قربانی: 2 برابر پارسال سکه عرضه می‌کنیم

قربانی: 2 برابر پارسال سکه عرضه می‌کنیم
از 4.1 میلیون قطعه سکه پیش فروش شده در مرحله اول با مدت زمان تحویل 4 ماهه، تا ظهر امروز سه شنبه 3 میلیون قطعه سکه تحویل داده شده است.
مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی با اعلام اینکه امسال عرضه سکه به بازار دو برابر پارسال به میزان 6 میلیون قطعه خواهد بود، گفت: در حال حاضر بازار سکه از ثبات نسبی برخوردار است و اگر در مقاطعی دچار نوساناتی می‌شود، تحت تاثیر قیمت‌ها در بازارهای جهانی یا سایر عوامل تاثیرگذار در بازار است.
پیمان قربانی در مورد آخرین آمار تحویل و عملکرد بانک مرکزی در طرح پیش فروش سکه گفت: از 4.1 میلیون قطعه سکه پیش فروش شده در مرحله اول با مدت زمان تحویل 4 ماهه، تا ظهر امروز سه شنبه 3 میلیون قطعه سکه تحویل داده شده است.
مدیر اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی افزود: به جای دریافت حدود 592 هزار قطعه سکه از ابزارهای 3 گانه جایگزین بانک مرکزی استفاده شده است و حدود 480 هزار قطعه سکه نیز عدم مراجعه برای تحویل را داشته اند.
وی با اشاره به اینکه در طرح پیش فروش سکه در مرحله دوم با مدت زمان تحویل 4 ماهه 2.2 میلیون قطعه سکه پیش فروش شده بود، تصریح کرد: 432 هزار قطعه سکه در این مرحله تحویل داده شده است، به جای دریافت یک میلیون و 500 هزار قطعه سکه از ابزار جایگزین استفاده شده است و 305 هزار قطعه نیز با عدم مراجعه مواجه شد.
به گفته این مقام مسئول در بانک مرکزی، در مجموع تا به امروز 6.3 میلیون قطعه سکه پیش فروش شده سررسید شده است که 3 میلیون و 454 هزار قطعه سکه آن تحویل داده شده، به جای حدود 2 میلیون و 95 هزار قطعه سکه از ابزار جایگزین استفاده شده است و 785 هزار قطعه سکه هم عدم مراجعه داشتند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری مهر
  ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۴:۳۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد