شرکت الترومديا (Elettromedia)، بزرگ‌ترين توليدکننده دستگاه‌هاي آمپلي‌فاير

شرکت الترومديا (Elettromedia)، بزرگ‌ترين توليدکننده دستگاه‌هاي آمپلي‌فاير
شرکت الترومديا (Elettromedia) بزرگ‌ترين توليدکننده دستگاه‌هاي آمپلي‌فاير صوتي، بلندگوي خودرو و نيز ساير قطعات و ملزومات پيشرفته آنها است.
شرکت الترومديا (Elettromedia) بزرگ‌ترين توليدکننده دستگاه‌هاي آمپلي‌فاير صوتي، بلندگوي خودرو و نيز ساير قطعات و ملزومات پيشرفته آنها است.
اين مجموعه توليدکننده بهترين کابل‌هاي ارتباطي و قطعات جانبي در اروپا است و نظر بسياري از طرفداران را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.
محصولات اين شرکت با نام Audison که از ترکيب واژه‌هاي لاتين audio و sonus درست شده است، توليد مي‌شوند. اين دو واژه بيانگر ريشه‌هاي تاريخي و فلسفه اين شرکت هستند که در منطقه‌اي از نظر جغرافيايي قرار دارد که در آن توجه فراواني به موسيقي مي‌شود. در طول دو قرن گذشته سازها و ادوات توليد موسيقي که در سراسر دنيا شناخته شده هستند، در منطقه Marche ساخته مي‌شده‌اند. اين کار ابتدا به شکل دستي و بعدها با بهره‌گيري از توانايي‌هاي فن‌آوري الکترونيکي انجام مي‌شد. اين منطقه مملو از منابع و استعدادهاي درخشان در زمينه خلق فضايي بسيار واقعي از موسيقي الکترونيکي و سنتي است.
اين شرکت در سال 1987 تاسيس شد . در سال 1979، برخي از متخصصان فن که در زمينه‌هاي مختلف الکترونيکي کار مي‌کردند، همگي در روياي چيزي بودند که بعدها Audison آديسون نام گرفت. آديسون در سال 1984، پس از چند سال تحقيق و کسب تجربه، با ارائه آمپلي‌فاير HP110 رسما متولد شد. در سال 1984، تحولي ديگر در تغيير پيوسته حساسيت آمپلي‌فايرهاي خودرو ايجاد شد و خط توليد کابل آديسون در سال 1987 راه‌اندازي شد.در سال 1990، بسته‌هاي ويژه‌اي براي بستن ترانزيستورهاي برق به شبکه خنک کننده آمپلي‌فاير توليد و براي اولين بار در LR 3040 نصب گرديدند؛ اين بسته‌ها موجب افزايش امنيت و سرعت نصب گرديده و بعدها آن فن‌آوري در خط توليد SRx به تکامل رسيد.
در سال 1990 اين شرکت از مرکز شهر تاريخي پوتنزا پيچنا به يک ساختمان بزرگ‌تر نقل مکان کرد که مناسب رشد پيوسته اين شرکت بود. سال 1992 نخستين حضور شرکت در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، مانند CES در لاس وگاس و SIM در ميلان بود؛ HR100 در آن نمايشگاه‌ها به نمايش گذاشته شد. طولي نکشيد که اين آمپلي‌فاير استثنايي به نمادي براي سيستم‌هاي پيشرفته تقويت صدا تبديل شد و تمام صاحب‌نظران اين حوزه آن را با عباراتي همچون
«آمپلي فاير واقعي» و «بهترين صدا» مورد تعريف و تمجيد قرار دادند. آديسون به برکت اين نوآوري قادر شد در جايگاه برتر فناوري بازتوليد صدا بايستد.
نخستين آمپلي‌فاير جهان توسط اين شرکت براي راه‌اندازي subwooferها طراحي شد. HR100 دانشگاهي براي طراحان آديسون بود. شرکت الترومديا علاوه بر توليد محصولاتي که در تاريخ توليد دستگاه‌هاي صوتي خودرو جايگاه خاصي دارند و تحولي نو در سطح جهاني ايجاد کرده‌اند، سومين مرحله پردازش اطلاعات را از طريق تهيه يک نرم‌افزار ويژه آغاز کرد و در آوريل سال 1994 نخستين برنامه توليدي بر اساس سيستم MPRII را اجرا نمود.
دو سال بعد، آديسون دست به توليد آمپلي‌فاير داراي آخرين نسخه از ترانزيستورهاي دو قطبي شد. برخي از مهم‌ترين و مشهورترين متخصصان حوزه سيستم‌هاي صوتي خودرو در سراسر جهان، از ژاپن، آلمان و ايتاليا، در آمفي‌تئاتر قرن هفدهمي‌شهر پوتنزا پيچنا در يک جلسه معرفي محصولات شرکت کردند. اين بار نيز آديسون ثابت کرد که منحصر به فرد است و با بهره‌گيري از ترانزيستورهاي موسفت در سال 1997 بالاترين ميزان فروش، يعني بيش از بيست هزار دستگاه را به خود اختصاص داد.
در سال 1998، الترومديا نشان Hertz را ابداع کرد. اين نشان موجب شد تا آمپلي‌فايرهاي توليد شده در جهان شهرت بيشتري پيدا کنند و در صدر بازار جهاني بلندگوها قرار گيرند. در اکتبر سال 2001، اين شرکت به محل جديد نقل مکان کرد. اين محل جديد طوري طراحي شده است تا با نيازهاي تجاري و مديريتي جديد آن مطابقت داشته باشد. آديسون با معرفي محصولات جديد خود، در سال 2005-2004 به عنوان محصول برتر سال، برنده جايزه EISA گرديد و جايزه CES سال 2005 در لاس وگاس را از آن خود کرد.
در سال 2005، الترومديا برنامه Connection Audison را به عنوان نسخه ارتقا يافته خط توليد کابل Audison ، راه اندازي کرد. اين خط محصولاتي با کيفيت بسيار بالا و آينده‌نگر را توليد و به همراه مجموعه‌اي از ابزارهاي تبليغي و حمايتي به بازار ارائه مي‌کند.
در سال 2006، خط LRx احيا شد و LRx 6.9 توانست جايزه سال 2007-2006 EISA و نيز جايزه سال 2006 CES از لاس وگاس را دريافت کند. امروزه الترومديا يکي از چهره‌هاي شاخص و طراز اول در زمينه توليد سيستم‌هاي صوتي خودرو در سراسر جهان به شمار مي‌رود.
واحد فروش، محصولات اين شرکت را در بيش از 40 کشور، به فروش مي‌رساند. الترومديا محصولات خود را به اروپا، آسيا، آفريقا، استراليا و آمريکا صادر مي‌کند. در سال 2002 الترومديا به بازار ايتاليا روي آورد و يک بار ديگر با ايجاد شبکه MASTERS انقلابي در آن ايجاد کرد. اين شبکه شامل گروهي از مراکز صوتي تصويري خودرو است که بر اساس کيفيت و ميزان برتري حرفه‌اي انتخاب شده‌اند و دانش علمي‌و فني در پس آن قرار دارد. 
کوشان غلامی
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲:۵:۲۷ قبل از ظهر
نظرات (1)

محمود زیرک  ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰:۳۳ قبل از ظهر

با سلام لطفا درصورت امکان اطلاعات بیشتری از شرکت الترومدیا از قبیل شماره تماس یا هر امکانی که بتوان با شرکت نام برده تماس حاصل کرد در اختیار این جانب قرار دهید...با تشکر محمود زیرک

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد