برگزاري بزرگترين نمايشگاه برند هاي جواهرسازي در خاورميانه

برگزاري بزرگترين نمايشگاه برند هاي جواهرسازي در خاورميانه
نوزدهمين نمايشگاه طلا، جواهرات و ساعت در خاورميانه بيست و ششم تا سي ام اکتبر سال 2010 در بحرين برگزار خواهد شد.
نوزدهمين نمايشگاه طلا، جواهرات و ساعت در خاورميانه بيست و ششم تا سي ام اکتبر سال 2010 در بحرين برگزار خواهد شد.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، اين نمايشگاه بزرگترين نمونه در حوزه برند هاي موفق جواهرسازي در خاورميانه به شمار مي‌رود.
از زمان شروع به کار اين نمايشگاه در سال 1992 تا کنون مکاني براي دسترسي مستقيم به خريداران، بازرگانان و کلکسيونرهاي خصوصي فراهم شده است.
با حمايت امير خليفه بن سلمان آل خليفه نخست وزير بحرين ،اين نمايشگاه درهر دوره بيش از ششصد شرکت جوياي حضور در آن را از سي کشور جهان به سوي خود جذب مي‌کند. در اين غرفه ها انواع مختلفي از جواهرات کار شده باور‌نکردني تا ساعت هاي لوکس و سنگ هاي با ارزش از هر سايز، شکل و برشي يافت مي شود.
خانه هاي بزرگ جواهرات و سازنده هاي اصلي ساعت در جهان شرکت کنندگان هميشگي اين نمايشگاه را تشکيل مي‌دهند. از اين نمونه مي‌توان به " Audemars Piguet "، " Cartier "، " Chopard "، " De Beers "، " Graff Diamonds "، " Harry Winston "، " Hublot "، " Patek Phillipe "، " Piaget " و " Van Cleef & Arpels " اشاره کرد.
حضور شرکت هاي کوچک خلاق از کشور هاي اصلي صادر کننده جواهرات مانند برزيل، يونان، هنگ کنگ، هند، ايتاليا، تايلند و ترکيه و در کنار آن درخشش دوباره بهترين فروشندگان و سازندگان جواهرات در خاورميانه در حاشيه برندهاي مشهور بين‌المللي سو سو مي‌کنند.
بسياري از اين شرکت هاي نمايشگاهي با حضور موفق خود در نمايشگاه Jewellery Arabia 2010 و جذب چهل هزار بازديد کننده جلوه‌اي منحصر به فرد از يک بازار جهاني به آن بخشيده‌اند.
منبع خبر: خبرگزاري آريا
  ۱۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۵:۱۵:۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد