طلا 1300 دلار شد

طلا 1300 دلار شد
با ادامه رکوردشکنی‌های طلا در بازارهای جهانی قیمت این فلز در روز جمعه با افزایش 4 دلاری نسبت به روز قبل از آن به یکهزار و 300 دلار در هر اونس رسید.
با ادامه رکوردشکنی‌های طلا در بازارهای جهانی قیمت این فلز در روز جمعه با افزایش 4 دلاری نسبت به روز قبل از آن به یکهزار و 300 دلار در هر اونس رسید. در معاملات روز جمعه بازار نیویورک قیمت طلا با افزایش 4 دلاری نسبت به روز قبل مواجه شد و به یکهزار و 300 دلار در هر اونس رسید. این برای نخستین‌بار است که قیمت طلا رقم یکهزار و 300 دلاری را تجربه می‌کند.
قیمت طلا در 2 هفته گذشته چندین‌بار رکوردشکنی کرده است. افزایش نگرانی‌ها از بازگشت مجدد رکود به اقتصاد آمریکا و اروپا و کاهش شدید ارزش دلار مهم‌ترین علل افزایش قیمت طلا در هفته‌های اخیر است. قیمت این فلز طی یک ماه گذشته با افزایش 58 دلاری مواجه شده است. در یک سال گذشته نیز قیمت طلا 304 دلار در هر اونس افزایش داشته است.
در اوایل سال جاری میلادی کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند قیمت طلا در نیمه دوم سال به یکهزار و 300 دلار در هر اونس برسد. در آن زمان هر اونس طلا در برابر یکهزار و 100 دلار معامله می‌شد که بدین ترتیب از ابتدای سال 2010 تاکنون قیمت طلا 200 دلار افزایش یافته است.
 
منبع خبر: وطن‌امروز
  ۳ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۱۱:۱۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد