گیر است و اگر به دنبال حلقه ازدواجی دو رنگ، خوش‌نما و مدرن هستید، این ست را در نظر داشته باشید.

حلقه ست ازدواج طلا

مدل شماره 9: حلقه ست ازدواج طلا سفید نگین برلیان طرح پازل قلب مدل:srd1645

بسیاری از زوج‌ها دوست دارند حلقه ازدواجی که انتخاب می‌کنند به نوعی مکمل یکدیگر باشند و نمادی از عشق و تکمیل‌کننده بودن آن را در حلقه خود نیز نشان دهند. حلقه ازدواج ست خاص پازل قلب یک نمونه عالی برای زوج‌هایی است که به این سبک علاقه دارند. این ست به طور خالص از طلای سفید ساخته شده است و نیمی از نماد قلب روی حلقه مردانه و نیمی از قلب نیز به صورت نگین‌دار روی حلقه زنانه حک شده است که در کنار یکدیگر یک قلب کامل را نشان می‌دهند. هم‌چنین روی سراسر لبه دیگر حلقه زنانه، برلیان‌های کوچک قرار گرفته‌اند و نمای بسیار زیبایی ایجاد کرده است.

حلقه ست ازدواج طلا طرح پازل قلب

مدل شماره 10: حلقه ازدواج ست طلای سفید با نگین برلیان طرح قفل قلب مدل: srd1631

وجود قفل و قلب با هم روی حلقه ازدواج، ترکیب دلخواهی را برای کسانی که به دنبال قرار گرفتن نمادها روی حلقه ازدواج خود هستند، می‌سازد و در این بخش قصد معرفی یک حلقه ازدواج ست خاص با این مشخصات را داریم. این ست زیبا از طلای سفید تشکیل شده است و بخش اعظم حلقه کاملا ساده است و بخش نمادین آن شامل یک قلب کوچک زیباست که یک قفل با دو ردیف سه‌تایی برلیان، به آن متصل شده است. این ست جذاب برای زوج‌هایی که به دنبال حلقه ازدواج ظریف با نمادهای عاشقانه هستند بسیار عالی به نظر می‌رسد.

حلقه ست برای رل ها طرح قلب طلا

سخن پایانی درباره انتخاب حلقه ازدواج ست خاص 

مزایای خرید ست حلقه ازدواج از گالری آنلاین زر

در این مقاله به نکاتی درباره انتخاب حلقه ست ازدواج پرداخته شد و پس از آن 10 مدل حلقه ازدواج ست خاص معرفی گردید تا کسانی که قصد دارند برای نشان پیوند و ازدواج خود به سراغ حلقه‌های ست بروند، برای انتخاب خود ایده بگیرند. هم‌چنین به اهمیت خرید از فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر معتبر و به‌روز برای خرید یک ست حلقه جذاب و ماندگار اشاره کردیم و به مزایای خرید ست حلقه ازدواج از گالری آنلاین زر که بهترین و به‌روزترین زیورآلات را عرضه می‌کند نیز پرداخته شد.

سوالات متداول:

خرید حلقه ازدواج ست خاص طلا از چه زمانی مرسوم است؟
S ChevronDown 18 N

مدتی است که برای تناسب و هماهنگی بیشتر حلقه‌های عروس و داماد، استفاده از حلقه ازدواج ست برای بسیاری از زوج‌ها جذاب جلوه کرده است و در این بین، خرید حلقه ازدواج ست خاص نیز طرفداران زیادی دارد، چراکه افراد مایلند حلقه ازدواجی متمایز و جذاب داشته باشند.

خرید اینترنتی حلقه ازدواج خاص در سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

در این فروشگاه امکان حکاکی اسم زوج، روی هر یک از حلقه‌ها به صورت رایگان وجود دارد و حلقه ازدواج طلا در جعبه‌هایی لاکچری به دست شما می‌رسد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد